logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Facebook Ads - kampania Bluerank dla Promedica24

  PR 17.07.2019, przeczytano 643 razy

Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-ads---kampania-bluerank-dla-promedica24,383272,artykul.html

Głównym celem działań na Facebooku było poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy dla Promedica24. Następnie zachęcenie ich do pozostawienia danych kontaktowych w formularzu na specjalnie stworzonej do tego celu stronie www. Priorytetową grupą odbiorców były obywatelki Polski i Bułgarii, w wieku 35-60 lat, zamieszkałe na terenie swoich krajów oraz Niemiec. Zadaniem Bluerank była praca nad optymalizacją kampanii, poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań, które przełożą się na wzrost liczby leadów, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów ich uzyskania.

Ze strony Bluerank odpowiedzialny za kampanię był Konrad Wiśniewski, Social Ads Specialist. Konrad we współpracy z klientem stworzył strategię działań zakładającą maksymalne wykorzystanie automatyzacji, a kluczowym elementem kampanii było pełne wykorzystanie potencjału niestandardowych grup odbiorców (Custom Audiences). Dodatkowym czynnikiem prowadzącym do sukcesu było wykorzystanie kolejnego elementu automatyzacji, czyli poszukiwanie podobnych obiorców za pomocą funkcjonalności Lookalike Audiences.

- Bardzo się cieszymy, że oprócz bardzo dobrych wyników osiągniętych w kampanii i satysfakcji klienta, zyskaliśmy również uznanie samego Facebooka. Jeśli chodzi o korzystanie z automatyzacji, Facebook Ads oferuje wiele ciekawych kombinacji i możliwości, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki z kampanii. Osiągnięcie każdego nowego celu pozwoliło nam myśleć o testowaniu nowych podejść, które przyczynią się do jeszcze bardziej znaczących ulepszeń w przyszłości. - Aneta Mondry-Gałecka, Performance Marketing Director

  • Pełne case study znajduje się TUTAJ[PDF]

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764