logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama inspiruje wraz z Dorotą Szelągowską na HGTV

  PR 11.06.2018, przeczytano 837 razy
ilustracjastrzałka

„Dorota inspiruje” to nowy program, który zwraca uwagę na potrzeby remontowe Polaków oraz pokazuje ciekawe pomysły aranżacyjne. Powstał dzięki współpracy Castorama Polska, Doroty Szelągowskiej oraz HGTV Home & Garden. Jest kolejnym wspólnym przedsięwzięciem popularnej dziennikarki i projektantki wnętrz realizowanym wraz z liderem wśród sieci sklepów DIY/ home improvement.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-inspiruje-wraz-z-dorota-szelagowska-na-hgtv,36824,artykul.html

Premierowe odcinki autorskiego programu „Dorota inspiruje”, emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 22:00 w kanale HGTV Home & Garden. Dorota Szelągowska pomaga w nich zwyczajnym rodzinom w rozwiązywaniu najczęstszych problemów, jakie mają z domową przestrzenią. Korzystając z produktów i profesjonalnego wsparcia doradców Castoramy prowadząca wraz ze swoją ekipą wykonują metamorfozy wybranego pomieszczenia i odmieniają tym samym życie domowników.

- Działalność Doroty Szelągowskiej idealnie wpisuje się w naszą codzienną pracę. Każdego dnia nasz zespół wspiera Polaków w ulepszaniu ich mieszkań. Uważamy, że każdy powinien mieć dom, w którym czuje się dobrze. Realizujemy ten cel poprzez dostarczanie klientom produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb, jak i inspirując ich do wprowadzania zmian oraz podpowiadając najlepsze rozwiązania. Dzięki Dorocie możemy robić to jeszcze lepiej – mówi Beniamin Schön, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.

Castorama i Dorota Szelągowska w programie wspólnie udowadniają, że dzięki dobrym chęciom i nawet przy niewielkim budżecie można urządzić praktyczne, wygodne i spójne stylistycznie wnętrze. Każdy z odcinków „Dorota inspiruje” pełen jest prostych i pomocnych porad w tym zakresie.

W ramach całej serii programu „Dorota inspiruje” planowana jest emisja 8 odcinków.  Ostatni z nich zostanie zaprezentowany na antenie HGTV Home & Garden w lipcu tego roku. Następnie program trafi do ramówki  głównego kanału TVN.

Współpraca Castoramy z Dorotą Szelągowską ma wielowymiarowy charakter. Dotychczas dziennikarka i projektantka wnętrz promowała już loterię urodzinową sieci, w ktorej główną nagrodą była przeprowadzana przez nią metamorfoza mieszkania. Wizerunek prowadzacej nowy program pojawia się również w nowych katalogach produktowych Castoramy, w których udziela ona cennych porad i przedstawia swoje projekty. Dorota Szelągowska angażuje się też w działania wspierające sieć w mediach społecznościowych.

Źródło: Castorama Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764