logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castrol i BP przypominają o sprawdzaniu poziomu oleju

  PR 26.02.2021, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Na stacjach paliw bp pojawiły się podświetlane infostandy Castrol promujące samodzielne sprawdzanie i uzupełnianie poziomu oleju. Kod QR znajdujący się na infostandzie prowadzi do filmu prezentującego, jak ważne jest utrzymanie odpowiedniego poziomu oleju w silniku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castrol-i-bp-przypominaja-o-sprawdzaniu-poziomu-oleju,390386,artykul.html

Nowe, podświetlane infostandy Castrol umieszczone na stacjach paliw bp informują o tym, jak ważne jest sprawdzanie poziomu oleju w silniku. Castrol zachęca kierowców, by robili to samodzielne i w razie potrzeby uzupełniali poziom oleju. Główna ekspozycja zawiera przypominający o tym plakat. Znajduje się na nim kod QR, który po zeskanowaniu go za pomocą smartfona prowadzi do filmu na YouTube prezentującego konsekwencje jazdy ze zbyt niskim poziomem oleju silnikowego i zawierającego instrukcję samodzielnego kontrolowania tego poziomu. Zielona sekcja standu stanowi uzupełnienie koncepcji całej kampanii i przygotowana jest tak, aby eksponować wybrane produkty smarne marki Castrol. Praktyczne, 1-litrowe opakowania olejów Castrol dostępne są dla kierowców w ciągłej sprzedaży na stacjach bp. Doświetlenie produktów modułami LED zapewnia ich doskonałą prezentację przez całą dobę.

Plakat umieszczony na infostandzie jest wymienny. Ekspozytor będzie w przyszłości służył również komunikacji kampanii promocyjnych Castrol na stacjach bp. Do tej pory wyprodukowano 250 infostandów i umieszczono je na stacjach bp, ale jeszcze w tym roku ekspozytory mają się znaleźć na pozostałych stacjach paliw tej marki na terenie Polski.

Źródło: Castrol

www.castrol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764