logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castrol i BP przypominają o sprawdzaniu poziomu oleju

  PR 26.02.2021, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

Na stacjach paliw bp pojawiły się podświetlane infostandy Castrol promujące samodzielne sprawdzanie i uzupełnianie poziomu oleju. Kod QR znajdujący się na infostandzie prowadzi do filmu prezentującego, jak ważne jest utrzymanie odpowiedniego poziomu oleju w silniku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/castrol-i-bp-przypominaja-o-sprawdzaniu-poziomu-oleju,390386,artykul.html

Nowe, podświetlane infostandy Castrol umieszczone na stacjach paliw bp informują o tym, jak ważne jest sprawdzanie poziomu oleju w silniku. Castrol zachęca kierowców, by robili to samodzielne i w razie potrzeby uzupełniali poziom oleju. Główna ekspozycja zawiera przypominający o tym plakat. Znajduje się na nim kod QR, który po zeskanowaniu go za pomocą smartfona prowadzi do filmu na YouTube prezentującego konsekwencje jazdy ze zbyt niskim poziomem oleju silnikowego i zawierającego instrukcję samodzielnego kontrolowania tego poziomu. Zielona sekcja standu stanowi uzupełnienie koncepcji całej kampanii i przygotowana jest tak, aby eksponować wybrane produkty smarne marki Castrol. Praktyczne, 1-litrowe opakowania olejów Castrol dostępne są dla kierowców w ciągłej sprzedaży na stacjach bp. Doświetlenie produktów modułami LED zapewnia ich doskonałą prezentację przez całą dobę.

Plakat umieszczony na infostandzie jest wymienny. Ekspozytor będzie w przyszłości służył również komunikacji kampanii promocyjnych Castrol na stacjach bp. Do tej pory wyprodukowano 250 infostandów i umieszczono je na stacjach bp, ale jeszcze w tym roku ekspozytory mają się znaleźć na pozostałych stacjach paliw tej marki na terenie Polski.

Źródło: Castrol

www.castrol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764