logo
WIADOMOŚCI

Castorama inspiruje wraz z Dorotą Szelągowską na HGTV

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 171 razy
ilustracjastrzałka

„Dorota inspiruje” to nowy program, który zwraca uwagę na potrzeby remontowe Polaków oraz pokazuje ciekawe pomysły aranżacyjne. Powstał dzięki współpracy Castorama Polska, Doroty Szelągowskiej oraz HGTV Home & Garden. Jest kolejnym wspólnym przedsięwzięciem popularnej dziennikarki i projektantki wnętrz realizowanym wraz z liderem wśród sieci sklepów DIY/ home improvement.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-inspiruje-wraz-z-dorota-szelagowska-na-hgtv,36824,artykul.html

Premierowe odcinki autorskiego programu „Dorota inspiruje”, emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 22:00 w kanale HGTV Home & Garden. Dorota Szelągowska pomaga w nich zwyczajnym rodzinom w rozwiązywaniu najczęstszych problemów, jakie mają z domową przestrzenią. Korzystając z produktów i profesjonalnego wsparcia doradców Castoramy prowadząca wraz ze swoją ekipą wykonują metamorfozy wybranego pomieszczenia i odmieniają tym samym życie domowników.

- Działalność Doroty Szelągowskiej idealnie wpisuje się w naszą codzienną pracę. Każdego dnia nasz zespół wspiera Polaków w ulepszaniu ich mieszkań. Uważamy, że każdy powinien mieć dom, w którym czuje się dobrze. Realizujemy ten cel poprzez dostarczanie klientom produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb, jak i inspirując ich do wprowadzania zmian oraz podpowiadając najlepsze rozwiązania. Dzięki Dorocie możemy robić to jeszcze lepiej – mówi Beniamin Schön, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.

Castorama i Dorota Szelągowska w programie wspólnie udowadniają, że dzięki dobrym chęciom i nawet przy niewielkim budżecie można urządzić praktyczne, wygodne i spójne stylistycznie wnętrze. Każdy z odcinków „Dorota inspiruje” pełen jest prostych i pomocnych porad w tym zakresie.

W ramach całej serii programu „Dorota inspiruje” planowana jest emisja 8 odcinków.  Ostatni z nich zostanie zaprezentowany na antenie HGTV Home & Garden w lipcu tego roku. Następnie program trafi do ramówki  głównego kanału TVN.

Współpraca Castoramy z Dorotą Szelągowską ma wielowymiarowy charakter. Dotychczas dziennikarka i projektantka wnętrz promowała już loterię urodzinową sieci, w ktorej główną nagrodą była przeprowadzana przez nią metamorfoza mieszkania. Wizerunek prowadzacej nowy program pojawia się również w nowych katalogach produktowych Castoramy, w których udziela ona cennych porad i przedstawia swoje projekty. Dorota Szelągowska angażuje się też w działania wspierające sieć w mediach społecznościowych.

Źródło: Castorama Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Social Media Communication w Tailor Made PR
Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko Social Media Specialist i będzie odpowiadać za obsługę marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, zaś Katarzyna Zbrojkiewicz jako nowy Content Manager zajmie się działaniami marki adidas.
Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
 
piątek 22.06.2018, 157 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone