logo
WIEDZA

Case study: Play Tidal + The Voice of Poland

redakcja  PR 17.06.2017, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Play jako główny sponsor programu The Voice of Poland poza product placementem chciał zaoferować fanom programu coś więcej. Miał być kojarzony z dostawcą ciekawych i unikalnych treści, a tym samym łączyć 3 platformy: Play, TIDAL i The Voice of Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study:-play-tidal-+-the-voice-of-poland,32832,artykul.html

Klient: Play
Agencja: Isobar Polska

Brief:

Play szuka nowych możliwości dotarcia do młodszej grupy docelowej oferując im różnorodne narzędzia spójne z ich zainteresowaniami. Naszym podstawowym celem było zbudowanie świadomości tego, że marka Play jest w świecie najlepszej muzyki, dzięki darmowej aplikacji ze streamingiem muzyki TIDAL. Akcja miała połączyć TIDAL w Play z The Voice of Poland. TlDAL to aplikacja, w której oprócz światowych hitów, można także znaleźć playlisty na każdą okazję, utwory wschodzących gwiazd i dobrze rokujących artystów.

Naszym celem było również zbudowanie zaangażowania w grupie użytkowników Facebooka i dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Wiedzieliśmy, że ludzie pasjonujący się programami typu talent show lubią oglądać gwiazdy od kuchni i śledzić na bieżąco co się u nich dzieje. 

Pomysł:

Naszą ideą było stworzenie ekskluzywnego i atrakcyjnego dla odbiorców contentu na żywo, który w unikalny sposób pokaże program The Voice of Poland „od kuchni”. Dodatkową atrakcją każdego odcinka było śpiewanie piosenek z TIDALa, w którym można znaleźć wszystkie hity z The Voice of Poland. Dzięki temu fani programu dostali szeroki pakiet fantastycznych treści, których nie znajdą nigdzie indziej.

Rozwiązanie:

W trakcie transmisji uczestnicy The Voice of Poland przygotowywali specjalny repertuar dla fanów Play. Tak powstał czteroodcinkowy cykl, nadawany w 100% na żywo po zakończeniu programu The Voice of Poland. Jednocześnie był on pierwszą w Polsce transmisją live na Facebook’u sponsorowaną przez markę.

Każdy z odcinków zawierał zróżnicowane elementy i sceny. /to właśnie one stworzyły unikalny kontent „od kuchni”. I tak na przykład w jednym z nich prowadzący pokazywał od kuchni pierwszy Manequin challenge na żywo w The Voice of Poland.

Dodatkowo przeprowadzane były wywiady z uczestnikami, które nie były emitowane nigdzie indziej. Poza wywiadami i reportażami zza kulis, wykonywane były różnorodne przeboje, z podziałem na głosy, z beatboxerami, na szkolnych instrumentach, w nowej aranżacji.

Zaprosiliśmy także do wykonania Basię (prowadzącą The Voice of Poland) znaną przede wszystkim z reklam Play. Idąc za konwencją The Voice of Poland i tym, że w każdym odcinku odpadają uczestnicy także w transmisji ze strefy Play-TIDAL brali udział wykonawcy, którzy jeszcze byli w programie.

W celu podsumowania akcji, Łukasz Jakóbiak, jako pierwszy zaprosił finalistów The Voice of Poland do swoich 20m2 na ekskluzywny wywiad.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

RODO: Nowe obowiązki informacyjne dla administratorów danych i podmiotów przetwarzających
Jedną z najważniejszych zmian, która czeka nas po wejściu w życie RODO – ogólnego rozporządzenia 2016/679 o ochronie danych – jest rozszerzenie uprawnień informacyjnych dla osób, których dane są przetwarzane (czyli nas wszystkich).  Wszystko po to, aby każdy z nas – udostępniających miał wiedzę i kontrolę nad tym, co dzieje się z naszymi danymi. Jakie nowe obowiązki...
Co marki i sprzedawcy detaliczni muszą zrobić, żeby wygrać w handlu za pomocą aplikacji
Aplikacje do sprzedaży detalicznej zadomowiły się na dobre w smartfonach klientów. Podczas gdy jest jeszcze zbyt wcześnie na wycofanie się z mobilnych stron, znaczenie aplikacji jako części oferty omnichannel nie może być bagatelizowane, ponieważ mogą one stać się swego rodzaju kopalnią złota dla sprzedawców detalicznych. W świecie zdominowanym przez smartfony, w...
Marketing w formie drukowanej nie jest martwy
- W świetle badań potwierdzających, że ludzki mózg lepiej reaguje na formę drukowaną, marketingowcy muszą zdać sobie sprawę z tego, że materiały drukowane czeka świetlana przyszłość, twierdzi Pamela Ghosal, General Manager, Marketing Communications, OKI Europe Ltd.
Czy klient może zakochać się w marce?
Każda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? Co musi się wydarzyć, żeby tak silna więź z marką powstała? Ile potrzeba na to czasu? Jak tego dokonać? Dlaczego...
Uruchomienie usługi AdWords i cieszenie się z jej efektów to jedynie jeden z kroków jakie musi wykonać przedsiębiorca. Równie kluczowe jest rozliczenie się z poniesionych wydatków z urzędem skarbowym. W tym poradniku podpowiemy jak tego dokonać.
 
niedziela 24.06.2018, 80 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone