logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Catvertiser z nową funkcjonalnością

  PR 26.09.2017, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka

Catvertiser – polska platforma do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku - wprowadza nowe udogodnienie. Do kluczowych funkcjonalności narzędzia dołącza Lynx. Jakie możliwości idą w parze z jej powstaniem?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/catvertiser-z-nowa-funkcjonalnoscia,33874,artykul.html

Czym jest Lynx?

Lynx to nowy mechanizm utworzony w związku z ostatnimi zmianami na Facebooku dotyczącymi publikacji postu z linkiem. Na ten moment, po pobraniu danych nt. docelowego adresu url, Facebook nie pozwala na edycję nagłówka, opisu linku oraz zmianę grafiki. Lynx tworzy alternatywny adres url który nie tylko przywraca tę możliwość, ale dodatkowo daje możliwość wybrania piksela Facebook’a oraz stworzenie niestandardowej grupy odbiorców na podstawie odwiedzin w tym adresie.

Jak to działa?

Po zalogowaniu na swoją stronę wystarczy wejść w zakładkę „Stwórz post” i nanieść wszystkie niezbędne informacje, w tym docelowy adres url, a następnie zaznaczyć checkbox „Użyj Lynx”Od razu można zauważyć, że pola które były wcześniej wyszarzane tj. „Nagłówek” czy „Opis linku”, są teraz edytowalne. Przy wybranym checkboxie wyświetlił się alternatywny adres url, który będzie widoczny w poście, a po kliknięciu w który nastąpi przekierowanie do docelowego adresu podanego w polu „Link”. Pojawił się również checkbox „Dodaj piksel Facebook’a”, po wybraniu którego można śledzić wizyty na stronie.

Kolejną możliwością jest wybranie checkboxa „Stworzenie niestandardowej grupy odbiorców”. Funkcja ta pozwala na tworzenie grupy targetowej na podstawie odwiedzin w adresie Lynx. Co to oznacza? Lynx zapamiętuje dane z profili użytkowników Facebooka, którzy kliknęli w link. Następnie, po określonym przez nas czasie, tworzy grupę najbliższą profilom osób, które kliknęły w reklamę, przy czym aby grupa została utworzona musi kliknąć minimum 20 unikalnych użytkowników. Co ważne, aby dane zostały zapamiętane nie trzeba kliknąć w link bezpośrednio na Facebooku. Może on zostać przesłany mailem, udostępniony na stronie, wysłany komunikatorem czy użyty w innych platformach reklamowych, jak np. AdWords. Catvertiser będzie zbierał dane każdego użytkownika, który podczas klikania w link był zalogowany w przeglądarce na swój profil na Facebooku i na bazie tych profili stworzy Custom Audience. Ostatnim usprawnieniem jest możliwość planowania konkretnej daty oraz godziny publikacji posta.

Zarządzanie Lynx’em

Catvertiser umożliwia również zarządzaniem adresami Lynx przy pomocy Lynx Manager’a. Znajduje się tam każdy utworzony adres Lynx z zaznaczeniem czy został dodany Piksel, grupa docelowa, ile było wizyt oraz kiedy nastąpiła ostatnia. Dodatkowo, można w łatwy sposób dodawać nową grupę docelową do istniejącego adresu url, usuwać zarówno Linki jak i grupy docelowe oraz tworzyć nowe adresy z poziomu Lynx.

Źródło: Catvertiser

www.catvertiser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764