logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carvertical klientem Mullenlowe Mediahub

  PR 12.01.2021, przeczytano 274 razy

carVertical, lider w obszarze raportu VIN w Polsce, powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carvertical-klientem-mullenlowe-mediahub,389799,artykul.html

carVertical to kolejny klient „nowej ekonomii” w portfolio MullenLowe MediaHub. Startup prowadzi ewidencję ponad 50 milionów pojazdów zgłoszonych jako uszkodzone w różnych krajach europejskich i Ameryce Północnej. Jest to pierwszy na świecie dostawca raportów z historii pojazdów, gdzie część danych pojazdów otrzymywana jest w czasie rzeczywistym. carVertical wykorzystuje technologię blockchain, dzięki której może przechowywać oraz przesyłać informację o transakcjach zawartych w Internecie, np. zdjęcia z różnych okresów eksploatacji samochodu oraz zapobiegać oszustwom poprzez rejestrowanie informacji z wielu baz danych.

- carVertical mówi, że innowacje napędzają przejrzystość! Cieszymy się, że jako MullenLowe MediaHub możemy przyczyniać się do trwałej zmiany rynku samochodów używanych – mówi Ewa Góralska, Dyrektor Zarządzające MullenLowe MediaHub.

carVertical powierzył MullenLowe MediaHub zadanie aktywacji użytkowników serwisu.  Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez dom mediowy MLMH. Start nowej kampanii carVertical planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku.

Zespoł dedykowany do obsługi carVertical złożony jest z trzech kluczowych menedżerów MediaHub - Michała Strzałkowskiego, Business Development Directora, Macieja Niepsuja, Buying Directora oraz Marka Racławskiego, Head of TV Department.

Źródło: Mullen Lowe Media Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wraz z początkiem roku Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska, czyli lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, a także jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek na świecie. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.
247Communication uruchamia swoje studio broadcastowe
Jedna z wiodących agencji PR w Polsce, 24/7Communication poszerza swoją ofertę o własne studio do przygotowywania contentu wideo i streamingu. Nowa przestrzeń została zaprojektowana z myślą o różnorodnych formatach wideo oraz interaktywnych, angażujących transmisjach. 24/7STUDIO wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne, spełniające profesjonalne standardy...
Małgorzata Guryn awansowała na stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw
Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako Business Development Director.
Cut The Mustard wygrała przetarg i kontynuuje obsługę digitalową Lech Premium i Lech Free
Od stycznia br. agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.
Panasonic: wyświetlacze z serii SQ1H
Wyświetlacze z serii SQ1H idealnie sprawdzą się w przestrzeniach handlowych, punktach informacji publicznej oraz firmach posiadających chociażby mocno nasłonecznione lobby czy wewnętrzne dziedzińce
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764