Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże. Dla Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium, przygotowaliśmy program "Tatuaże Wolności" w ramach którego zakrywamy tatuaże więzienne pięknymi tatuażami artystycznymi.
Klient: Pedagogium - Wyższa Szkoła Nauk Społecznych
Agencja: Isobar Polska
Brief
Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże, które naznaczają ich na całe życie i straszą pracodawców. Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium uczy twórczej resocjalizacji. Aby zareklamować nabór na semestr wiosenny 2015 poprosili nas, abyśmy pokazali to w praktyce.
Rozwiązanie
Uruchomiliśmy pierwszy na świecie program, w którym “coverujemy” więzienne tatuaże skazanych nowymi, artystycznymi wzorami, które prezentują się lepiej i nie stygmatyzują społecznie.
Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Film podbił internet, dostając się na czołówki takich portali jak Huffington Post, Cosmopolitan, Buzzfeed, Adweek i wielu innych... Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?
Źródło: Dentsu Aegis Network Polska