Zamiast kilkudziesięciu CV i długich rozmów rekrutacyjnych – kilka kliknięć na ekranie smartfona. Agencja CDSR Communication przez pół roku wesprze działania promocyjne start-upu Fitjob, czyli innowacyjnej platformy rekrutacyjnej, która łączy studentów i pracodawców. Firma wygrała bezpłatną obsługę PR/marketing w prowadzonym przez CDSR konkursie The New PR: #Challenge-19.
The New PR: #Challenge-19 to kampania skierowana przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, które jako sektor najbardziej ucierpiały na skutek pandemicznego zamrożenia gospodarki. W ramach swojej inicjatywy CDSR Communication przekonuje, że nowa rzeczywistość radykalnie zmieniła sposób działania firm w zakresie komunikacji i sprzedaży. Jak tłumaczy Piotr Plak, prezes agencji, obecnie priorytetem promocji marki powinny być przede wszystkim działania zorientowane na liczbę pozyskanych klientów. Aby to osiągnąć, PR powinien odrzucić tradycyjne, niemierzalne narzędzia brandingowe i działać w ramach jednego ekosystemu z marketingiem i sprzedażą. Aby przetrwać, firmy muszą bowiem postawić na obiektywizację wydatków i wiedzieć, które z podejmowanych aktywności przynoszą realny zwrot.
Swoje umiejętności agencja zaprezentuje podczas półrocznej współpracy ze start-upem Fitjob sp. z o. o. Fitjob to mobilne biuro rekrutacyjne, które łączy uczniów i studentów szukających pracy dorywczej z pracodawcami, proponując bezkonkurencyjną na rynku wygodę użytkowania i najszybszy czas działania. Zamiast czasochłonnego procesu rekrutacji – wysyłania i oceny CV, rozmów mailowych i telefonicznych lub spotkań na żywo – Fitjob zapewnia intuicyjny interfejs, gdzie studentów od zdobycia pracy dzieli tylko kilka kliknięć. Dzięki automatyzacji procesów i algorytmowi, który samodzielnie rekrutuje najlepszego kandydata na stanowisko, aplikacja oferuje pracodawcom najniższą stawkę za pozyskanie pracownika i w dobę organizuje nawet duże zespoły o precyzyjnych kwalifikacjach.
– Jesteśmy podekscytowani współpracą właśnie z Fitjob, bo to firma, z którą dzielimy spojrzenie na rynek, jego potrzeby i możliwości. Tak innowacyjny projekt zasługuje na równie nowoczesną promocję, dlatego CDSR Communication z dumą zaprezentuje cały wachlarz swoich umiejętności – mówi Piotr Plak.
– Bardzo cieszymy się, że inicjatywa CDSR Communication skierowana do firm pojawiła się w momencie, w którym potrzebowaliśmy wsparcia w promocji naszej platformy. Zależało nam na skutecznej i profesjonalnej komunikacji. Wierzymy, że ze wsparciem CDSR Communication, szybciej osiągniemy nasze cele i zrewolucjonizujemy rynek pracy tymczasowej – mówi Piotr Deloff, Executive Vice President, Fitjob.
Dzięki wygranej Fitjob w konkursie The New PR: #Challenge-19, CDSR Communication przez sześć miesięcy poprowadzi dla firmy bezpłatną kampanię PR i digital marketing. Agencja zaprezentuje również swoje narzędzia z zakresu new business development, projektując nowoczesne systemy wsparcia promocyjno-sprzedażowego właśnie w duchu „nowego PR-u”. Bieżącymi rezultatami dzielić się będzie w ramach comiesięcznego newslettera skierowanego do uczestników konkursu oraz na swojej stronie internetowej.
Źródło: CDSR Sp. z o.o.