logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cavatina klientem Linkleaders

  PR 18.06.2021, przeczytano 412 razy

Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową specjalizacją są usługi PR dla deweloperów biurowych, mieszkaniowych, magazynowych, firm doradczych oraz funduszy i inwestorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cavatina-klientem-linkleaders,391962,artykul.html

Linkleaders konsekwentnie buduje swoje portfolio klientów z branży nieruchomościowej. Agencja rozwija swój własny model pracy i doradztwa dla klientów z tej kategorii – oparty o analizę danych rynkowych i prognozowanie trendów. Obecnie w portfolio znajdują się liderzy segmentów biurowego, magazynowego, handlowego oraz mieszkań na wynajem, obok Cavatina Holding to m.in. JLL, Tétris, Trei Real Estate, 7R, White Stone Development czy MVGM. Linkleaders wspiera także inicjatywy oraz organizacje integrujące środowisko firm i ekspertów polskiego real estate - Polską Izbę Nieruchomości Komercyjnych (PINK) oraz Proptech Foundation.  

- Zaufanie, jakim obdarzył nas największy polski deweloper biurowy pokazuje jak ważna jest nasza specjalizacja i wiedza o rynku nieruchomości komercyjnych. Imponujący rozwój Cavatina Holding oraz autorski model biznesowy sprawiają, że to projekt o bardzo dużym potencjale komunikacyjnym, odzwierciedlający wiele najważniejszych obecnie trendów – komentuje Tomasz Podolak, Założyciel Linkleaders.  

Wybór agencji przez Cavatina Holding został dokonany na podstawie rekomendacji, a umowa została zawarta na czas nieokreślony. Zespołem projektu po stronie Linkleaders zarządza Magdalena Ossowska, Senior Consultant z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu i realizacji projektów dla branży bankowej, finansowej i nieruchomościowej. Członkami zespołu odpowiedzialnego za komunikację Cavatina Holding są także Paula Strugińska, Social Media Specialist i Piotr Grabowski, PR Consultant. Za doradztwo strategiczne odpowiada Tomasz Podolak.

Źródło: Linkleaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764