WIEDZA

Case study: Play Tidal + The Voice of Poland

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 17.06.2017, przeczytano 318 razy
ilustracjastrzałka
Case study: Play Tidal + The Voice of Poland

Play jako główny sponsor programu The Voice of Poland poza product placementem chciał zaoferować fanom programu coś więcej. Miał być kojarzony z dostawcą ciekawych i unikalnych treści, a tym samym łączyć 3 platformy: Play, TIDAL i The Voice of Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/case-study:-play-tidal-+-the-voice-of-poland,32832,artykul.html

Klient: Play
Agencja: Isobar Polska

Brief:

Play szuka nowych możliwości dotarcia do młodszej grupy docelowej oferując im różnorodne narzędzia spójne z ich zainteresowaniami. Naszym podstawowym celem było zbudowanie świadomości tego, że marka Play jest w świecie najlepszej muzyki, dzięki darmowej aplikacji ze streamingiem muzyki TIDAL. Akcja miała połączyć TIDAL w Play z The Voice of Poland. TlDAL to aplikacja, w której oprócz światowych hitów, można także znaleźć playlisty na każdą okazję, utwory wschodzących gwiazd i dobrze rokujących artystów.

Naszym celem było również zbudowanie zaangażowania w grupie użytkowników Facebooka i dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Wiedzieliśmy, że ludzie pasjonujący się programami typu talent show lubią oglądać gwiazdy od kuchni i śledzić na bieżąco co się u nich dzieje. 

Pomysł:

Naszą ideą było stworzenie ekskluzywnego i atrakcyjnego dla odbiorców contentu na żywo, który w unikalny sposób pokaże program The Voice of Poland „od kuchni”. Dodatkową atrakcją każdego odcinka było śpiewanie piosenek z TIDALa, w którym można znaleźć wszystkie hity z The Voice of Poland. Dzięki temu fani programu dostali szeroki pakiet fantastycznych treści, których nie znajdą nigdzie indziej.

Rozwiązanie:

W trakcie transmisji uczestnicy The Voice of Poland przygotowywali specjalny repertuar dla fanów Play. Tak powstał czteroodcinkowy cykl, nadawany w 100% na żywo po zakończeniu programu The Voice of Poland. Jednocześnie był on pierwszą w Polsce transmisją live na Facebook’u sponsorowaną przez markę.

Każdy z odcinków zawierał zróżnicowane elementy i sceny. /to właśnie one stworzyły unikalny kontent „od kuchni”. I tak na przykład w jednym z nich prowadzący pokazywał od kuchni pierwszy Manequin challenge na żywo w The Voice of Poland.

Dodatkowo przeprowadzane były wywiady z uczestnikami, które nie były emitowane nigdzie indziej. Poza wywiadami i reportażami zza kulis, wykonywane były różnorodne przeboje, z podziałem na głosy, z beatboxerami, na szkolnych instrumentach, w nowej aranżacji.

Zaprosiliśmy także do wykonania Basię (prowadzącą The Voice of Poland) znaną przede wszystkim z reklam Play. Idąc za konwencją The Voice of Poland i tym, że w każdym odcinku odpadają uczestnicy także w transmisji ze strefy Play-TIDAL brali udział wykonawcy, którzy jeszcze byli w programie.

W celu podsumowania akcji, Łukasz Jakóbiak, jako pierwszy zaprosił finalistów The Voice of Poland do swoich 20m2 na ekskluzywny wywiad.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 21.08.2017, 170 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone