logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Tatuaże Wolności

  PR 26.02.2017, przeczytano 1185 razy
ilustracjastrzałka

Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże. Dla Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium, przygotowaliśmy program "Tatuaże Wolności" w ramach którego zakrywamy tatuaże więzienne pięknymi tatuażami artystycznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tatuaze-wolnosci,31606,artykul.html

Klient: Pedagogium - Wyższa Szkoła Nauk Społecznych
Agencja: Isobar Polska

Brief

Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże, które naznaczają ich na całe życie i straszą pracodawców. Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium uczy twórczej resocjalizacji. Aby zareklamować nabór na semestr wiosenny 2015 poprosili nas, abyśmy pokazali to w praktyce.


Rozwiązanie

Uruchomiliśmy pierwszy na świecie program, w którym “coverujemy” więzienne tatuaże skazanych nowymi, artystycznymi wzorami, które prezentują się lepiej i nie stygmatyzują społecznie.

Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Film podbił internet, dostając się na czołówki takich portali jak Huffington Post, Cosmopolitan, Buzzfeed, Adweek i wielu innych... Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764