Firma CCC rusza z nową odsłoną kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”, której głównym celem jest promocja kolekcji jesienno-zimowej. Działania wystartują 15 września i przez kolejnych 8 tygodni prowadzone będą równolegle na 5 rynkach. CCC w spotach pokazuje głównie emocje i bliskie relacje między bohaterami.
Komunikacja CCC w materiałach video oparta jest na trzech głównych przekazach. Po pierwsze „więcej możliwości”, co ma zwracać uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promować marki z portfolio CCC. Po drugie „więcej zaufania”, co pokazuje rodzinność marki, a także zaufanie do jej produktów. Po trzecie „więcej ciepła”, co wskazuje na bliskość marki z klientami i słuchanie ich potrzeb.
Kampania CCC będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, Internecie i mediach społecznościowych, a także komunikację w sklepach stacjonarnych (m.in. materiały POS, witryny, blendy oraz nośniki digital signage).
- Ze względu na skalę i dynamikę biznesu CCC w Rumunii, zdecydowaliśmy się rozszerzyć zasięg kampanii właśnie o ten kraj. To pierwszy przypadek wysokozasięgowej kampanii CCC obejmujący TV i online na rynku rumuńskim. Zależało nam na utrzymaniu stylu i estetyki z poprzednich kampanii Go For More. Idę po więcej., dlatego realizację całości działań powierzyliśmy sprawdzonym partnerom, którzy pracują z nami od 2 lat - mówi Zofia Korecka-Rejczak, Global Marketing Director CCC.
Spoty zostały nakręcone w stolicy Danii, Kopenhadze. Materiały utrzymane są w skandynawskim klimacie, inspirowane stylem Hygge, który oznacza relaks, błogość i celebrowanie chwili.
Źródło: CCC