logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cekiny do sublimacji w ofercie Agawa.pl

  PR 18.04.2014, przeczytano 6547 razy
ilustracjastrzałka

Szukasz ciekawych pomysłów na nadruki? Nie są to nadruki wykonane folią flex o nowej strukturze, neonowym flockiem czy nadruk wykonany papierem transferowym do druku laserowego. AGAWA.PL wprowadziła do oferty cekiny do sublimacji. Transfer ich nie jest trudny, a efekt naprawdę zaskakujący.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cekiny-do-sublimacji-w-ofercie-agawa.pl,21423,artykul.html

Cekiny na koszulkę przenosi się w technice sublimacji na pomocą prasy termotransferowej.

Występują w dwóch układach: tradycyjne, okrągłe ułożone w liniach oraz sześciokątne w układzie plastra miodu. Cekiny o gramaturze ok.50 g/m2 dostępne są w 2 formatach A4, A6. Możemy je aplikować na tekstylia o różnym składzie materiałowym: bawełnie, poliestrze i ich mieszankach.

Aplikację cekinów rozpoczyna się od przygotowania pliku graficznego, który następnie drukujemy na papierze do sublimacji. Następnym krokiem jest utworzenie formatki z cekinów, której wielkość powinna być identyczna jak zadrukowanego obrazka na papierze do sublimacji. W dalszym etapie cekiny z folią transportową transferujemy na koszulkę. Następnie układamy zadrukowany papier na cekinach i wgrzewamy.

Bardzo ciekawym pomysłem są także termowzory – gotowe zestawy cekinów do samodzielnej aplikacji na koszulce. W tym przypadku do transferu wystarczy rozgrzane do maksymalnej temperatury żelazko. Pamiętać należy tylko o wyłączeniu funkcji pary i docisku. Termowzory występują w różnych kolorach i kształtach: kot, serce, motyl, gwiazda, czaszka, delfin, tygrys i wiele innych.

Dla wszystkich zainteresowanych nadrukiem z cekinów firma oferuje krótki filmik instruktażowy pokazujący sposób aplikacji cekinów na ciemnej koszulce. Film dostępny jest na portalu poświęconym nadrukom transferowych i sublimacyjnym TERMOTRANSFER.PL

Transfer z wykorzystaniem cekinów i termowzorów daje możliwość tworzenia niestandardowych efektów graficznych, a nadruki nimi wykonane mogą być wykorzystywane zarówno jako ciekawa grafika w casualowym stylu jak i elegancki motyw na wielkie wyjścia. Użytkując je należy pamiętać o tym, by tkaniny z nadrukami prać w temp. 30°C, wirować na niskich obrotach i prasować po lewej stronie.

Źródło: AGAWA.PL


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764