logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama inspiruje do zmian w kuchni

  PR 14.06.2018, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

Castorama zaprezentowała najnowszą odsłonę kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”. Spot uświadamia widzom, że metamorfozy przeprowadzone we wnętrzach naszych domów i mieszkań mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych oraz na relacje z najbliższymi. Tym razem, dzięki ofercie sieci Castorama i profesjonalnemu wsparciu jej doradców bohaterowie reklamy zmieniają swoje życie na lepsze, decydując się na renowację kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-inspiruje-do-zmian-w-kuchni,36874,artykul.html

W najnowszym spocie widzimy sceny, które mogłaby rozegrać się w wielu domach i mieszkaniach w Polsce. W tej odsłonie kampanii „Potrzeby inspirują do zmian” głównymi bohaterami są ojciec i syn. Razem przygotowują posiłek, lecz radość ze wspólnego gotowania odbiera im źle zagospodarowana kuchnia. W momencie kulminacyjnym decydują, że należy coś zmienić. Z pomocą doradców Castoramy udaje się odmienić kuchnię w przyjazną i funkcjonalną część domowego ogniska.

- Spot pokazuje, że przy ograniczonym budżecie i sprytnych zmianach możemy dopasować przestrzeń mieszkania do potrzeb wszystkich domowników w prostszy sposób niż nam się wydaje. Niezależnie od tego jak dużych zmian potrzebują wnętrza klientów, w naszej kampanii zachęcamy ich do działania. Poprzez hasło „razem damy radę” zapewniamy, że mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie realizacji domowych projektów – zarówno tych mniejszych, jak i większych. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.

Castorama w swoich spotach konsekwentnie pokazuje, że jej oferta oraz wsparcie zapewniane przez doradców w sklepach są prostym sposobem na rozwiązanie  problemów spotykanych w wielu mieszkaniach. W swojej codziennej działalności firma inspiruje klientów do zmian, podpowiada im najlepsze rozwiązania oraz zapewnia dostęp do produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb. Oferta sieci umożliwia zarówno mniejsze metamorfozy wnętrz, jak i realizację większych projektów, takich jak np. kompleksowe wyposażenie kuchni. Istotną rolę w pomaganiu klientom we wprowadzaniu zmian odgrywają zawsze doradcy Castoramy, którzy na co dzień w sklepach chętnie dzielą się z nimi swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu zarówno poważny remont, jak i dekoracja wnętrza są prostsze i przyjemniejsze.

Tak jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii wizerunkowej, poświęconych łazienkom i ogrodom, również najnowsza wspierana jest serią spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są też reklamy radiowe, w internecie oraz billboardy. Kreację oraz spoty przygotowała agencja 2012, wyprodukowała Papaya, a media zaplanował dom mediowy Mindshare.

Źródło: Castorama Polska

www.castorama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart odkupuje stare urządzenia. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Najnowsza akcja Integartu prowadzona razem z firmą HP, to niepowtarzalna okazja, aby wymienić swoją starą drukarkę wielkoformatową na nowoczesny druk HP Latex 3 generacji. Od standardowego programu odkupu drukarek, HP Trade In różni się tym, że zaoferowane warunki są jeszcze bardziej atrakcyjne. Promocja trwa do końca czerwca, zapraszamy do kontaktu.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764