logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Case Study Festival: Konkurs na najlepszą kampanię social media

  PR 19.12.2012, przeczytano 1315 razy
ilustracjastrzałka

1 lutego 2013 r., podczas konferencji Social Media Convent w Gdańsku, odbędzie się finał konkursu dla firm i agencji - Case Study Festival, w którym zostaną wyłonione najlepsze kampanie social media w 2012 r. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 grudnia br., na stronie www.socialmediaconvent.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study-festival%3A-konkurs-na-najlepsza-kampanie-social-media,17543,artykul.html

Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy jest bezpłatny i polega na wypełnieniu formularza zgłoszeniowego ze strony www konferencji i wysłaniu na adres convent(at)feeltz.com do 31 grudnia br. Drugi etap będą stanowić prezentacje podczas konferencji, a o zwycięzcy zdecyduje obecne na wydarzeniu jury. O tym, które case studies zostaną przyjęte do drugiego etapu, organizator poinformuje do 10 stycznia 2013 r. Koszt udziału w Case Study Festival to 350 zł.

Jury składać się będzie z zaproszonych przez organizatora ekspertów, występujących podczas konferencji. Nagrodami w konkursie będą pakiety usług przygotowane przez Partnerów konferencji: Brand24, AdVice, SoTrender, Fanster, a także specjalny tytuł Social Media SuperStar.

Oprócz konkursu dla agencji, zaplanowano także rywalizację indywidualną, gdzie  każdy uczestnik konferencji, będzie mógł walczyć o specjalny tytuł Social Media SuperStar. Zadanie konkursowe  będzie polegało na rozwiązaniu testu wiedzy i umiejętności.

Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Jest to pierwsza edycja Social Media Convent, które planowane jest również na kolejne lata. Organizatorem jest agencja Feeltz Wydarzenie poprowadzi specjalista w dziedzinie przedsiębiorczości i komunikacji Lasse Chor z Danii.

Źródło: Feeltz

www.socialmediaconvent.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764