logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cekiny do sublimacji w ofercie Agawa.pl

  PR 18.04.2014, przeczytano 6487 razy
ilustracjastrzałka

Szukasz ciekawych pomysłów na nadruki? Nie są to nadruki wykonane folią flex o nowej strukturze, neonowym flockiem czy nadruk wykonany papierem transferowym do druku laserowego. AGAWA.PL wprowadziła do oferty cekiny do sublimacji. Transfer ich nie jest trudny, a efekt naprawdę zaskakujący.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cekiny-do-sublimacji-w-ofercie-agawa.pl,21423,artykul.html

Cekiny na koszulkę przenosi się w technice sublimacji na pomocą prasy termotransferowej.

Występują w dwóch układach: tradycyjne, okrągłe ułożone w liniach oraz sześciokątne w układzie plastra miodu. Cekiny o gramaturze ok.50 g/m2 dostępne są w 2 formatach A4, A6. Możemy je aplikować na tekstylia o różnym składzie materiałowym: bawełnie, poliestrze i ich mieszankach.

Aplikację cekinów rozpoczyna się od przygotowania pliku graficznego, który następnie drukujemy na papierze do sublimacji. Następnym krokiem jest utworzenie formatki z cekinów, której wielkość powinna być identyczna jak zadrukowanego obrazka na papierze do sublimacji. W dalszym etapie cekiny z folią transportową transferujemy na koszulkę. Następnie układamy zadrukowany papier na cekinach i wgrzewamy.

Bardzo ciekawym pomysłem są także termowzory – gotowe zestawy cekinów do samodzielnej aplikacji na koszulce. W tym przypadku do transferu wystarczy rozgrzane do maksymalnej temperatury żelazko. Pamiętać należy tylko o wyłączeniu funkcji pary i docisku. Termowzory występują w różnych kolorach i kształtach: kot, serce, motyl, gwiazda, czaszka, delfin, tygrys i wiele innych.

Dla wszystkich zainteresowanych nadrukiem z cekinów firma oferuje krótki filmik instruktażowy pokazujący sposób aplikacji cekinów na ciemnej koszulce. Film dostępny jest na portalu poświęconym nadrukom transferowych i sublimacyjnym TERMOTRANSFER.PL

Transfer z wykorzystaniem cekinów i termowzorów daje możliwość tworzenia niestandardowych efektów graficznych, a nadruki nimi wykonane mogą być wykorzystywane zarówno jako ciekawa grafika w casualowym stylu jak i elegancki motyw na wielkie wyjścia. Użytkując je należy pamiętać o tym, by tkaniny z nadrukami prać w temp. 30°C, wirować na niskich obrotach i prasować po lewej stronie.

Źródło: AGAWA.PL


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764