logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CCC rusza z jesienną odsłoną kampanii Go For More

  PR 14.09.2017, przeczytano 792 razy
ilustracjastrzałka

Firma CCC rusza z nową odsłoną kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”, której głównym celem jest promocja kolekcji jesienno-zimowej. Działania wystartują 15 września i przez kolejnych 8 tygodni prowadzone będą równolegle na 5 rynkach. CCC w spotach pokazuje głównie emocje i bliskie relacje między bohaterami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ccc-rusza-z-jesienna-odslona-kampanii-go-for-more-,33729,artykul.html

Komunikacja CCC w materiałach video oparta jest na trzech głównych przekazach. Po pierwsze „więcej możliwości”, co ma zwracać uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promować marki z portfolio CCC. Po drugie „więcej zaufania”, co pokazuje rodzinność marki, a także zaufanie do jej produktów. Po trzecie „więcej ciepła”, co wskazuje na bliskość marki z klientami i słuchanie ich potrzeb.

Kampania CCC będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, Internecie i mediach społecznościowych, a także komunikację w sklepach stacjonarnych (m.in. materiały POS, witryny, blendy oraz nośniki digital signage).

- Ze względu na skalę i dynamikę biznesu CCC w Rumunii, zdecydowaliśmy się rozszerzyć zasięg kampanii właśnie o ten kraj. To pierwszy przypadek wysokozasięgowej kampanii CCC obejmujący TV i online na rynku rumuńskim. Zależało nam na utrzymaniu stylu i estetyki z poprzednich kampanii Go For More. Idę po więcej., dlatego realizację całości działań powierzyliśmy sprawdzonym partnerom, którzy pracują z nami od 2 lat - mówi Zofia Korecka-Rejczak, Global Marketing Director CCC.

Spoty zostały nakręcone w stolicy Danii, Kopenhadze. Materiały utrzymane są w skandynawskim klimacie, inspirowane stylem Hygge, który oznacza relaks, błogość i celebrowanie chwili.

Źródło: CCC

www.ccc.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

To się zgadza. CCC idzie po więcej.
Jednak o klientach, którzy tam dokonali zakupów nie można tego powiedzieć. Zwłaszcza tych, którzy chcieli więcej czasu spędzić w butach, ale się nie udało.

avatar użytkownika
,

A co ta ocena ma wspólnego z tematem kampanii?  

,

To, że kampania nie jest adekwatna do jakości produktu.
  

avatar użytkownika
,

A w którym miejscu jest nieadekwatna?  

,

Kup buty ccc i będziesz się mógł przekonać na własnym portfelu.
A jesli nie chcesz, poczytaj historie ludzi, którzy popełnili ten błąd i zaufali reklamom CCC.
  

avatar użytkownika
,

A czy taka ocena oznacza że firma ma się w ogóle nie reklamować? Może jakość jest po prostu adekwatna do ceny? Czy jeśli komuś nie udało się pojeździć fiatem, fordem lub francuskim tak długo jak da się pojeździć autami kilka razy droższymi, to znaczy że fiat, ford i francuskie mają się nie reklamować?  

,

Jeszcze raz.

To się zgadza. CCC idzie po więcej.
Jednak o klientach, którzy tam dokonali zakupów nie można tego powiedzieć. Zwłaszcza tych, którzy chcieli więcej czasu spędzić w butach, ale się nie udało.
  

avatar użytkownika
,

Wiesz że powielanie wpisów jest wbrew regulaminowi? Ale jest coś jeszcze - świadczyć może o bezradności merytorycznej.  

,

Przeczytaj. Ze zrozumieniem. To naprawdę nie boli.
Mało tego, piszę prostym, zrozumiałym językiem, więc nie trzeba nawet interpretować.
  

avatar użytkownika
,

No ale nie piszesz nic o reklamie. Z Twojego wpisu wynika wyłącznie tyle, że Twoim zdaniem na rynku istnieją trwalsze produkty. Jest to dość trywialna obserwacja, bo sprawdzi się w wypadku zdecydowanej większości produktów będących przedmiotem działań reklamowych i marketingowych. Jak to się ma do kampanii reklamowej omawianej w tekście?  

,

Napisałem o reklamie - że przewyższa produkty CCC jakością. Znacząco przewyższa.
Napisałem też, że klienci mogą się o tym przekonać, ale muszą tam wydać pieniądze. Własne.
Choć pewnie zdarzy się taki, który żałował nie będzie, to jednak wielu klientów będzie żałowało wydatku już po tygodniu czy dwóch.

Na miejscu tych niezadowolonych nie walczyłbym jednak z CCC o odzyskanie straconych pieniędzy. Otworzyłbym proces grupowy i zażądał całkowitego zakazu reklamy dla CCC - jakiejkolwiek i gdziekolwiek umieszczonej.

  

avatar użytkownika
,

Właśnie tego dotyczyło pytanie - czy Twoim zdaniem jest jakiś konkretny pułap jakości produktów, który upoważniałby lub uniemożliwiał ich reklamowanie? No i drugie pytanie skoro już zacząłeś mierzyć "jakość reklamy" i "jakość produktów". Masz jakąś cudowną miarkę pozwalającą sprowadzić te dwa światy do jednej, wspólnej skali? Namierzyłeś już dużo przykładów reklam o jakości przystającej do jakości produktów?  

,

Ustawodawca określa minimalną jakość produktów, pośrednio, nakładając na producenta/sprzedawcę obowiązek udzielenia rękojmi/zgodności towaru z umową przez dwa lata.
Oznacza to, że ustawodawca uznał iż produkt winien wytrzymać co najmniej dwa lata eksploatacji.
Nie ma więc tutaj miejsca na osobiste oceny czy własne miarki.

Oczywiście można założyć, że jakiś odsetek produktów nie spełni warunków ustawowych i to od producenta/sprzedawcy zależy jak rozwiąże spory z tego wynikające.
I tu się ujawnia słabość CCC - firma całą odpowiedzialność za słaby produkt przerzuca na konsumentów.
Padają słowa o nieumiejętności noszenia, o niewłaściwym użytkowaniu, czasem nawet o używaniu produktu niezgodnie z przeznaczeniem (!!!)

Ładne zdjęcia w sklepach, celebryci i pięknie sfilmowane reklamy nic nie zmienią, jeśli CCC nie zmieni polityki reklamacyjnej.
  

avatar użytkownika
,

I to znaczy że nie wolno im się reklamować?  

,

A kto tak twierdzi?  

avatar użytkownika
,

Jaką zatem konkluzję miałeś na myśli podnosząc temat rzekomej nieadekwatności kampanii do jakości produktu?  

,

Dokładnie taką.
Firma umie wybrać wykonawcę, który realizuje świetne kampanie reklamowe, ale nie umie zatroszczyć się o jakość produktów.
Na dłuższą metę przypomina to casus Tatry czy Żubra - ********* piwa warzone przemysłowo ze świetnymi reklamami.
  

avatar użytkownika
,

Nie umie się zatroszczyć? Brzmi to dość naiwnie - sądzisz że firma działająca na taką skalę "nie umie" się zatroszczyć o jakość? A może taki właśnie mają pomysł na produkt - pewna ciesząca się zainteresowaniem klientów kombinacja jakości i ceny, wsparta do tego dobrą jak przyznajesz kampanią?  

,

To była figura stylistyczna.
Oczywistym jest, że kiepska jakość produktu to wybór a nie zaniedbanie.
  

avatar użytkownika
,

No to gdzie jest problem?  

,

Pytasz o strony konsumenta, który widzi dobrze zrealizowane reklamy a w sklepie guano
czy od strony producenta, który dobrymi reklamami chce konsumenta nagłonić do kupna tego guana?
  

avatar użytkownika
,

Teza, że konsumenci dają się nabrać na reklamy i kupują towar spodziewając się zupełnie innej jakości jest jeszcze bardziej naiwna niż poprzednia. Taka taktyka być może się sprawdziłaby się w wypadku jakiegoś rodzaju produktów szybkozbywalnych, w wypadku których można by liczyć na utrzymanie obrotów mimo dużej rotacji klienteli. Ale butów nie kupuje się codziennie ani co tydzień, a klientela takich sieciówek to nie są jednorazowi, przypadkowi klienci, których można puścić kantem. Jeżeli ta firma działa i rozwija się od tak wielu lat, to znaczy że klienci oceniają stosunek obietnicy marketingowej do jakości zupełnie inaczej niż Ty. Byłeś w ogóle w sklepie tej sieci od czasu gdy skrót CCC przestał być kojarzony z nazwą "Cena Czyni Cuda"? Wiesz co tam się sprzedaje?  

,

Pisałem wcześniej.
POCZYTAJ historie ludzi, którzy myśleli podobnie do Ciebie a potem, nieopatrznie, zostawili pieniądze w CCC.
Obstawiam, że zdecydowana większość klientów CCC to konsumenci, których CCC widzi raz przy zakupie i raz przy reklamacji.
Potem idą do normalnych sklepów, gdzie jakość produktów i obsługi jest na zdecydowanie wyższym poziomie.

----
Naprawdę poczytaj.
Bronisz jak niepodległości sprawy, która jest przegrana już na starcie.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie byłeś i nie wiesz o czym mówisz.  

,

Sprandi CP40-2810-1 buty sportowe, córka nosiła 5 dni odeszła cała podeszwa, tragedia tylko płakać, cena 100 zł.
--
Dwie pary butów, dwa miesiące, dwie reklamacje. Kupiliśmy parę bucików dla dziecka Lasocki, rozkleiły się po 3 tygodniach, podczas reklamacji kupiliśmy Sprandi, żeby miała w czym chodzić, podobna sytuacja, rozkleiły się po miesiącu. Nie kupujcie w CCC!
--
W ccc butów się nie kupuje...
--
Kupiłam w tym sklepie baleriny, w których po kilku dniach materiał wierzchni się "rozszedł"?. Reklamacja nie została uznana, ponieważ Pani stwierdziła że jest to moja wina, gdyż nie właściwie użytkuje buty. Dodam że ubrałam je tylko raz.
--
Kupiłam synowi buty w CCC, po 4 miesiacach zrobiła się dziura jakby na pięcie. Złożyłam reklamację. Odpowiedź była powalająca - żeby mój syn nie chodził w tych butach do tyłu. Nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać.
--
Buty noszone 20 min (z czego 15 min. w aucie jako pasażer). Pękła podeszwa od środka. Pierwsza reklamacja nie uznana. Powód: uszkodzenie mechaniczne. Napisano odwołanie. Druga odp. od serwisu: niewłaściwe użytkowanie.
--
Buty za 279zl po 4 dniach normalnego użytkowania miały zdartą podeszwę jakby chodzono w nich rok. Kiepska jakość materiałów i oczywiście reklamacja odrzucona.
--



Tak, masz rację.
Oni wszyscy tam nie byli i nie wiedzą o czym piszą.

  

avatar użytkownika
,

I jaki procent klientów ma takie przygody i wyraża takie opinie? Pokażesz sprzedawcę, któremu nie zdarzają się takie przypadki? Twój argument przypomina argumenty o sędziach kradnących kiełbasę. Wiemy że tacy są.  

,

To nie jest temat o sprzedawcach. To jest temat o CCC.
O górnolotnych reklamach tej sieci i *********** produktach, które sprzedaje.
  

avatar użytkownika
,

Usiłowałeś dowieść że takowe sprzedaje, ale przytoczyłeś kilka głosów niezadowolonych klientów.  

,

Pisałem wcześniej - idź do CCC i kup sobie buty.
Najwyraźniej należysz do tych i..w odpornych na argumenty, którzy muszą uczyć się na własnych błędach
  

avatar użytkownika
,

A Ty kiedy kupiłeś tam jakieś buty?   

,

Jak mi załatwisz wizytę u Ewy Drzyzgi w programie, obiecuję, że opowiem o swoich doświadczeniach z butami ccc.  

avatar użytkownika
,

Nie masz takich. Gdybyś miał, wiedziałbyś, że można tam kupić buty za 30 zł, ale też markowe buty za 300 zł. Twoje rewelacje przypominają legendy rozpowszechniane przez hydraulików na temat jakości produktów w marketach budowlanych...

W sklepie takim można kupić za pół darmo zaworek udający zaworek, zaworek przeciętnej jakości w przeciętnej cenie oraz zaworek dobrej jakości - który ma ten mankament, że jest drogi, więc raczej omijany przez Januszów Hydrauliki. Nikt nie zmusza ludzi do kupowania za pół darmo czegoś co udaje zaworki, choć nie jest to też zabronione - być może komuś jest potrzebny akurat taki tani, chwilowy produkt? Ale Janusze to kupują żeby oszczędzić, doprowadzają do katastrofy, a potem wciskają kolejnym klientom przy robocie brednie o dziadowskiej jakości produktów w marketach budowlanych.

Może tu jest zaworek pogrzebany (razem z butem)?
  

,

Współczuję doświadczeń zaworkami.
Teraz już rozumiem czemu jesteś taki zgorzkniały.
Niemniej rozmowa dotyczy CCC i ********** jakości produktów oferowanych przez tę firmę.
  

avatar użytkownika
,

Mała poprawka - rzekomej ********** jakości, którą to ocenę wyrobiłeś sobie czytając kilka wpisów... zaraz zaraz - chyba nie w mających "zerową wartość" social media...?  

,

Czyli te zaworki też były rzekome?
  

avatar użytkownika
,

Nie - dzięki mentalności hydraulika były szybkocieknące. Ale udało się kupić niecieknące, droższe. W markecie budowlanym.  

,

No to zrób to samo z CCC.
Kub ********* buty, a za dwa tygodnie, po nieudanej reklamacji, kupisz sobie normalne w normalnym sklepie.
Wydasz dwa razy kasę, ale doświadczenie bezcenne.
  

avatar użytkownika
,

Dlaczego w "normalnym sklepie"? W CCC można kupić dobre, markowe i drogie buty renomowanych marek. A może kierownik w CCC psuje po nocach buty Pumy żeby się szybciej rozpadały?  

,

Może kupują te, które nie przeszły kontroli jakości i zostały zakwalifikowane jako outlet?   

avatar użytkownika
,

O rozpadających się Pumach też czytałeś w nic nie wartych social media?  

,

To Ty wmieszałeś w dyskusję buty Pumy, więc to Ty musisz wyjaśnić gdzie o nich czytałeś.
  

avatar użytkownika
,

Nigdzie. Nikt się nie skarży.  

,

Po co więc wspomniałeś o tej marce?
Chcesz, żeby dostała rykoszetem przy okazji dyskusji ********** jakości produktów CCC?
  

avatar użytkownika
,

Aby pokazać że w sklepach tej marki można kupić także dobrej jakości, trwałe produkty - wbrew temu co usiłujesz insynuować.  

,

Nic nie pokazałeś.
Fakt, że 1 na 200 par obuwia w CCC jest markowa, nie zmienia ani obrazu tej firmy ani doświadczeń konsumentów, którzy mieli nieszczęście podjąć decyzję o zakupie w tej firmie.
Mówiąc kolokwialnie - wyjątek potwierdza regułę.

Sorry, musisz się bardziej postarać.
  

avatar użytkownika
,

A po co? Przecież wszyscy czytający mogą sobie już bez problemu wyrobić opinię na temat tego czy masz pojęcie o czym piszesz i jak wiarygodne są źródła Twoich ocen...  

,

Napisałem wyżej. Przestań teoretyzować i poczytaj w internecie relacje ludzi.

A jeśli nie wierzysz, że ktoś w internecie mógł napisać prawdę, idź wydaj swoje pieniądze w CCC.
Skoro jesteś idiotą, który musi przekonać się na własnej skórze, niech tak będzie.
W końcu to Twój portfel.
  

avatar użytkownika
,

Przecież to Ty nie wierzysz że w social mediach można znaleźć cokolwiek wartościowego, a już na pewno nie prawdę. Dlaczego nagle kilka wpisów miałoby stać się wiarygodnym i reprezentatywnym narzędziem do oceny jakości produktów oferowanych przez tą sieć? Oprócz Pumy jest tam sporo innych markowych produktów, w odniesieniu do których hasła kampanii reklamowej są całkowicie adekwatne, zaś Twoje uwagi - całkowicie nieadekwatne.  

,

Ale kto Ci powiedział, że przytoczone komentarze pochodzą z socjal mediów?

Ludzie piszą i przestrzegają innych.
Mądry bierze pod uwagę, głupi... idzie się przekonać na własnym portfelu.

Ale nie martw się, to nie Twoja wina, że należysz do tej drugiej grupy. Przecież nie wybierałeś genów.
pozdro
  

Najnowsze w tym dziale

Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi
Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764