logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Celebracja 100 tysięcy Vikingów zawija do portu

  PR 05.05.2023, przeczytano 664 razy
ilustracjastrzałka

Mobile Vikings – społecznościowy operator komórkowy – znany jest z tego, że rośnie dzięki zaangażowaniu użytkowników. Najwięcej Vikingów dołącza do sieci z polecenia znajomego. Operator przekroczył w styczniu próg 100 tysięcy użytkowników. Jak świętowano tę liczbę przez ponad 3 miesiące? I jaka niespodzianka czeka użytkowników sieci na sam koniec celebracji?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/celebracja-100-tysiecy-vikingow-zawija-do-portu,399853,artykul.html

Obchody w vikingowym stylu

Operator komórkowy świętował 100 tysięcy Vikingów na pokładzie wspólnie ze swoją społecznością. A dlaczego tak? Bo Mobile Vikings skraca dystans między marką, a użytkownikami. Opcja dzielenia się gigabajtami z innymi Vikingami powstała na życzenie społeczności. Asortyment Viking Store’a – wirtualnego sklepu, w którym skumulowane dane wymienia się na gadżety i ubrania – tworzony jest z udziałem użytkowników. Akcje promocyjne również są odzwierciedleniem głosu społeczności.

Takie podejście przyciągnęło do sieci od groma (Thor jest dumny!) Vikingów. Sieć ludzi, a nie numerów traktuje użytkowników po ludzku. Dlatego chętnie dzielą się swoim operatorem z bliskimi, zapraszając ich na pokład sieci.

Co wydarzyło się na pokładzie Mobile Vikings?

Celebracja 100 tysięcy Vikingów rozpoczęła się od dialogu z użytkownikami. Wysyłali oni SMS-y do swojego operatora. Ich treść trafiła na billboardy, a z billboardów na gadżety i upcyklingowe torby w Viking Store. Dobry przekaz niósł się w świat.

W konkursie z nagrodami #DOBRZEBYĆVIKINGIEM wzięło udział kilkaset użytkowników. Są Vikingami, bo „dobrze czuć się wolnym i płynąć w bezproblemowym, doborowym towarzystwie, wiedzącym co to luz i żarty!” – mówi ViQueen Natalia. Viking Piotr ceni sobie „przynależność do silnej i dumnej społeczności”. W odpowiedziach najczęściej wybrzmiewała wolność i poczucie niezależności, które daje oferta bez umów i ograniczeń.

Kapitalna animacja na koniec

Ze zgłoszeń konkursowych powstała właśnie krótkometrażowa animacja. Na kilkupiętrowym pokładzie rozmieszczono w kajutach członków społeczności Vikingów – prawdziwych użytkowników, zaprzyjaźnionych partnerów, influencerów, pracowników i zarząd Mobile Vikings jako kapitanów statku. Każdy opowiada, dlaczego płynie z Vikingami.

Źródło: Mobile Vikings

www.mobilevikings.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764