logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cedc wprowadza nową komunikację dla Żubrówki Czarnej

  PR 03.07.2017, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Autorem koncepcji kreatywnej jest SYZYGY Warsaw, key visual kampanii powstał w Ars Thanea.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cedc-wprowadza-nowa-komunikacje-dla-zubrowki-czarnej,33002,artykul.html

Na początku lipca rozpoczęła się kampania relaunchowa Żubrówki Czarnej – wódki z segmentu super premium, wprowadzonej na rynek w 2016 roku. Firma CEDC, właściciel marki i jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu na świecie, planuje w związku z tym wiele działań marketingowych, w tym działania w prasie, w sklepach i lokalach współpracujących, lotniskach oraz w kanałach digital w tym social media, a także eventy.

Za koncept kreatywny relanuchu w tym claim, w oparciu o przeprowadzoną analizę strategiczną oraz projekt opakowania-tuby odpowiada SYZYGY Warsaw, key visual kampanii powstał w studio Ars Thanea.

Za działania w kanałach digital odpowiada K2. Kampania ma zasięg ogólnopolski.

Źródło: SYZYGY Warsaw

www.syzygy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak zarządzać pieniędzmi, jak inwestować i jak zarobić, a nawet – jak dodawać i odejmować – czy można dowiedzieć się tego wszystkiego przesuwając pionki na planszy? Jak najbardziej. Bank Credit Agricole, przy współpracy z firmami The Heart i Mastercard, przygotował grę planszową "Misja Kasa", przy której cała rodzina będzie się świetnie...
Sztuka miejska już wkrótce w Chyloni
Warsztaty projektowe dla różnych grup odbiorców, spotkania z twórcami, muzyka i relaks to propozycja Traffic Design na ostatnie dni lata. W otoczeniu realizacji zaproszonych do udziału w festiwalu artystów będziemy świętować Chylonię – zwykłą dzielnicę, a jednocześnie bohaterkę miejskich opowieści.b
BUZZcenter przystąpił do IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił BUZZcenter.
Eksperci PSPR o czarno-białym świecie PR na rzeszowskiej scenie
W dniach 19–20 września 2024 roku, członkowie i członkinie PSPR licznie wystąpią na scenie XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Prelekcje i panele dyskusyjne będą dotyczyć wyzwań związanych z nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz kryzysami wizerunkowymi.
Harbingers prezentuje usługę Brandformance
Harbingers, agencja digital marketingu z Krakowa, wprowadza swoją kolejną nową usługę – Brandformance. To innowacyjne podejście łączące działania brandingowe z efektywnościowymi, zaprojektowane z myślą o firmach, które pragną nie tylko budować długoterminową wartość swojej marki, lecz także osiągać natychmiastowe wyniki sprzedażowe. Dzięki nowoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764