logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama stawia na doświadczenia zakupowe Klientów

  PR 12.03.2019, przeczytano 301 razy

Castorama pokazuje, że ulepszanie domów może być proste i przyjemne. Aby zapewnić Klientom pełne wsparcie na każdym etapie domowych metamorfoz, rynkowy lider wzmacnia swoje działania w obszarach zarządzania doświadczeniem Klientów w sklepach i w kanałach digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-stawia-na-doswiadczenia-zakupowe-klientow,381600,artykul.html

Celem strategicznym Castorama jest wspieranie i inspirowanie Klientów w tworzeniu dobrych domów, takich w których każdy chce przebywać. Spółka realizuje ten cel poprzez działania w wielu obszarach, poczynając od produktów, a kończąc na usługach, sprawiając że osoby z różnym budżetem  i umiejętnościami mogą wraz z nią tworzyć funkcjonalne i ładne wnętrza domów, mieszkań jak i przyjazne ogrody, w których mogą odpocząć. Ideą przyświecającą działalności firmy jest proponowanie prostych, nowoczesnych oraz przystępnych cenowo rozwiązań dostępnych dla każdego. Podążając w tym kierunku, Castorama buduje długotrwałe relacje z Klientami, dbając o ich pozytywne doświadczenia zakupowe.  

W najbliższym czasie firma dodatkowo zintensyfikuje działania w kierunku rozwoju sprzedaży internetowej oraz zoptymalizuje jakość świadczonych usług z wykorzystaniem nowych technologii. Plany te są odpowiedzią na potrzeby Klientów, którzy poszukują kompleksowej porady zarówno w zakresie oferowanych produktów, jak również wsparcia technicznego i inspiracji.

Za wdrożenie strategii skoncentrowanej na potrzebach Klientów odpowiada Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu. Będzie on odpowiadał za dalszy rozwój narzędzi, w tym kanałów cyfrowych, dzięki którym oferta oraz wsparcie i usługi, potrzebne przy wprowadzaniu zmian w domach, staną się jeszcze bardziej dostępne i łatwiejsze w wykorzystaniu.

- Działania Zespołu skupione są na Kliencie - wiedzy o nim, jego potrzebach czy preferowanych usługach. Dążymy do wypracowania optymalnych sposobów i narzędzi komunikacji oraz rozbudowania sprzedaży za pośrednictwem e-commerce. Na co dzień śledzimy satysfakcję Klientów, poprzez Net Promoter Score. Szczególnie intensywnie pracujemy nad rozwojem kanałów digital.

Przez dwa ostatnie lata Castorama zaczęła mocno rozwijać sprzedaż internetową. W tym czasie wskaźnik ROPO, mówiący, jak wyglądają zachowania zakupowe klientów, którzy najpierw przeszukują ofertę na stronie castorama.pl, a następnie przekładają to na zakupy w sklepie stacjonarnym, znacząco się zmienił. Na koniec 2018 r. wyniósł 49,6%. Oznacza to, że niemal połowa klientów odwiedzających sklepy Castorama przygotowuje się do zakupów odwiedzając stronę internetową. Następnym elementem budowania przewagi rynkowej jest oferta zamawiania produktów „click&collect”. Wprowadzona w 2016 roku we wszystkich sklepach, usługa już wkrótce zyska nową jakość. Taka możliwość wymaga efektywnych procesów zamawiania i utrzymania stanów magazynowych produktów, jak i samej obsługi zamówienia, które złożył klient.

Wzmocnienie działu odpowiedzialnego za marketing doświadczeń Klientów w strukturze firmy jest kolejnym krokiem potwierdzającym, że Castorama wyznacza kierunki profesjonalnego doradztwa w tworzeniu przyjaznych wnętrz i dobrych domów. Decyzja Zarządu jest zgodna ze strategią Grupy Kingfisher, która zakłada powstanie analogicznych stanowisk na wszystkich rynkach.

Źródło: Castorama Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764