logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CCC dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

  PR 27.06.2022, przeczytano 338 razy

Miło nam poinformować, że spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego nadrzędnym celem jest promowanie najwyższych standardów etycznych w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację,  a także tworzenie i promowanie odpowiedzialnych etycznie przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ccc-dolacza-do-zwiazku-stowarzyszen-rada-reklamy,396395,artykul.html

Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz kształtowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów. Cieszymy się, że CCC podziela nasze wartości i wzmocni grono firm, organizacji oraz stowarzyszeń, które te najwyższe standardy etyczne współtworzą i promują.

- Mam po raz kolejny wielką przyjemność powitać nowego członka wspierającego Rady Reklamy – spółkę CCC - jedną z największych europejskich spółek retailowych i lidera rynku sprzedaży detalicznej w segmencie obuwia. Moja radość jest tym większa, że dołącza do nas jedna z najprężniej rozwijających się firm z branży retail o polskich korzeniach, której bliskie są wartości w obszarze etyki w przekazach reklamowych, promowane przez Radę Reklamy. Jestem przekonany, że nasze wspólne działania przyczynią się do dalszego  wzmacniania promocji wysokich standardów reklamy w Polsce, i że wspólnie będziemy realizować wyznaczone cele z pożytkiem dla rynku reklamy w Polsce - mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.

- W CCC jesteśmy świadomi, że działania marketingowe mogą mieć wpływ na zachowania i postawy etyczne ludzi. Dlatego uważamy, że komunikacja z Klientem to obszar, który wymaga dziś działań odpowiedzialnych, oraz promowania dobrych praktyk, m.in.poprzez stale aktualizowane, dobrowolne kodeksy samoregulacyjnych. Cieszymy się, że w strukturach Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy będziemy mogli budować takie rozwiązania. Odpowiedzialny marketing jest ważny dla nas – pracowników CCC, naszych Klientów oraz partnerów biznesowych – powiedziała Katarzyna Krawczyk, Dyrektor Marketingu w CCC.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. To organizacja, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W jej skład wchodzą stowarzyszenia branżowe jako członkowie zwyczajni oraz firmy jako członkowie wspierający.

Organizacja działa na rzecz samoregulacji, regularnie rozszerzając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku.

W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa bardzo efektywnie i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych przepisów prawnych. Rada Reklamy liczy obecnie 35 członków, reprezentujących znaczącą część rynku reklamowego w Polsce. Rada Reklamy jest również członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 27 krajów.

Źródło: Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy

www.radareklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764