logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Case Study: Media markt - Be like 18

  PR 01.06.2017, przeczytano 1457 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliśmy pomysłu, który będzie budował markę i prowokował emocje, najlepiej w nieoczywisty sposób. Projekt miał być zaadresowany do kupujących on-line - internautów, digital natives, często korzystających z komputera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study%3A-media-markt---be-like-18,32688,artykul.html

Pomysł:

Świętuj 18 urodziny MediaMarkt – najgłośniejsze w Polsce. Poczuj się jakbyś też miał 18 lat i pohałasuj z nami. Jak? W naszej grze Belike18, gdzie możesz wyszumieć się jak za młodu, cofnąć w czasie do swoich 18 urodzin i z tej okazji otrzymać prezent. Na dedykowanym urodzinom MediaMarkt landing page’u stworzyliśmy grę sterowaną krzykiem. Natężenie i długość dźwięku wydawanego przez gracza wyznaczała długość i wysokość skoku kierowanej postaci.

Rozwiązanie:

Gra w nawiązującej do przeszłości stylistyce pikselowej polegała na ucieczce od obowiązków studenckich, domowych czy biurowych do MediaMarkt, gdzie czekały urodzinowe prezenty.

Nasz bohater zmęczony swym szefem ucieka z pracy i zaczyna cofać się w czasie, buntując się w kolejnych poziomach przeciw studiom i rodzicom. W końcu osiąga 18 lat i otrzymuje urodzinowy prezent od MediaMarkt.

Jedyna promocja odbyła się na kanałach Twitch i Youtube, gdzie 4 czołowi polscy streamerzy przechodzili naszą grę za pomocą najróżniej wydawanych dźwięków. Efekt - 10 milionów decybeli wykrzyczanych przez naszych graczy. Poza tym projekt osiągnął wyniki w postaci:

  • ponad 800 tysięcy rozegranych gier;
  • średni czas rozgrywki - 8 minut;
  • ponad 10 tysięcy odpowiedzi na pytania konkursowe;
  • średni bounce rate - 9% (przy średniej dla gier online 30%); piosenka Izaka, którą stworzył podczas grania – 420 tysięcy wyświetleń.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764