logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019

  PR 26.06.2019, przeczytano 5030 razy
ilustracjastrzałka

W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000 Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama%3A-nowa-marka-wlasna-i-katalog-projekt-lazienka-2019,383015,artykul.html

Projekt łazienka 2019” to katalog w pełni ilustrujący nowe, projektowe podejście Castoramy do realizacji domowych metamorfoz. Na jego łamach po raz pierwszy pokazano asortyment międzynarodowej marki GoodHome – stworzonej po to, aby każdy mógł ulepszyć wnętrze swojego domu czy mieszkania, niezależnie od umiejętności, dostępnej przestrzeni czy możliwości finansowych. Aby zapewnić Klientom kompleksowe wsparcie we wprowadzaniu zmian w łazienkach, w najnowszym katalogu Castorama zaprezentowała nie tylko wiele atrakcyjnych i funkcjonalnych produktów GoodHome, lecz także szereg usług, ciekawych i prostych rozwiązań, praktycznych wskazówek oraz profesjonalnych porad projektantów, dzięki którym przeprowadzanie remontu będzie znacznie łatwiejsze.

W odpowiedzi na potrzeby

GoodHome to marka stworzona przez ludzi dla ludzi, dlatego też w centrum prac nad najnowszym katalogiem umieszczono opinie Klientów. Castorama zaprosiła do udziału w ankiecie grupę 1000 Polaków, a następnie opracowała ofertę w pełni odpowiadającą indywidualnym oczekiwaniom.

Jak pokazały badania, jedną z podstawowych potrzeb związanych z łazienką jest odseparowanie się od najbliższego otoczenia – 23% osób przyznaje, że korzystały z łazienki jako miejsca odosobnienia od rodziny, partnera lub dzieci. Dla innych łazienka jest przestrzenią do relaksu i dbania o siebie – zajmuje to średnio 9,3 dnia w roku! Aż 5,4 dni rocznie spędzamy w łazience na „domowym SPA”, i co ciekawe 6 dni na nadrabianiu zaległości w odpowiadaniu na e-maile/SMS-y lub słuchaniu muzyki czy podcastów.

Ta wspólna przestrzeń bywa również źródłem konfliktów. Jak przyznaje 33% ankietowanych, ich największą frustrację wzbudza mąż/chłopak. Dla 41% osób najbardziej irytujące jest, gdy ktoś zużywa ostatnią rolkę papieru toaletowego, ale go nie uzupełnia, a 40% nie znosi widoku włosów w odpływie wanny lub pod prysznicem. Natomiast 29% denerwuje się na innych członków rodziny, gdy spędzają oni w łazience zbyt dużo czasu.

Ankietowani przyznają również, że w łazience ma miejsce wiele ważnych wydarzeń, np. istotne rozmowy telefoniczne (47%), pocieszanie kogoś (14%) czy osiągnięcie pożądanej wagi (14%). Respondenci przywoływali także chwile związane z rodzicielstwem, np. pierwszą kąpiel dziecka, naukę korzystania z nocnika, naukę golenia się, zerwanie z kimś, a nawet poród (1%).

Statystyczny dorosły Polak w ciągu swojego życia spędza w łazience aż 566 dni. Godziny szczytu zazwyczaj przypadają na 7.00 – czas porannych przygotowań. Jak obliczono, mężczyznom mycie i golenie zajmuje średnio 33 minut dziennie, a kobietom makijaż i zabiegi pielęgnacyjne zajmują 40 minut. Natomiast przygotowania do snu zajmują nam średnio 11 minut.

Jak widzimy łazienka pełni ważną rolę w naszym życiu, choć jest to jedno z najmniejszych pomieszczeń w naszych domach – średnia powierzchnia 74 europejskich łazienek nie przekracza 7m².

- Co prawda łazienka nie jest największym pomieszczeniem w domu, ale badania jasno pokazują, że oczekujemy od niej naprawdę wiele. Rozumiemy potrzeby naszych klientów i znamy obawy, jakie towarzyszą im podczas wprowadzania zmian we wnętrzach. Właśnie dlatego stworzyliśmy kolekcje prostych, innowacyjnych i przyjaznych środowisku produktów oraz usług dostępnych pod marką GoodHome, które ułatwią remont i unowocześnianie łazienek każdemu, niezależnie od dostępnego metrażu czy możliwości finansowych. Bez względu na zakres zaplanowanych prac wszyscy klienci znajdą u nas odpowiednie rozwiązania w przystępnych cenach oraz wsparcie w realizacji nawet najmniejszych projektów. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu.

Łazienka a poziom zadowolenia z życia

Biorąc pod uwagę to, jak dużo dzieje się w łazience – od codziennych czynności, po ważne, życiowe chwile – nie dziwi fakt, że w przekonaniu 66% ankietowanych to pomieszczenie ma bardzo duże znaczenie dla ogólnego poziomu zadowolenia z domu. 73% osób przyznało, że dzięki remontowi łazienki ich poziom zadowolenia z mieszkania uległ znacznej poprawie. Jednak 20% z nas wciąż wyraża niezadowolenie ze swojej łazienki, dlatego tak ważne jest, by zapewnić kompleksowe wsparcie w przeprowadzaniu remontów i pokazać, że dobrze zorganizowane i modnie urządzone wnętrze łazienki jest dostępne dla każdego.

Ta zależność pomiędzy mieszkaniem a poziomem zadowolenia z życia była tematem raportu, które Instytut Badań nad Szczęściem (Happiness Research Institute) przygotował we współpracy z marką GoodHome. Raport objął 13 000 osób z całej Europy, jak i specjalistów z dziedziny psychologii oraz nauk społecznych i dotyczył wpływu, jaki dom i mieszkanie ma na poziom zadowolenia z życia.

- Z raportu GoodHome jednoznacznie wynika, że nasze domy i mieszkania odpowiadają za 15% naszego zadowolenia z życia. Nowe badanie idzie o krok dalej i koncentruje się na tym, jak łazienki wpływają na nasze samopoczucie w miejscu, które nazywamy domem. Znaczenie łazienki dodatkowo podkreśla fakt, że nawet niewielkie zmiany przekładają się na zdecydowaną poprawę samopoczucia – niemal jedna trzecia Polaków przyznaje, że remont łazienki miałby o wiele większy wpływ na poprawę ich zadowolenia z domu niż remont jakiegokolwiek innego pomieszczenia – mówi Meik Wiking, Dyrektor Generalny Instytutu Badań nad Szczęściem i autor bestsellera „The Little Book of Hygge” .

Oferta szyta na miarę

Wyniki przeprowadzonych badań znalazły swoje odbicie w najnowszym katalogu Castoramy. Specjaliści zaangażowani w jego opracowanie przyjrzeli się bliżej łazienkom kilku rodzin i zaproponowali odpowiednie dla nich rozwiązania, opracowując gotowe projekty zmiany wnętrza. Klienci znajdą tutaj podpowiedzi m.in. jak urządzić praktyczną łazienkę dla dużej rodziny, jakie rozwiązania wybrać do łazienki w wynajmowanym mieszkaniu, a jakie do tej o niewielkim metrażu, lub na co zwrócić uwagę przy wyborze kabiny prysznicowej czy płytek. Castorama zaprezentowała również szereg rozwiązań, które pomogą w lepszym gospodarowaniu wodą (oszczędzające wodę baterie łazienkowe), sprzątaniu (bezkołnierzowa miska WC) oraz funkcjonalnej organizacji przestrzeni w łazience (meble modułowe, akcesoria do przechowywania). Wszystko po to, aby nasze łazienki zmieniały się na lepsze, w znacznie łatwiejszy sposób niż dotychczas, pozytywnie wpływając na nasz poziom zadowolenia z życia.

Źródło: Castorama Polska Sp. z o.o.

www.castorama.pl

Dodatkowe informacje:

Ankieta została przeprowadzona w Polsce w kwietniu 2019 r. przez firmę OnePoll na grupie 1000 osób. Badanie to było związane z wprowadzeniem do oferty Castoramy produktów marki GoodHome.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764