logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carvertical klientem Mullenlowe Mediahub

  PR 12.01.2021, przeczytano 976 razy

carVertical, lider w obszarze raportu VIN w Polsce, powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carvertical-klientem-mullenlowe-mediahub,389799,artykul.html

carVertical to kolejny klient „nowej ekonomii” w portfolio MullenLowe MediaHub. Startup prowadzi ewidencję ponad 50 milionów pojazdów zgłoszonych jako uszkodzone w różnych krajach europejskich i Ameryce Północnej. Jest to pierwszy na świecie dostawca raportów z historii pojazdów, gdzie część danych pojazdów otrzymywana jest w czasie rzeczywistym. carVertical wykorzystuje technologię blockchain, dzięki której może przechowywać oraz przesyłać informację o transakcjach zawartych w Internecie, np. zdjęcia z różnych okresów eksploatacji samochodu oraz zapobiegać oszustwom poprzez rejestrowanie informacji z wielu baz danych.

- carVertical mówi, że innowacje napędzają przejrzystość! Cieszymy się, że jako MullenLowe MediaHub możemy przyczyniać się do trwałej zmiany rynku samochodów używanych – mówi Ewa Góralska, Dyrektor Zarządzające MullenLowe MediaHub.

carVertical powierzył MullenLowe MediaHub zadanie aktywacji użytkowników serwisu.  Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez dom mediowy MLMH. Start nowej kampanii carVertical planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku.

Zespoł dedykowany do obsługi carVertical złożony jest z trzech kluczowych menedżerów MediaHub - Michała Strzałkowskiego, Business Development Directora, Macieja Niepsuja, Buying Directora oraz Marka Racławskiego, Head of TV Department.

Źródło: Mullen Lowe Media Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764