logo
WIEDZA

Case study: Play Tidal + The Voice of Poland

redakcja  PR 17.06.2017, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Play jako główny sponsor programu The Voice of Poland poza product placementem chciał zaoferować fanom programu coś więcej. Miał być kojarzony z dostawcą ciekawych i unikalnych treści, a tym samym łączyć 3 platformy: Play, TIDAL i The Voice of Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study:-play-tidal-+-the-voice-of-poland,32832,artykul.html

Klient: Play
Agencja: Isobar Polska

Brief:

Play szuka nowych możliwości dotarcia do młodszej grupy docelowej oferując im różnorodne narzędzia spójne z ich zainteresowaniami. Naszym podstawowym celem było zbudowanie świadomości tego, że marka Play jest w świecie najlepszej muzyki, dzięki darmowej aplikacji ze streamingiem muzyki TIDAL. Akcja miała połączyć TIDAL w Play z The Voice of Poland. TlDAL to aplikacja, w której oprócz światowych hitów, można także znaleźć playlisty na każdą okazję, utwory wschodzących gwiazd i dobrze rokujących artystów.

Naszym celem było również zbudowanie zaangażowania w grupie użytkowników Facebooka i dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Wiedzieliśmy, że ludzie pasjonujący się programami typu talent show lubią oglądać gwiazdy od kuchni i śledzić na bieżąco co się u nich dzieje. 

Pomysł:

Naszą ideą było stworzenie ekskluzywnego i atrakcyjnego dla odbiorców contentu na żywo, który w unikalny sposób pokaże program The Voice of Poland „od kuchni”. Dodatkową atrakcją każdego odcinka było śpiewanie piosenek z TIDALa, w którym można znaleźć wszystkie hity z The Voice of Poland. Dzięki temu fani programu dostali szeroki pakiet fantastycznych treści, których nie znajdą nigdzie indziej.

Rozwiązanie:

W trakcie transmisji uczestnicy The Voice of Poland przygotowywali specjalny repertuar dla fanów Play. Tak powstał czteroodcinkowy cykl, nadawany w 100% na żywo po zakończeniu programu The Voice of Poland. Jednocześnie był on pierwszą w Polsce transmisją live na Facebook’u sponsorowaną przez markę.

Każdy z odcinków zawierał zróżnicowane elementy i sceny. /to właśnie one stworzyły unikalny kontent „od kuchni”. I tak na przykład w jednym z nich prowadzący pokazywał od kuchni pierwszy Manequin challenge na żywo w The Voice of Poland.

Dodatkowo przeprowadzane były wywiady z uczestnikami, które nie były emitowane nigdzie indziej. Poza wywiadami i reportażami zza kulis, wykonywane były różnorodne przeboje, z podziałem na głosy, z beatboxerami, na szkolnych instrumentach, w nowej aranżacji.

Zaprosiliśmy także do wykonania Basię (prowadzącą The Voice of Poland) znaną przede wszystkim z reklam Play. Idąc za konwencją The Voice of Poland i tym, że w każdym odcinku odpadają uczestnicy także w transmisji ze strefy Play-TIDAL brali udział wykonawcy, którzy jeszcze byli w programie.

W celu podsumowania akcji, Łukasz Jakóbiak, jako pierwszy zaprosił finalistów The Voice of Poland do swoich 20m2 na ekskluzywny wywiad.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Wyniki badania Brother Polska, przeprowadzonego wśród przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, że 90 proc. polskich MŚP drukuje w technologii laserowej, ponieważ w przypadku organizacji jest ona wydajniejsza, szybsza i tańsza niż atrament. Firma stworzyła listę sześciu najważniejszych korzyści, jakie technologia druku laserowego może przynieść firmie....
Employer Branding sięga po rozrywkę
Rynek pracownika i wymagający coraz większych nakładów finansowych oraz  kreatywności  proces rekrutacji powoduje, że rośnie znaczenie działań employer branding. Dla świadomych pracodawców ważną rolę zyskuje realizacja strategii opartej na kształtowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience. Działy HR odczuwają tę presję i szukają oryginalnych pomysłów...
DOOH jako nowoczesna forma tradycyjnego medium
Firmy, chcąc skutecznie dotrzeć do odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji korzystają z różnych kanałów komunikacji. Mając szeroki wybór sposobów promowania swoich produktów i usług, najchętniej korzystają z telewizji, prasy, radia i Internetu. Obok nich funkcjonuje także reklama zewnętrzna - najstarsza forma - która jest doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych....
Nowoczesna reklama, czyli efekt DOOH
OOH, czyli „out of home advertising” to bardzo powszechna forma komunikacji reklamowej. Billboardy, plakaty i ulotki są na ulicach miast tak powszechne, że właściwie przestaliśmy zwracać na nie uwagę. I tu pojawia się problem, bo w interesie reklamodawcy jest to, by odbiorcy nie tylko zobaczyli, ale i zapamiętali przekaz reklamowy. Stawić czoła temu wyzwaniu można, inwestując w nowoczesne roz...
Siła reklamy mobilnej
Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klient...
 
czwartek 19.04.2018, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone