logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Play Tidal + The Voice of Poland

  PR 17.06.2017, przeczytano 1550 razy
ilustracjastrzałka

Play jako główny sponsor programu The Voice of Poland poza product placementem chciał zaoferować fanom programu coś więcej. Miał być kojarzony z dostawcą ciekawych i unikalnych treści, a tym samym łączyć 3 platformy: Play, TIDAL i The Voice of Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-tidal-%2B-the-voice-of-poland,32832,artykul.html

Klient: Play
Agencja: Isobar Polska

Brief:

Play szuka nowych możliwości dotarcia do młodszej grupy docelowej oferując im różnorodne narzędzia spójne z ich zainteresowaniami. Naszym podstawowym celem było zbudowanie świadomości tego, że marka Play jest w świecie najlepszej muzyki, dzięki darmowej aplikacji ze streamingiem muzyki TIDAL. Akcja miała połączyć TIDAL w Play z The Voice of Poland. TlDAL to aplikacja, w której oprócz światowych hitów, można także znaleźć playlisty na każdą okazję, utwory wschodzących gwiazd i dobrze rokujących artystów.

Naszym celem było również zbudowanie zaangażowania w grupie użytkowników Facebooka i dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Wiedzieliśmy, że ludzie pasjonujący się programami typu talent show lubią oglądać gwiazdy od kuchni i śledzić na bieżąco co się u nich dzieje. 

Pomysł:

Naszą ideą było stworzenie ekskluzywnego i atrakcyjnego dla odbiorców contentu na żywo, który w unikalny sposób pokaże program The Voice of Poland „od kuchni”. Dodatkową atrakcją każdego odcinka było śpiewanie piosenek z TIDALa, w którym można znaleźć wszystkie hity z The Voice of Poland. Dzięki temu fani programu dostali szeroki pakiet fantastycznych treści, których nie znajdą nigdzie indziej.

Rozwiązanie:

W trakcie transmisji uczestnicy The Voice of Poland przygotowywali specjalny repertuar dla fanów Play. Tak powstał czteroodcinkowy cykl, nadawany w 100% na żywo po zakończeniu programu The Voice of Poland. Jednocześnie był on pierwszą w Polsce transmisją live na Facebook’u sponsorowaną przez markę.

Każdy z odcinków zawierał zróżnicowane elementy i sceny. /to właśnie one stworzyły unikalny kontent „od kuchni”. I tak na przykład w jednym z nich prowadzący pokazywał od kuchni pierwszy Manequin challenge na żywo w The Voice of Poland.

Dodatkowo przeprowadzane były wywiady z uczestnikami, które nie były emitowane nigdzie indziej. Poza wywiadami i reportażami zza kulis, wykonywane były różnorodne przeboje, z podziałem na głosy, z beatboxerami, na szkolnych instrumentach, w nowej aranżacji.

Zaprosiliśmy także do wykonania Basię (prowadzącą The Voice of Poland) znaną przede wszystkim z reklam Play. Idąc za konwencją The Voice of Poland i tym, że w każdym odcinku odpadają uczestnicy także w transmisji ze strefy Play-TIDAL brali udział wykonawcy, którzy jeszcze byli w programie.

W celu podsumowania akcji, Łukasz Jakóbiak, jako pierwszy zaprosił finalistów The Voice of Poland do swoich 20m2 na ekskluzywny wywiad.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764