logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ceneo.pl dla WOŚP: „Złoty szołkejs”

  PR 13.01.2017, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Do 14 lutego można pod adresem www.orkiestra.ceneo.pl licytować zamieszczenie swojego własnego komunikatu na głównej stronie jednego z największych polskich serwisów zakupowych, odwiedzanego co miesiąc przez miliony internautów. Takiej okazji jeszcze w polskim e-commerce nie było.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceneo.pl-dla-wosp%3A-_zloty-szolkejs_,31087,artykul.html

Środki z licytacji zasilą konto Orkiestry, która podczas tegorocznego jubileuszowego 25. Finału – w niedzielę 15 stycznia - zbiera na ratowanie życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie  godnej opieki medycznej seniorom.

- To moment dla nas historyczny – podkreśla Jakub Walczak, kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. – Po raz pierwszy oddamy do dyspozycji na cały dzień tzw. pierwszy showcase naszego serwisu, czyli najlepsze możliwe miejsce reklamowe. Zwycięzca aukcji będzie mógł tam zamieścić dowolną grafikę. Sami jesteśmy ciekawi, jak bardzo kreatywny przekaz pokaże się internetowym klientom.

Reklama zostanie wyemitowana na stronie głównej Ceneo.pl 12 marca 2017 roku.

Co można będzie zamieścić na Złotym SZOŁKEJSIE? Jedyne ograniczenia określa regulamin akcji, a dotyczą one wulgaryzmów, pornografii i kwestii zakazanych prawnie. Poza tym – „sky is the limit”! Można po prostu reklamować swoją firmę – ale można też oświadczyć się swojej ukochanej. Można promować ważne idee – ale można też przypomnieć mężowi o zaległym prezencie na rocznicę ślubu. Można pozdrowić szefa, umówić się ze szwagrem na piwo lub wysłać przesłanie do Marsjan – albo po prostu zostać jednodniowym internetowym celebrytą! Zwycięzca licytacji otrzyma ponadto od Ceneo.pl unikatowy certyfikat Właściciela Złotego Szołkejsu.

Ceneo.pl już po raz drugi wystawia na orkiestrową aukcję unikatowy produkt. W ubiegłym roku serwis przekazał kultowego Citroena 2CV w fantazyjnych pomarańczowo-niebieskich kolorach. Autko szybko stało się jednym z najpopularniejszych przedmiotów, a wylicytowana za niego kwota ponad 15 tys. zł dała mu 13. miejsce na liście najcenniejszych aukcji na rzecz WOŚP.

- Liczymy, że i tym razem nasz pomysł na wsparcie Orkiestry znajdzie się w czołówce, a konto fundacji zasili pokaźna kwota – podsumowuje Jakub Walczak.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764