logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cathy Ibal awansuje w CNN

  PR 19.02.2020, przeczytano 813 razy
ilustracja

Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko Senior Vice President na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami. Z siedziby w Paryżu będzie raportowała prezesowi CNNIC, Raniemu Raadowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cathy-ibal-awansuje-w-cnn,385763,artykul.html

Nowo objęte przez Cathy Ibal stanowisko stanowi rozszerzenie sprawowanych dotąd obowiązków. Wcześniej jako Vice President of Advertising Sales w regionie EMEA oraz Europy Południowej, Centralnej i Wschodniej nadzorowała współpracę w obszarze reklamy z największymi, kluczowymi dla CNNIC partnerami. Teraz jako Senior Vice President będzie kierować zespołami zajmującymi się reklamą na rynkach Francji, Szwajcarii, Niemiec, Austrii i Belgii, współpracując także z nowymi partnerami i stałymi klientami z takich sektorów jak: marki luksusowe, bankowość, finanse, podróże oraz turystyka.

Cathy Ibal będzie odgrywała decyzyjną rolę w zarządzaniu i poszerzaniu portfolio klientów stacji. Do zakresu jej obowiązków będzie należało również odpowiednie dostosowywanie szerokiej gamy marek do publiczności CNN, docierając do niej poprzez telewizję, platformy cyfrowe oraz media społecznościowe przy jednoczesnym użyciu innowacyjnych rozwiązań w zakresie treści i danych.

Ibal jest absolwentką INSEEC. Do CNN dołączyła w 2001 roku jako analityk w dziale Research and Audience. Następnie zasiliła zespół sprzedaży w roli Sales Planner. Od tego czasu sprawdzała się na różnych stanowiskach związanych z działem sprzedaży, a obecnie jest także członkiem CNNIC Senior Management Group.

Cathy Ibal  kierując międzynarodowym zespołem z siedzibami w Paryżu, Londynie, Dubaju i Abu Dhabi, jest zaangażowana w integrację oraz dywersyfikację produktów i usług stacji. W 2018 roku została uznana przez magazyn „AdAge” jako jedna z Women to Watch Europe.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764