logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Bank zdjęć Photos for Life

  PR 19.02.2017, przeczytano 957 razy
ilustracjastrzałka

Photos for Life to pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka. Ich zdjęcia wykorzystywane w reklamach i czasopismach kompletnie zmieniają stereotyp choroby nowotworowej i dają nadzieję udowadniając, że rak to nie wyrok. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć wspiera terapię pacjentów nowotworowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-zdjec-photos-for-life,31505,artykul.html

Klient: Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie!
Agencja: Isobar Polska, Posterscope Polska

Brief

Rak wciąż stanowi temat tabu. Ale jak zmienić sposób, w jaki postrzega go społeczeństwo? Każdy z nas widzi codziennie około 3.000 reklam, a większość zdjęć użytych w reklamach pochodzi z jednego typu miejsc - banków zdjęć.

Pomysł

W imieniu fundacji Rak’n’Roll - Wygraj Życie! stworzyliśmy nową markę w świecie photo stocków: Photos for Life, pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka (www.photosfor.life). Bo czy może być większa radość niż ta bijąca z twarzy ludzi, którzy pomimo choroby cieszą się życiem?

Rozwiązanie

Nasze zdjęcia zostały kupione przez największe marki na świecie, takie jak np. Ikea, magazyny takie jak np. Men’s Health i wiele innych, generując ponad 1.5 miliona złotych wartości mediowej. Zachęcamy firmy kupujące nasze zdjęcia aby podpisały je drobną sygnaturą. Na przykład taką: “Model na tym zdjęciu wygrał swoją walkę z rakiem. Dowiedz się więcej na www.photosfor.life". Stock był również promowany za pomocą outdoorów, reklam telewizyjnych w kanałach biznesowych, współpracą z blogerami i celebrytami, a także przy użyciu rozległych działań PR-owych zarówno w ramach branży (potencjalni klienci) jak i masowo.

Źródło: Dentsu Aegis Network

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764