logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CE5000 - nowa seria ploterów Graphtec

  PR 14.12.2006, przeczytano 1097 razy

Z początkiem grudnia firma VES Ploter wprowadziła na polski rynek nową serię ploterów tnących japońskiej firmy Graphtec – CE5000.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ce5000---nowa-seria-ploterow-graphtec,4877,artykul.html

Seria CE5000 jest kontynuacją niezwykle udanej edycji ploterów CE3000Mk2, w której udoskonalono system automatycznego odczytu znaczników (ARMS) umożliwiający bardzo precyzyjne wycinanie po obrysie wcześniej wydrukowanej grafiki, oraz znacznie rozszerzono możliwości oprogramowania będącego standardowym wyposażeniem plotera.

Oferowane są trzy modele plotera uzależnione od maksymalnej szerokości cięcia – 40cm, 60cm i 120cm. Maksymalna siła nacisku noża 300 gf (450 gf dla modelu 120 cm) powoduje, że są to urządzenia bardzo uniwersalne, dające sobie znakomicie radę z prawie wszystkimi materiałami samoprzylepnymi używanymi w reklamie i nie tylko.
Więcej informacji: www.vesploter.pl

Źródło: VES Ploter


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: vesploter

(VES PLOTER)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764