logo
WIADOMOŚCI

Castorama inspiruje do zmian w kuchni

Mateusz Zawiślak  PR 14.06.2018, przeczytano 92 razy
ilustracjastrzałka

Castorama zaprezentowała najnowszą odsłonę kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Spot uświadamia widzom, że metamorfozy przeprowadzone we wnętrzach naszych domów i mieszkań mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych oraz na relacje z najbliższymi. Tym razem, dzięki ofercie sieci Castorama i profesjonalnemu wsparciu jej doradców bohaterowie reklamy zmieniają swoje życie na lepsze, decydując się na renowację kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-inspiruje-do-zmian-w-kuchni,36874,artykul.html

W najnowszym spocie widzimy sceny, które mogłaby rozegrać się w wielu domach i mieszkaniach w Polsce. W tej odsłonie kampanii „Potrzeby inspirują do zmian” głównymi bohaterami są ojciec i syn. Razem przygotowują posiłek, lecz radość ze wspólnego gotowania odbiera im źle zagospodarowana kuchnia. W momencie kulminacyjnym decydują, że należy coś zmienić. Z pomocą doradców Castoramy udaje się odmienić kuchnię w przyjazną i funkcjonalną część domowego ogniska.

- Spot pokazuje, że przy ograniczonym budżecie i sprytnych zmianach możemy dopasować przestrzeń mieszkania do potrzeb wszystkich domowników w prostszy sposób niż nam się wydaje. Niezależnie od tego jak dużych zmian potrzebują wnętrza klientów, w naszej kampanii zachęcamy ich do działania. Poprzez hasło „razem damy radę” zapewniamy, że mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie realizacji domowych projektów – zarówno tych mniejszych, jak i większych. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.

Castorama w swoich spotach konsekwentnie pokazuje, że jej oferta oraz wsparcie zapewniane przez doradców w sklepach są prostym sposobem na rozwiązanie  problemów spotykanych w wielu mieszkaniach. W swojej codziennej działalności firma inspiruje klientów do zmian, podpowiada im najlepsze rozwiązania oraz zapewnia dostęp do produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb. Oferta sieci umożliwia zarówno mniejsze metamorfozy wnętrz, jak i realizację większych projektów, takich jak np. kompleksowe wyposażenie kuchni. Istotną rolę w pomaganiu klientom we wprowadzaniu zmian odgrywają zawsze doradcy Castoramy, którzy na co dzień w sklepach chętnie dzielą się z nimi swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu zarówno poważny remont, jak i dekoracja wnętrza są prostsze i przyjemniejsze.

Tak jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii wizerunkowej, poświęconych łazienkom i ogrodom, również najnowsza wspierana jest serią spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są też reklamy radiowe, w internecie oraz billboardy. Kreację oraz spoty przygotowała agencja 2012, wyprodukowała Papaya, a media zaplanował dom mediowy Mindshare.

Źródło: Castorama Polska

www.castorama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 183 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone