logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama rusza z autorskim podcastem - „Razem najlepiej”

  PR 22.09.2023, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

“Razem najlepiej” to nowy projekt Castoramy promujący kluczowe dla marki wartości. Będą to rozmowy o sile relacji z drugim człowiekiem, naszych wyborach i codziennym życiu. W roli prowadzącej wystąpi Katarzyna Jaroszyńska, dziennikarka Dzień Dobry TVN, a wśród gości nie zabraknie znanych nazwisk. Premiera już w najbliższy poniedziałek, 25 września. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-rusza-z-autorskim-podcastem---_razem-najlepiej_,401460,artykul.html

Koncepcja podcastu nawiązuje do idei kampanii Castoramy “Razem najlepiej”. Tutaj również na pierwszym miejscu są ludzie i relacje między nimi – te rodzinne, przyjacielskie, sąsiedzkie, a nawet zawodowe. Jego celem jest przybliżenie inspirujących historii osób o różnych zainteresowaniach, pasjach i pomysłach na życie. Historii, w których wspólnym mianownikiem jest działanie w duchu razem.  

- Dla Castoramy zawsze najważniejsi byli ludzie. To właśnie oni są naszą inspiracją. Dlatego pomyśleliśmy, że warto sięgnąć po jedną z najpopularniejszych obecnie form komunikacji i stworzyć podcast, który będzie o ludziach i dla ludzi. Chcemy inspirować Polaków do zmian na lepsze, do zauważania tego, co w życiu naprawdę ważne, do doceniania siły relacji międzyludzkich. Mam nadzieję, że rozmowy z gośćmi naszego podcastu spełnią ten cel i dostarczą odbiorcom mnóstwo inspiracji i wartościowych treści. - mówi Marzena Zawadzka-Łysak – Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej w Castorama Polska.

Podcast “Razem najlepiej” poprowadzi Katarzyna Jaroszyńska, dziennikarka Dzień Dobry TVN i pasjonatka pięknych wnętrz. To właśnie ona, w co drugi poniedziałek, zabierze nas w podróż pełną emocji, inspiracji i lekcji płynących z życiowych doświadczeń, rozmawiając ze swoimi gośćmi.

Podcast “Razem najlepiej” będzie dostępny w wersji audio i video na oficjalnym kanale YouTube Castoramy, a także w serwisach streamingowych – m.in. Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. Emisja premierowego odcinka zaplanowana jest na poniedziałek 25 września, o godz. 17. Więcej informacji na Facebooku i Instagramie Castoramy.

Za przygotowanie i komunikację podcastu odpowiada agencja Made in PR.

Źródło: Made in PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764