logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Case Study: Media markt - Be like 18

  PR 01.06.2017, przeczytano 1462 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliśmy pomysłu, który będzie budował markę i prowokował emocje, najlepiej w nieoczywisty sposób. Projekt miał być zaadresowany do kupujących on-line - internautów, digital natives, często korzystających z komputera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study%3A-media-markt---be-like-18,32688,artykul.html

Pomysł:

Świętuj 18 urodziny MediaMarkt – najgłośniejsze w Polsce. Poczuj się jakbyś też miał 18 lat i pohałasuj z nami. Jak? W naszej grze Belike18, gdzie możesz wyszumieć się jak za młodu, cofnąć w czasie do swoich 18 urodzin i z tej okazji otrzymać prezent. Na dedykowanym urodzinom MediaMarkt landing page’u stworzyliśmy grę sterowaną krzykiem. Natężenie i długość dźwięku wydawanego przez gracza wyznaczała długość i wysokość skoku kierowanej postaci.

Rozwiązanie:

Gra w nawiązującej do przeszłości stylistyce pikselowej polegała na ucieczce od obowiązków studenckich, domowych czy biurowych do MediaMarkt, gdzie czekały urodzinowe prezenty.

Nasz bohater zmęczony swym szefem ucieka z pracy i zaczyna cofać się w czasie, buntując się w kolejnych poziomach przeciw studiom i rodzicom. W końcu osiąga 18 lat i otrzymuje urodzinowy prezent od MediaMarkt.

Jedyna promocja odbyła się na kanałach Twitch i Youtube, gdzie 4 czołowi polscy streamerzy przechodzili naszą grę za pomocą najróżniej wydawanych dźwięków. Efekt - 10 milionów decybeli wykrzyczanych przez naszych graczy. Poza tym projekt osiągnął wyniki w postaci:

  • ponad 800 tysięcy rozegranych gier;
  • średni czas rozgrywki - 8 minut;
  • ponad 10 tysięcy odpowiedzi na pytania konkursowe;
  • średni bounce rate - 9% (przy średniej dla gier online 30%); piosenka Izaka, którą stworzył podczas grania – 420 tysięcy wyświetleń.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764