logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019

  PR 26.06.2019, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000 Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama%3A-nowa-marka-wlasna-i-katalog-projekt-lazienka-2019,383015,artykul.html

Projekt łazienka 2019” to katalog w pełni ilustrujący nowe, projektowe podejście Castoramy do realizacji domowych metamorfoz. Na jego łamach po raz pierwszy pokazano asortyment międzynarodowej marki GoodHome – stworzonej po to, aby każdy mógł ulepszyć wnętrze swojego domu czy mieszkania, niezależnie od umiejętności, dostępnej przestrzeni czy możliwości finansowych. Aby zapewnić Klientom kompleksowe wsparcie we wprowadzaniu zmian w łazienkach, w najnowszym katalogu Castorama zaprezentowała nie tylko wiele atrakcyjnych i funkcjonalnych produktów GoodHome, lecz także szereg usług, ciekawych i prostych rozwiązań, praktycznych wskazówek oraz profesjonalnych porad projektantów, dzięki którym przeprowadzanie remontu będzie znacznie łatwiejsze.

W odpowiedzi na potrzeby

GoodHome to marka stworzona przez ludzi dla ludzi, dlatego też w centrum prac nad najnowszym katalogiem umieszczono opinie Klientów. Castorama zaprosiła do udziału w ankiecie grupę 1000 Polaków, a następnie opracowała ofertę w pełni odpowiadającą indywidualnym oczekiwaniom.

Jak pokazały badania, jedną z podstawowych potrzeb związanych z łazienką jest odseparowanie się od najbliższego otoczenia – 23% osób przyznaje, że korzystały z łazienki jako miejsca odosobnienia od rodziny, partnera lub dzieci. Dla innych łazienka jest przestrzenią do relaksu i dbania o siebie – zajmuje to średnio 9,3 dnia w roku! Aż 5,4 dni rocznie spędzamy w łazience na „domowym SPA”, i co ciekawe 6 dni na nadrabianiu zaległości w odpowiadaniu na e-maile/SMS-y lub słuchaniu muzyki czy podcastów.

Ta wspólna przestrzeń bywa również źródłem konfliktów. Jak przyznaje 33% ankietowanych, ich największą frustrację wzbudza mąż/chłopak. Dla 41% osób najbardziej irytujące jest, gdy ktoś zużywa ostatnią rolkę papieru toaletowego, ale go nie uzupełnia, a 40% nie znosi widoku włosów w odpływie wanny lub pod prysznicem. Natomiast 29% denerwuje się na innych członków rodziny, gdy spędzają oni w łazience zbyt dużo czasu.

Ankietowani przyznają również, że w łazience ma miejsce wiele ważnych wydarzeń, np. istotne rozmowy telefoniczne (47%), pocieszanie kogoś (14%) czy osiągnięcie pożądanej wagi (14%). Respondenci przywoływali także chwile związane z rodzicielstwem, np. pierwszą kąpiel dziecka, naukę korzystania z nocnika, naukę golenia się, zerwanie z kimś, a nawet poród (1%).

Statystyczny dorosły Polak w ciągu swojego życia spędza w łazience aż 566 dni. Godziny szczytu zazwyczaj przypadają na 7.00 – czas porannych przygotowań. Jak obliczono, mężczyznom mycie i golenie zajmuje średnio 33 minut dziennie, a kobietom makijaż i zabiegi pielęgnacyjne zajmują 40 minut. Natomiast przygotowania do snu zajmują nam średnio 11 minut.

Jak widzimy łazienka pełni ważną rolę w naszym życiu, choć jest to jedno z najmniejszych pomieszczeń w naszych domach – średnia powierzchnia 74 europejskich łazienek nie przekracza 7m².

- Co prawda łazienka nie jest największym pomieszczeniem w domu, ale badania jasno pokazują, że oczekujemy od niej naprawdę wiele. Rozumiemy potrzeby naszych klientów i znamy obawy, jakie towarzyszą im podczas wprowadzania zmian we wnętrzach. Właśnie dlatego stworzyliśmy kolekcje prostych, innowacyjnych i przyjaznych środowisku produktów oraz usług dostępnych pod marką GoodHome, które ułatwią remont i unowocześnianie łazienek każdemu, niezależnie od dostępnego metrażu czy możliwości finansowych. Bez względu na zakres zaplanowanych prac wszyscy klienci znajdą u nas odpowiednie rozwiązania w przystępnych cenach oraz wsparcie w realizacji nawet najmniejszych projektów. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu.

Łazienka a poziom zadowolenia z życia

Biorąc pod uwagę to, jak dużo dzieje się w łazience – od codziennych czynności, po ważne, życiowe chwile – nie dziwi fakt, że w przekonaniu 66% ankietowanych to pomieszczenie ma bardzo duże znaczenie dla ogólnego poziomu zadowolenia z domu. 73% osób przyznało, że dzięki remontowi łazienki ich poziom zadowolenia z mieszkania uległ znacznej poprawie. Jednak 20% z nas wciąż wyraża niezadowolenie ze swojej łazienki, dlatego tak ważne jest, by zapewnić kompleksowe wsparcie w przeprowadzaniu remontów i pokazać, że dobrze zorganizowane i modnie urządzone wnętrze łazienki jest dostępne dla każdego.

Ta zależność pomiędzy mieszkaniem a poziomem zadowolenia z życia była tematem raportu, które Instytut Badań nad Szczęściem (Happiness Research Institute) przygotował we współpracy z marką GoodHome. Raport objął 13 000 osób z całej Europy, jak i specjalistów z dziedziny psychologii oraz nauk społecznych i dotyczył wpływu, jaki dom i mieszkanie ma na poziom zadowolenia z życia.

- Z raportu GoodHome jednoznacznie wynika, że nasze domy i mieszkania odpowiadają za 15% naszego zadowolenia z życia. Nowe badanie idzie o krok dalej i koncentruje się na tym, jak łazienki wpływają na nasze samopoczucie w miejscu, które nazywamy domem. Znaczenie łazienki dodatkowo podkreśla fakt, że nawet niewielkie zmiany przekładają się na zdecydowaną poprawę samopoczucia – niemal jedna trzecia Polaków przyznaje, że remont łazienki miałby o wiele większy wpływ na poprawę ich zadowolenia z domu niż remont jakiegokolwiek innego pomieszczenia – mówi Meik Wiking, Dyrektor Generalny Instytutu Badań nad Szczęściem i autor bestsellera „The Little Book of Hygge” .

Oferta szyta na miarę

Wyniki przeprowadzonych badań znalazły swoje odbicie w najnowszym katalogu Castoramy. Specjaliści zaangażowani w jego opracowanie przyjrzeli się bliżej łazienkom kilku rodzin i zaproponowali odpowiednie dla nich rozwiązania, opracowując gotowe projekty zmiany wnętrza. Klienci znajdą tutaj podpowiedzi m.in. jak urządzić praktyczną łazienkę dla dużej rodziny, jakie rozwiązania wybrać do łazienki w wynajmowanym mieszkaniu, a jakie do tej o niewielkim metrażu, lub na co zwrócić uwagę przy wyborze kabiny prysznicowej czy płytek. Castorama zaprezentowała również szereg rozwiązań, które pomogą w lepszym gospodarowaniu wodą (oszczędzające wodę baterie łazienkowe), sprzątaniu (bezkołnierzowa miska WC) oraz funkcjonalnej organizacji przestrzeni w łazience (meble modułowe, akcesoria do przechowywania). Wszystko po to, aby nasze łazienki zmieniały się na lepsze, w znacznie łatwiejszy sposób niż dotychczas, pozytywnie wpływając na nasz poziom zadowolenia z życia.

Źródło: Castorama Polska Sp. z o.o.

www.castorama.pl

Dodatkowe informacje:

Ankieta została przeprowadzona w Polsce w kwietniu 2019 r. przez firmę OnePoll na grupie 1000 osób. Badanie to było związane z wprowadzeniem do oferty Castoramy produktów marki GoodHome.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764