logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CCC wspiera rozwój młodych talentów

  PR 18.10.2022, przeczytano 386 razy
ilustracja

CCC stworzyło program współpracy ze szkołami ponadpodstawowymi – DesignHUB, w ramach którego zaprasza na praktyki do działów Kreacji, Produktu, Marketingu i Visual Merchandisingu. Firma podpisała umowę z trzema szkołami z okolic siedziby głównej Grupy CCC - z Polkowic, Głogowa i Lubina. DesignHUB to projekt, którego celem jest budowa i rozwój młodych, dynamicznych i innowacyjnych kadr w branży modowej poprzez współpracę z sektorem edukacji. To szansa dla ambitnych uczniów i uczennic na zdobycie pierwszego doświadczenia i otwarcie ścieżki kariery w sektorze fashiontech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ccc-wspiera-rozwoj-mlodych-talentow,397663,artykul.html

Choć odpowiednia edukacja jest ważna, w przygotowaniu do przyszłej pracy istotne jest także zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego. Doskonale rozumie to Grupa CCC, która wychodzi młodym naprzeciw z programem DesignHUB. W ramach projektu, firma nawiązała współpracę z trzema szkołami: Zespołem Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie w zakresie kształcenia uczniów w zawodzie technik reklamy oraz technik fotografii i multimediów, Zespołem Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w zakresie kształcenia w zawodzie technik reklamy oraz Zespołem Szkół nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie w zakresie kształcenia w zawodzie technik grafiki i poligrafii cyfrowej. Dzięki porozumieniu, najzdolniejsi uczniowie i uczennice tych szkół i kierunków w każdym roku szkolnym dostaną szansę na odbycie praktyk w Grupie CCC. 17 października pierwsi praktykanci dołączyli do działów Kreacji, Produktu, Marketingu i Visual Merchandisingu.

- Projektowanie m.in. 3D, zarządzanie i rozwój produktu, branding - to kluczowe i pożądane kompetencje, by tworzyć wartość marek i wysoką jakość wzornictwa. W CCC chcemy wspierać sektor edukacji poprzez dzielenie się wiedzą i kompetencjami, by rozwijać młode talenty, których innowacyjne podejście będzie miało wpływ na przyszłość branży fashion. Dziś rozpoczynamy od współpracy z trzema lokalnymi szkołami technicznymi o profilach zbieżnych z kompetencjami pożądanymi dla kluczowych stanowisk rozwoju produktu i designu. Współpraca z uczelniami wyższymi, uruchomienie platformy wymiany know-how z profesjonalistami i niezależnymi twórcami – to kolejne kroki naszego projektu - powiedział Piotr Kita, Visual & Brand Design Manager, który jest pomysłodawcą i liderem programu DesignHUB.

W ramach DesignHUB Grupa CCC przeprowadzi praktyki zawodowe, warsztaty i wizyty studyjne. Dzięki programowi, młode talenty zainteresowane designem, wzornictwem oraz modą, będą mogły poznać „od kuchni” świat projektowania, marketingu modowego, techniki fotografii, multimediów oraz poligrafii cyfrowej. Wprowadzą ich do niego Mentorzy DesignHUB, którzy wcześniej odbyli cykl szkoleń i warsztatów przygotowujących ich do tej roli.

DesignHUB to obok inicjatywy FashionTech kolejny krok w kierunku realizacji koncepcji „Everything Fashion”, która jest częścią strategii biznesowej Grupy CCC GO.25.

Źródło: CCC S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764