logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: promocjia konsumencka Herbapol

  PR 01.02.2017, przeczytano 1477 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawiamy opis promocji konsumenckiej Owocowa loteria prowadzonej od 1 października do 26 listopada 2016 r. dla marki Herbapol. Organizatorem loterii była Agencja Unique One z siedzibą w Warszawie. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadziła firma BrandLab. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocjia-konsumencka-herbapol,31275,artykul.html

Sytuacja wyjściowa

Herbapol to producent herbat ziołowych, owocowych, funkcjonalnych i zielonych, a także syropów owocowych i produktów dżemowych. Marka stanowi idealne połączenie tradycji z nowoczesnością i już od 68 lat cieszy się zaufaniem konsumentów, którzy doceniają ją za jakość oraz owocowy smak produktów. Celem akcji Owocowa loteria było wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Herbapol oraz umocnienie jej pozycji jako producenta syropów owocowych, herbat i produktów dżemowych, a także pobudzenie sprzedaży każdej z tych kategorii.

Realizacja

Owocowa loteria to promocja konsumencka o charakterze loterii, w ramach której przygotowano dla uczestników ponad 1 300 nagród, w tym nagrodę główną – rodzinny samochód Toyota Auris Hybrid.

Przez 8 tygodni trwania akcji, konsumenci w codziennych losowaniach mieli szansę na wygraną. Pula nagród obejmowała telewizory marki Samsung, urządzenia wielofunkcyjne typu multicooker marki Philips, blendery marki Philips oraz bony zakupowe o wartości 30 zł do sklepu smacznaherbata.pl. Dodatkowo, wszystkie zgłoszenia konkursowe brały udział w losowaniu nagrody głównej ‒ rodzinnego samochodu Toyota Auris Hybrid w wersji kombi w pięknym, malinowym kolorze.

Aby wziąć udział w loterii, należało kupić syrop oraz drugi, dowolny produkt marki Herbapol (syrop, herbatę, powidła, konfiturę lub dżem owocowy), zachować paragon i zarejestrować go na dedykowanej stronie: www.owocowaloteria.pl. Produkty zgłaszane do loterii musiały zostać zakupione na jednym paragonie.

Akcji promocyjnej towarzyszyła kampania reklamowa w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN, Internecie, a także prasie branżowej.

18 stycznia br. nagroda główna w postaci samochodu Toyota Auris Kombi została wręczona laureatce, pani Katarzynie z miejscowości Chybie w województwie śląskim przez Ewę Chrzanowską, Brand Managera kategorii syropy. Zwyciężczyni na uroczystości pojawiła się z całą rodziną i nie kryła radości z otrzymanej nagrody. Oprócz samochodu czekał na nią zapas produktów Herbapol.

Efekty po realizacji

Owocowa loteria spotkała się z pozytywnym odbiorem i dużym zainteresowaniem konsumentów. Przyjęto 26 357 zgłoszeń konkursowych. Według danych firmy w czasie trwania promocji odnotowano zauważalny wzrost sprzedaży każdej kategorii produktów Herbapol biorących udział
w loterii.

Źródło: Herbapol – Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764