logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CeBIT 2013: nowe monitory AOC

  PR 29.01.2013, przeczytano 1156 razy
ilustracjastrzałka
Format obrazu CinemaScope - monitor AOC q2963Pm

Specjalizująca się w produkcji monitorów firma AOC zaprezentuje na targach CeBIT w Hanowerze liczne innowacje. Od 5 do 9 marca goście targów będą mogli oglądać całkiem nowe produkty, takie jak monitor o przekątnej 73,6 cm (29") w formacie wyświetlania CinemaScope 21:9. Zostanie także przedstawiony zaawansowany monitor dla graczy – g2460Pqu o przekątnej 60,9 cm (24"), częstotliwości odświeżania 120 Hz i bogatym zestawem funkcji ergonomicznych i technicznych. AOC pokaże także aktualne bestsellery, takie jak np. myPlay, monitor z ekranem IPS o przekątnej 68,6 cm (27") z łącznością MHL dla entuzjastów Androida. Innowacyjne produkty AOC będzie można zobaczyć na stoisku F51 w hali 15.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cebit-2013%3A-nowe-monitory-aoc,17817,artykul.html

Monitor 29" w formacie CinemaScope

Monitor AOC q2963Pm o przekątnej ekranu 73,6 cm (29") to przykład niezwykłego wzornictwa. Format obrazu 21:9 jest również nietypowy – idealny do nieskalowanej projekcji filmów w ich macierzystym formacie CinemaScope. Jednocześnie ten ultraszeroki model o rozdzielczości UWHD (2560 x 1080 pikseli) idealnie nadaje się do edycji tekstów i zdjęć – użytkownik nareszcie ma sporo miejsca na pulpicie!

Doskonała szybkość, doskonałe wyposażenie: gratka dla graczy

Szybkość odświeżania 120 Hz, przekątna ekranu 60,9 cm (24"), rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli i imponujący czas reakcji zaledwie 1 ms – czy jest coś więcej, czego gracze mogliby sobie jeszcze życzyć? Oczywiście! Co powiecie na: cztery porty USB wbudowane w maskownicę, doskonałe właściwości ergonomiczne i szeroką gamę złączy (DVI, VGA, HDMI i DisplayPort). AOC oferuje to wszystko w modelu g2460Pqu.

Specjalnie dla biznesu: ergonomiczny model IPS

AOC przedstawi również model o przekątnej ekranu 58,5 cm (23"), dedykowany użytkownikom biznesowym. Przykład tego modelu pokazuje, że nareszcie, dzięki atrakcyjnej cenie, doskonała technologia ekranów IPS jest szerzej dostępna dla przedsiębiorców. W monitorze i2360Phu nie ma kompromisów: AOC zapewnia pełną ergonomię (regulacja wysokości i nachylenia, obrót i funkcja pivot) oraz liczne złącza, w tym wbudowany koncentrator USB – to czyni z tego monitora prawdziwą atrakcję. Ten energooszczędny model z podświetleniem LED spełnia oczywiście wymagania zaawansowanych certyfikatów, takich jak EPEAT Gold i TCO 5.0.

IPS dla każdego

Monitor i2369Vm to kolejny model AOC z ekranem IPS o przekątnej 58,4 cm (23"). Ten monitor Full HD charakteryzuje wspaniałe wzornictwo, szeroka gama złączy i najwyższej jakości panel IPS. AOC i2369Vm jest przeznaczony głównie do zastosowania domowego. Gniazdo MHL umożliwia bezpośrednie podłączenie do monitora urządzeń wykorzystujących system Android. Entuzjaści Androida mogą więc przeglądać treści ze swoich urządzeń mobilnych na dużym ekranie, bez pośrednictwa komputera.

Łączność MHL: Android na 27 calach

Monitor myPlay firmy AOC to kolejny z obecnych bestsellerów w segmencie paneli 27-calowych (68,6 cm). Technologia IPS i duży ekran zapewniają obraz Full HD o doskonałej jakości. Model myPlay (i2757Fm) jest również wyposażony w technologię MHL. Użytkownicy Androida mogą więc oglądać na nim treści z kompatybilnych z MHL smartfonów i tabletów bezpośrednio na dużym 27"ekranie. myPlay charakteryzuje też łatwość demontażu podstawy.
 
AOC przedstawi wszystkie te innowacje na stanowisku F51 w hali 15 podczas targów CeBIT w Hanowerze (5-9 marca 2013).

Źródło: AOC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764