logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CDA dzięki współpracy z Netrange zwiększa zasięg na telewizorach w Polsce i Europie

  PR 20.06.2022, przeczytano 232 razy

Spółka CDA S.A. nawiązała współpracę z firmą NetRange, będącą globalnym dostawcą rozwiązań dla Smart TV. Dzięki temu aplikacja CDA zwiększy zasięg na telewizorach m.in. takich marek jak SHARP, Beko, Grundig, Blaupunkt, Dyon, Changhong, Konka czy KTC w Polsce i całej Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cda-dzieki-wspolpracy-z-netrange-zwieksza-zasieg-na-telewizorach-w-polsce-i-europie,396294,artykul.html

NetRange to niezależny, globalny dostawca rozwiązań Smart TV współpracujący z kilkudziesięcioma producentami i dostawcami odbiorników telewizyjnych. Według danych firmy NetRange liczba odbiorników z ich rozwiązaniem Smart TV w całej Europie przekracza 2 miliony 800 tys. urządzeń, z czego blisko 100 tys. przypada na Polskę. Do końca tego roku NetRange chce zwiększyć swój zasięg w Polsce do 250 tys., a w całej Europie do ponad 5 milionów.

Z aplikacji CDA korzystają zarówno użytkownicy w Polsce, jak i w Europie. Oprócz wersji na urządzenia mobilne (Android oraz iOS), aplikacja dostępna jest na telewizorach wszystkich najważniejszych producentów. Rozpoczęcie współpracy z firmą NetRange pozwoli dotrzeć do jeszcze większej grupy widzów, zwłaszcza wśród polskich użytkowników w Europie.

Źródło: CDA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najważniejsze zmiany w centrum Warszawy, miejskie i prywatne inwestycje w tym rejonie oraz problemy mieszkańców tej części miasta – to niektóre z tematów, które będą ukazywały się przez cały lipiec na łamach „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl. Materiały z nowego cyklu redakcyjnego pt. „Centrum Warszawy....
Rafał Madajczak redaktorem naczelnym Gazeta.pl
Od 1 lipca br. Rafał Madajczak będzie redaktorem naczelnym Gazeta.pl. To całkowicie nowe stanowisko w strukturach portalu, który ma ambicję wyróżniać się w internecie oraz tworzyć innowacyjne i społecznie zaangażowane medium na nowe czasy. Rafał Madajczak jako dyrektor kreatywny Gazeta.pl był współtwórcą m.in. „Alarmu dla klimatu” –...
Dla TikToka nadrzędnym celem jest dbanie o bezpieczeństwo swojej ponad miliardowej społeczności. By tworzyć przyjazną i otwartą dla każdego cyfrową przestrzeń, platforma na bieżąco reaguje na treści, które naruszają jej Zasady Społeczności oraz Warunki Świadczenia Usług. Najnowszy Raport Egzekwowania Zasad Społeczności przedstawia działania podjęte w pierwszym...
Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764