
carVertical, lider w obszarze raportu VIN w Polsce, powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.
carVertical to kolejny klient „nowej ekonomii” w portfolio MullenLowe MediaHub. Startup prowadzi ewidencję ponad 50 milionów pojazdów zgłoszonych jako uszkodzone w różnych krajach europejskich i Ameryce Północnej. Jest to pierwszy na świecie dostawca raportów z historii pojazdów, gdzie część danych pojazdów otrzymywana jest w czasie rzeczywistym. carVertical wykorzystuje technologię blockchain, dzięki której może przechowywać oraz przesyłać informację o transakcjach zawartych w Internecie, np. zdjęcia z różnych okresów eksploatacji samochodu oraz zapobiegać oszustwom poprzez rejestrowanie informacji z wielu baz danych.
- carVertical mówi, że innowacje napędzają przejrzystość! Cieszymy się, że jako MullenLowe MediaHub możemy przyczyniać się do trwałej zmiany rynku samochodów używanych – mówi Ewa Góralska, Dyrektor Zarządzające MullenLowe MediaHub.
carVertical powierzył MullenLowe MediaHub zadanie aktywacji użytkowników serwisu. Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez dom mediowy MLMH. Start nowej kampanii carVertical planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku.
Zespoł dedykowany do obsługi carVertical złożony jest z trzech kluczowych menedżerów MediaHub - Michała Strzałkowskiego, Business Development Directora, Macieja Niepsuja, Buying Directora oraz Marka Racławskiego, Head of TV Department.
Źródło: Mullen Lowe Media Hub