logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama inspiruje do zmian w kuchni

  PR 14.06.2018, przeczytano 700 razy
ilustracjastrzałka

Castorama zaprezentowała najnowszą odsłonę kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Spot uświadamia widzom, że metamorfozy przeprowadzone we wnętrzach naszych domów i mieszkań mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych oraz na relacje z najbliższymi. Tym razem, dzięki ofercie sieci Castorama i profesjonalnemu wsparciu jej doradców bohaterowie reklamy zmieniają swoje życie na lepsze, decydując się na renowację kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-inspiruje-do-zmian-w-kuchni,36874,artykul.html

W najnowszym spocie widzimy sceny, które mogłaby rozegrać się w wielu domach i mieszkaniach w Polsce. W tej odsłonie kampanii „Potrzeby inspirują do zmian” głównymi bohaterami są ojciec i syn. Razem przygotowują posiłek, lecz radość ze wspólnego gotowania odbiera im źle zagospodarowana kuchnia. W momencie kulminacyjnym decydują, że należy coś zmienić. Z pomocą doradców Castoramy udaje się odmienić kuchnię w przyjazną i funkcjonalną część domowego ogniska.

- Spot pokazuje, że przy ograniczonym budżecie i sprytnych zmianach możemy dopasować przestrzeń mieszkania do potrzeb wszystkich domowników w prostszy sposób niż nam się wydaje. Niezależnie od tego jak dużych zmian potrzebują wnętrza klientów, w naszej kampanii zachęcamy ich do działania. Poprzez hasło „razem damy radę” zapewniamy, że mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie realizacji domowych projektów – zarówno tych mniejszych, jak i większych. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.

Castorama w swoich spotach konsekwentnie pokazuje, że jej oferta oraz wsparcie zapewniane przez doradców w sklepach są prostym sposobem na rozwiązanie  problemów spotykanych w wielu mieszkaniach. W swojej codziennej działalności firma inspiruje klientów do zmian, podpowiada im najlepsze rozwiązania oraz zapewnia dostęp do produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb. Oferta sieci umożliwia zarówno mniejsze metamorfozy wnętrz, jak i realizację większych projektów, takich jak np. kompleksowe wyposażenie kuchni. Istotną rolę w pomaganiu klientom we wprowadzaniu zmian odgrywają zawsze doradcy Castoramy, którzy na co dzień w sklepach chętnie dzielą się z nimi swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu zarówno poważny remont, jak i dekoracja wnętrza są prostsze i przyjemniejsze.

Tak jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii wizerunkowej, poświęconych łazienkom i ogrodom, również najnowsza wspierana jest serią spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są też reklamy radiowe, w internecie oraz billboardy. Kreację oraz spoty przygotowała agencja 2012, wyprodukowała Papaya, a media zaplanował dom mediowy Mindshare.

Źródło: Castorama Polska

www.castorama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764