logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CDA Premium rozbudowuje dział filmów dla dzieci

  PR 29.05.2024, przeczytano 577 razy
ilustracja

CDA intensywnie rozwija sekcję „dla dzieci” na platformie CDA Premium. W ostatnich tygodniach dodano kilkanaście znanych i lubianych tytułów, a w czerwcu i w trakcie wakacji premiery będą miały kolejne hity dla najmłodszych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cda-premium-rozbudowuje-dzial-filmow-dla-dzieci,404425,artykul.html

Ostatnio w sekcji „dla dzieci” pojawiły się takie pozycje jak „Pszczółka Maja”, „Sonic Boom”, „LOL”, „Głębia”, „Mia i ja”, „Heidi”, „Bohaterska superklasa”, „Wissper”, „Ella Bella Bingo”, „Kopciuszek i kamień życia”, „Operacja mumia”, „Pies w rozmiarze XXL” czy „Tupcio Chrupcio”, a już w czerwcu na CDA Premium zadebiutuje między innymi seria „Kicia Kocia”, niezwykle popularnej kreskówki dla najmłodszych.

CDA Premium konsekwentnie i bardzo intensywnie rozwija sekcje przeznaczoną dla młodszych odbiorców. Liczba wszystkich tytułów w tej kategorii przekracza już 1000 pozycji, co oznacza ponad 2100 godzin oglądania. W ostatnich miesiącach istotnie przebudowana została też funkcjonalność tej części serwisu. Poza sliderem z najpopularniejszymi filmami, sekcja główna dla dzieci podzielona jest na szereg tematycznych zakładek, które znacznie ułatwiają nawigowanie po platformie i wyszukiwanie pożądanych tytułów. I tak młodzi widzowie mają łatwy dostęp do szeregu zakładek, takich jak najpopularniejsze filmy, zakładki tematyczne, według bohaterów (np. filmy z przygodami Asterixa), czy według kategorii wiekowej (dla najmłodszych, dla starszych, familijne).

CDA zakłada, że jeszcze do końca trzeciego kwartału liczba filmów i seriali dla dzieci oraz głośnych premier znacząco wzrośnie.

Źródło: CDA

www.cda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764