WIEDZA

Case study - promocja rejestracji numerów na kartę

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 02.01.2017, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka
Case study - promocja rejestracji numerów na kartę

Plush & Suchar Codzienny & Vizeum Termin: 16 listopada — 23 listopada 2016 r. Cel kampanii: Poinformowanie obecnych i potencjalnych klientów o konieczności rejestracji numerów PRE-PAID Motyw przewodni: Życie bez telefonu - czyli konsekwencja niezarejestrowania numeru, gdyż zostanie on na stałe zablokowany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study---promocja-rejestracji-numerow-na-karte,30983,artykul.html

Główną część promocji tworzą cztery skecze wideo, które pokazują, jak wyglądałby świat bez telefonu.

Komunikat dla odbiorcy: Lepiej mieć telefon i móc z niego swobodnie korzystać!

Akcja promowania trwała pięć dni, podczas których stworzone zostały dedykowane grafiki i wideo z Plushem na Snapchacie, Instagram Stories, Instagramie oraz Facebooku.

Plan działań:

Kampania cieszyła się sporym zainteresowaniem fanów. Ostateczny zasięg wszystkich postów z Plushem opublikowanych na Sucharze Codziennym wyniósł 1 milion 380 tysięcy wyświetleń (tabela z dokładnymi danymi na końcu Case’a).

Promocja rozpoczęła się opublikowaniem na Facebooku grafiki z intrygującym zapytaniem i dwiema opcjami do wyboru.

Delikatne lokowanie treści sponsorowanej zostało pozytywnie przyjęte przez fanów. Co ciekawe, część z nich wcieliła się w rolę “adwokatów” i wytłumaczyła niektórym osobom, że takie posty komercyjne są jak najbardziej akceptowalne i pochwalane.

Podobna grafika została opublikowana na Instagramie. Jak można było się spodziewać, post dotarł do większej liczby odbiorców niż na Facebooku:

  • został wyświetlony ponad 550 tysięcy razy,
  • zdobył około 21 tysięcy lajków,
  • fani dodali prawie 350 komentarzy.


Kolejny etap promocji odbył się na Instagram Stories. Przez trzy dni były publikowane tematyczne historie składające się z sucharów, skeczu wideo oraz planszy z komunikatem o potrzebie rejestracji numeru.

W podanych niższej przykładach pominięto serię grafik-sucharów do wideo.

Jak by wyglądało wysyłanie wiadomości bez telefonu?

Jak by wyglądało szukanie drogi bez telefonu?

Jak wygląda zamawianie taxi bez telefonu?

Ostatni dzień promocji to wyeksponowanie miejsc, gdzie można zarejestrować numer w Plushu. W tym celu zostały stworzone dwie serie zabawnych grafik na Instagram Stories oraz na Snapchacie.

Snapchat

Kampania w liczbach

Źródło: Suchar Codzienny

Dodatkowe informacje:

Autorzy:

Rafał Myśliński (fafa) — inżynier, który woli tworzyć suchary niż projektować nudne linie produkcyjne. Fafa mieszkał 3 lata w Szwecji, gdzie studiował zarządzanie projektami. W Sucharze Codziennym odpowiada za monetyzację biznesu i rozwój nowych projektów.

Kamil Natil (myku) — architekt, który podąża za swoimi marzeniami, dużo podróżuje i tworzy najbardzej suche suchary. Myku ma pełen arsenał ciekawych historii i anegdot, dlatego jest osobą, którą musisz mieć na swojej imprezie. W Sucharze Codziennym zajmuje się kreacją i contentem.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
piątek 18.08.2017, 79 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone