logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Isobar Explorer

  PR 11.02.2017, przeczytano 943 razy
ilustracja

Stworzyliśmy zupełnie nowy produkt HRowy - Isobar Explorer - który pozwala kandydatom zdalnie zwiedzić nowe miejsce pracy za pomocą zdalnie sterowanego łazika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-explorer,31416,artykul.html

Klient: Dentsu Aegis Network Polska
Agencja: Isobar Polska

Brief

Pomimo ogólnego spowolnienia gospodarczego, agencje reklamowe i firmy technologiczne cały czas się rozwijają i w rezultacie muszą stale zabiegać o najlepszych pracowników na rynku

Pomysł

Stworzyliśmy zupełnie nowy produkt HRowy - Isobar Explorer - który pozwala kandydatom zdalnie zwiedzić nowe miejsce pracy za pomocą zdalnie sterowanego łazika. W trakcie trwania akcji wystarczyło zarejestrować się na stronie www.isobarexplorer.pl aby przejąć kontrolę nad sterowaniem łazika i komunikacją audiowizualną. Następnie użytkownik mógł zwiedzać siedzibę agencji, rozmawiać z jej pracownikami, zebrać próbki codziennej pracy w postaci Case Studies i zostawić swoje CV - które dzięki nawiązaniu pierwszego kontaktu nie było już anonimowe. Isobar Explorer to nie tylko akcja rekrutacyjna i autopromocyjna naszej agencji, ale również pilot projektu wdrożenia naszej usługi dla innych pracodawców na polskim i zagranicznym rynku. Isobar postanowiło przetestować to rozwiązanie najpierw na sobie, a w najbliższej przyszłości zamierzamy oferować gotowe do wdrożenia rozwiązanie naszym klientom, będące uzupełnieniem tradycyjnej rekrutacji.

Rozwiązanie

Zbudowanie Isobar Explorera zajęło ekipie złożonej z kreatywnych, programistów, technologów i specjalistów od HR prawie półtora roku. Mimo przeciwnościom technicznym i dzięki współpracy wielu pozornie niepowiązanych działów, udało nam się stworzyć rozwiązanie tak dobre, że postanowiliśmy zacząć je oferować innym firmom. Wyniki w ciągu 14 dni trwania akcji:

  • 7690 unikalnych użytkowników na stronie isobarexplorer.pl
  • 6 minut - średni czas spędzony na stronie przez użytkownika
  • 2000 postanowiło kontynuować drogę konsumencką od akcji do naszej podstrony z case-studies
  • 300 użytkowników mogło sterować Explorerem
  • Najdłuższa kolejka do sterowania Explorerem - 60 osób
  • W sumie Explorer przejechał 6.5 km


Isobar Explorer to nie tylko akcja rekrutacyjna naszej agencji, ale również pilot projektu wdrożenia naszej usługi dla innych pracodawców na polskim i zagranicznym rynku. W najbliższej przyszłości zamierzamy oferować gotowe do wdrożenia rozwiązanie, będące uzupełnieniem tradycyjnego sposobu rekrutacji. Isobar Explorer, pomimo faktu, że powstawał prawie półtora roku, ukazał się praktycznie równocześnie z pierwszymi światowymi akcjami z użyciem zdalnie sterowanych robotów dla największych marek - Coca Cola Social Robot i San Pellegrino Three Minutes In Italy.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764