logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CCC dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

  PR 27.06.2022, przeczytano 250 razy

Miło nam poinformować, że spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego nadrzędnym celem jest promowanie najwyższych standardów etycznych w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację,  a także tworzenie i promowanie odpowiedzialnych etycznie przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ccc-dolacza-do-zwiazku-stowarzyszen-rada-reklamy,396395,artykul.html

Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz kształtowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów. Cieszymy się, że CCC podziela nasze wartości i wzmocni grono firm, organizacji oraz stowarzyszeń, które te najwyższe standardy etyczne współtworzą i promują.

- Mam po raz kolejny wielką przyjemność powitać nowego członka wspierającego Rady Reklamy – spółkę CCC - jedną z największych europejskich spółek retailowych i lidera rynku sprzedaży detalicznej w segmencie obuwia. Moja radość jest tym większa, że dołącza do nas jedna z najprężniej rozwijających się firm z branży retail o polskich korzeniach, której bliskie są wartości w obszarze etyki w przekazach reklamowych, promowane przez Radę Reklamy. Jestem przekonany, że nasze wspólne działania przyczynią się do dalszego  wzmacniania promocji wysokich standardów reklamy w Polsce, i że wspólnie będziemy realizować wyznaczone cele z pożytkiem dla rynku reklamy w Polsce - mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.

- W CCC jesteśmy świadomi, że działania marketingowe mogą mieć wpływ na zachowania i postawy etyczne ludzi. Dlatego uważamy, że komunikacja z Klientem to obszar, który wymaga dziś działań odpowiedzialnych, oraz promowania dobrych praktyk, m.in.poprzez stale aktualizowane, dobrowolne kodeksy samoregulacyjnych. Cieszymy się, że w strukturach Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy będziemy mogli budować takie rozwiązania. Odpowiedzialny marketing jest ważny dla nas – pracowników CCC, naszych Klientów oraz partnerów biznesowych – powiedziała Katarzyna Krawczyk, Dyrektor Marketingu w CCC.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. To organizacja, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W jej skład wchodzą stowarzyszenia branżowe jako członkowie zwyczajni oraz firmy jako członkowie wspierający.

Organizacja działa na rzecz samoregulacji, regularnie rozszerzając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku.

W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa bardzo efektywnie i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych przepisów prawnych. Rada Reklamy liczy obecnie 35 członków, reprezentujących znaczącą część rynku reklamowego w Polsce. Rada Reklamy jest również członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 27 krajów.

Źródło: Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy

www.radareklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764