logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cathy Ibal awansuje w CNN

  PR 19.02.2020, przeczytano 810 razy
ilustracja

Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko Senior Vice President na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami. Z siedziby w Paryżu będzie raportowała prezesowi CNNIC, Raniemu Raadowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cathy-ibal-awansuje-w-cnn,385763,artykul.html

Nowo objęte przez Cathy Ibal stanowisko stanowi rozszerzenie sprawowanych dotąd obowiązków. Wcześniej jako Vice President of Advertising Sales w regionie EMEA oraz Europy Południowej, Centralnej i Wschodniej nadzorowała współpracę w obszarze reklamy z największymi, kluczowymi dla CNNIC partnerami. Teraz jako Senior Vice President będzie kierować zespołami zajmującymi się reklamą na rynkach Francji, Szwajcarii, Niemiec, Austrii i Belgii, współpracując także z nowymi partnerami i stałymi klientami z takich sektorów jak: marki luksusowe, bankowość, finanse, podróże oraz turystyka.

Cathy Ibal będzie odgrywała decyzyjną rolę w zarządzaniu i poszerzaniu portfolio klientów stacji. Do zakresu jej obowiązków będzie należało również odpowiednie dostosowywanie szerokiej gamy marek do publiczności CNN, docierając do niej poprzez telewizję, platformy cyfrowe oraz media społecznościowe przy jednoczesnym użyciu innowacyjnych rozwiązań w zakresie treści i danych.

Ibal jest absolwentką INSEEC. Do CNN dołączyła w 2001 roku jako analityk w dziale Research and Audience. Następnie zasiliła zespół sprzedaży w roli Sales Planner. Od tego czasu sprawdzała się na różnych stanowiskach związanych z działem sprzedaży, a obecnie jest także członkiem CNNIC Senior Management Group.

Cathy Ibal  kierując międzynarodowym zespołem z siedzibami w Paryżu, Londynie, Dubaju i Abu Dhabi, jest zaangażowana w integrację oraz dywersyfikację produktów i usług stacji. W 2018 roku została uznana przez magazyn „AdAge” jako jedna z Women to Watch Europe.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764