WIEDZA

Case study: Ekstremalna codzienność z Red Bull Mobile

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 16.05.2017, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka
Case study: Ekstremalna codzienność z Red Bull Mobile

Stworzyliśmy serię filmów dla marki Red Bull Mobile, która z przymrużeniem oka pokazuje ekstremalne sytuacje z codziennego życia. Tym sposobem pozostając w temacie „ekstremalnych sportów” udało nam się skutecznie odróżnić Red Bull Mobile od marki matki, czyli Red Bull.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study:-ekstremalna-codziennosc-z-red-bull-mobile,32474,artykul.html

Brief:

Marka Red Bull Mobile ma bardzo niską świadomość na polskim rynku. Kampania miała na celu nie tylko zapoznać ludzi z marką, ale również z ofertą, która była w momencie launchu bardzo atrakcyjna Największym wyzwaniem było dla nas odróżnienie marki Red Bull Mobile od Red Bulla. Marka RB ma wysoką świadomość, ale kojarzona jest z produktem premium – co dla Red Bulla Mobile jest ograniczeniem wizerunkowym. RBM ma trafić do osób, dla których ważna jest jakość i przede wszystkim atrakcyjna cena. Dodatkowym wyzwaniem był moment startu kampanii i bardzo duży clutter na rynku prepaid związany z komunikacją wszystkich konkurentów dotyczącą konieczności rejestracji numeru prepaid. 

Pomysł:

Nie tylko sporty ekstremalne powodują szybsze bicie serca. W codziennym życiu może nas zaskoczyć sporo ekstremalnych sytuacji. Poprzez zestawienie ich z nazwami sportów tworzymy lekkie i zabawne historie, które uchwycimy w postaci filmów. Tym sposobem w lekki sposób pokazujemy, że każdy może przekraczać swoje granice na co dzień.  Należy podkreślić, że charakter premium marki Red Bull ogrywana jest przez ekstremalność wyzwań sportowych – dla Red Bull Mobile stanowiło to spore ograniczenie komunikacyjne. Postanowiliśmy największe nasze ograniczenie (ekstremalność) przekuć w największą zaletę Red Bull Mobile. Wystarczyło spojrzeć na ekstremalne sporty z innej perspektywy i dodać komunikacji lekkości i humoru.

Rozwiązanie:

Wykorzystując kontekst codziennego życia przygotowaliśmy serię humorystycznych filmów skupioną wokół ekstremalnych sytuacji przytrafiających się każdego dnia młodym ludziom. Poprzez zestawienie zwykłej, codziennej sytuacji z nazwą sportu ekstremalnego uzyskaliśmy zupełnie nową jakość. W końcu wiatr szarpiący parasolkę na spacerze to nic innego jak „Ekstremalny Windsurfing”, codzienne skrobanie zmrożonej szyby samochodu to „Ekstremalny Curling”, noszenie ciężkich siat z zakupami to „Ekstremalna Siatkówka”, a „Ekstremalna Gra w Kosza” trafia się przy definitywnym zakończeniu związku. Filmy są zabawne i zrozumiałe nawet bez warstwy audio, co było wyjątkowo korzystne przy publikacji filmów na FB. Wybrane sytuacje są jasne i lekkie dla naszej grupy docelowej, ponieważ znają je ze swojego doświadczenia. Filmy formalnie są nieprzekombinowane, dzięki czemu widzowie nie dystansują się do oglądanej historii.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 21.10.2017, 88 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone