WIEDZA

Case Study: Media markt - Be like 18

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 01.06.2017, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka
Case Study: Media markt - Be like 18

Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliśmy pomysłu, który będzie budował markę i prowokował emocje, najlepiej w nieoczywisty sposób. Projekt miał być zaadresowany do kupujących on-line - internautów, digital natives, często korzystających z komputera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study:-media-markt---be-like-18,32688,artykul.html

Pomysł:

Świętuj 18 urodziny MediaMarkt – najgłośniejsze w Polsce. Poczuj się jakbyś też miał 18 lat i pohałasuj z nami. Jak? W naszej grze Belike18, gdzie możesz wyszumieć się jak za młodu, cofnąć w czasie do swoich 18 urodzin i z tej okazji otrzymać prezent. Na dedykowanym urodzinom MediaMarkt landing page’u stworzyliśmy grę sterowaną krzykiem. Natężenie i długość dźwięku wydawanego przez gracza wyznaczała długość i wysokość skoku kierowanej postaci.

Rozwiązanie:

Gra w nawiązującej do przeszłości stylistyce pikselowej polegała na ucieczce od obowiązków studenckich, domowych czy biurowych do MediaMarkt, gdzie czekały urodzinowe prezenty.

Nasz bohater zmęczony swym szefem ucieka z pracy i zaczyna cofać się w czasie, buntując się w kolejnych poziomach przeciw studiom i rodzicom. W końcu osiąga 18 lat i otrzymuje urodzinowy prezent od MediaMarkt.

Jedyna promocja odbyła się na kanałach Twitch i Youtube, gdzie 4 czołowi polscy streamerzy przechodzili naszą grę za pomocą najróżniej wydawanych dźwięków. Efekt - 10 milionów decybeli wykrzyczanych przez naszych graczy. Poza tym projekt osiągnął wyniki w postaci:

  • ponad 800 tysięcy rozegranych gier;
  • średni czas rozgrywki - 8 minut;
  • ponad 10 tysięcy odpowiedzi na pytania konkursowe;
  • średni bounce rate - 9% (przy średniej dla gier online 30%); piosenka Izaka, którą stworzył podczas grania – 420 tysięcy wyświetleń.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 19.10.2017, 73 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone