logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama wraz z Dorotą Szelągowską tworzą kuchnie idealne

  PR 04.01.2022, przeczytano 2067 razy
ilustracjastrzałka

29 grudnia 2021 roku rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, w której Dorota Szelągowska prezentuje kuchnie dostępne w sklepach Castoramy. W 45-sekundowym spocie znana projektantka wnętrz podkreśla ich funkcjonalność i możliwość dopasowania do pomieszczenia każdej wielkości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castorama-wraz-z-dorota-szelagowska-tworza-kuchnie-idealne,394308,artykul.html

Castorama rozpoczęła wielowymiarową współpracę z Dorotą Szelągowską w 2018 roku.  Od tego czasu znana projektantka wnętrz pojawia się między innymi w nowych kampaniach reklamowych, katalogach produktowych Castoramy, w których udziela porad i przedstawia swoje projekty oraz angażuje się w działania wspierające firmę w mediach społecznościowych. Rok 2022 będzie przebiegał nie tylko pod znakiem kontynuacji wielu działań, na przykład Totalnych Remontów Szelągowskiej, ale również ich intensyfikacji.

- Podobnie jak Dorota Szelągowska wspieramy Polaków w ulepszaniu ich domów oraz mieszkań. Naszym wspólnym celem jest to, by każdemu mieszkało się dobrze, we wnętrzach jak najlepiej dopasowanych do swoich potrzeb. Inspirujemy do zmian, proponujemy praktyczne rozwiązania. Tym razem zajęliśmy się kuchniami, które często są prawdziwym sercem domu. W naszym najnowszej  reklamie prezentujemy kuchnie, zaprojektowane przez Dorotę – każda z nich jest dopasowana do innych potrzeb osób z niej korzystających, ale też każda pokazuje, jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń, dzięki czemu zarówno małe, jak i duże kuchenne metamorfozy staną się bardzo proste – powiedział Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.

W spocie reklamowym Dorota Szelągowska pokazuje zaprojektowane przez siebie trzy różnej wielkości kuchnie – dużą, należącą do rodziny mieszkającej w domu jednorodzinnym, średnią – starszej pani z kamienicy i małą – młodej osoby, która ma mieszkanie w bloku.  W każdym z projektów Dorota zastosowała meble modułowe, które można dowolnie łączyć i zestawiać, co pozwoliło jej na najlepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni, a także idealne dostosowanie klimatu poszczególnych wnętrz do charakterów bohaterów. To wszystko za sprawą możliwości wybierania rodzajów frontów, uchwytów i innych dodatków – każdego z osobna. W spocie Dorota zwróciła również uwagę na możliwość skorzystania z całej gamy usług w Castoramie – od projektowania kuchni, poprzez dobór wyposażenia, transport, aż po montaż u klienta.

Przedstawione w filmie reklamowym projekty Doroty Szelągowskiej pokazują, jak najlepiej  zagospodarować całą dostępną przestrzeń dokładnie tak, jak tego potrzebujesz, czyli stworzyć kuchnię idealną dla Ciebie. Są doskonałym źródłem inspiracji dla klientów, którzy mogą skorzystać z pomocy doświadczonych projektantów Castoramy, by osiągnąć wymarzony efekt. Doradczynie i Doradcy klienta będą wspierać ich swoją wiedzą przy wyborze wyposażenia oraz pomogą w zamówieniu usług dodatkowych, czyli transportu i montażu zakupionej kuchni. A wszystko to jest dostępne pod jednym dachem i umożliwia zamówienie kuchni podczas jednej wizyty w sklepie.

Kampanię zobaczymy w telewizji oraz na kanałach społecznościowych marki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Castorama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764