logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CCC rusza z jesienną odsłoną kampanii Go For More

  PR 14.09.2017, przeczytano 1773 razy
ilustracjastrzałka

Firma CCC rusza z nową odsłoną kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”, której głównym celem jest promocja kolekcji jesienno-zimowej. Działania wystartują 15 września i przez kolejnych 8 tygodni prowadzone będą równolegle na 5 rynkach. CCC w spotach pokazuje głównie emocje i bliskie relacje między bohaterami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ccc-rusza-z-jesienna-odslona-kampanii-go-for-more-,33729,artykul.html

Komunikacja CCC w materiałach video oparta jest na trzech głównych przekazach. Po pierwsze „więcej możliwości”, co ma zwracać uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promować marki z portfolio CCC. Po drugie „więcej zaufania”, co pokazuje rodzinność marki, a także zaufanie do jej produktów. Po trzecie „więcej ciepła”, co wskazuje na bliskość marki z klientami i słuchanie ich potrzeb.

Kampania CCC będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, Internecie i mediach społecznościowych, a także komunikację w sklepach stacjonarnych (m.in. materiały POS, witryny, blendy oraz nośniki digital signage).

- Ze względu na skalę i dynamikę biznesu CCC w Rumunii, zdecydowaliśmy się rozszerzyć zasięg kampanii właśnie o ten kraj. To pierwszy przypadek wysokozasięgowej kampanii CCC obejmujący TV i online na rynku rumuńskim. Zależało nam na utrzymaniu stylu i estetyki z poprzednich kampanii Go For More. Idę po więcej., dlatego realizację całości działań powierzyliśmy sprawdzonym partnerom, którzy pracują z nami od 2 lat - mówi Zofia Korecka-Rejczak, Global Marketing Director CCC.

Spoty zostały nakręcone w stolicy Danii, Kopenhadze. Materiały utrzymane są w skandynawskim klimacie, inspirowane stylem Hygge, który oznacza relaks, błogość i celebrowanie chwili.

Źródło: CCC

www.ccc.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764