logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Catvertiser w zestawieniu „2017 Social Media Native Advertising Landscape”

  PR 26.04.2017, przeczytano 576 razy

W kwietniu br. Catvertiser znalazł się w rankingu globalnych narzędzi ułatwiających pracę w branży reklamy internetowej. Zestawienie zostało przygotowane przez redakcję socialmediatoday.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/catvertiser-w-zestawieniu-_2017-social-media-native-advertising-landscape_,32270,artykul.html

Pomysłodawcą stworzenia mapy globalnych podmiotów, które ułatwiają pracę specjalistów reklamy online, jest Chadd Pollitt - ekspert marketingu internetowego. Jak sam twierdzi, z początkiem roku zauważył potrzebę dostarczenia środowisku marketingowemu podsumowania dotyczącego skutecznych narzędzi usprawniających pracę specjalistów social media. Tak powstała mapa „The 2017 Social Media Native Advertising Landscape”, nad którą pracowała redakcja socialmediatoday.com.

Łącznie w 11 wskazanych kategoriach znalazło się blisko 300 podmiotów. W zestawieniu pojawił się także Catvertiser – autorskie narzędzie z Polski, służące do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku. Platforma została umieszczona w kategorii narzędzi do zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych pośród 36 rozwiązań z całego świata. W tej samej kategorii, obok Catvertisera znalazły się również takie narzędzia, jak: AdEspresso, AdStage, Kenshoo, Qwaya i Upcast.

Źródło: Catvertiser

www.catvertiser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764