Do 14 lutego można pod adresem www.orkiestra.ceneo.pl licytować zamieszczenie swojego własnego komunikatu na głównej stronie jednego z największych polskich serwisów zakupowych, odwiedzanego co miesiąc przez miliony internautów. Takiej okazji jeszcze w polskim e-commerce nie było.
Środki z licytacji zasilą konto Orkiestry, która podczas tegorocznego jubileuszowego 25. Finału – w niedzielę 15 stycznia - zbiera na ratowanie życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom.
- To moment dla nas historyczny – podkreśla Jakub Walczak, kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. – Po raz pierwszy oddamy do dyspozycji na cały dzień tzw. pierwszy showcase naszego serwisu, czyli najlepsze możliwe miejsce reklamowe. Zwycięzca aukcji będzie mógł tam zamieścić dowolną grafikę. Sami jesteśmy ciekawi, jak bardzo kreatywny przekaz pokaże się internetowym klientom.
Reklama zostanie wyemitowana na stronie głównej Ceneo.pl 12 marca 2017 roku.
Co można będzie zamieścić na Złotym SZOŁKEJSIE? Jedyne ograniczenia określa regulamin akcji, a dotyczą one wulgaryzmów, pornografii i kwestii zakazanych prawnie. Poza tym – „sky is the limit”! Można po prostu reklamować swoją firmę – ale można też oświadczyć się swojej ukochanej. Można promować ważne idee – ale można też przypomnieć mężowi o zaległym prezencie na rocznicę ślubu. Można pozdrowić szefa, umówić się ze szwagrem na piwo lub wysłać przesłanie do Marsjan – albo po prostu zostać jednodniowym internetowym celebrytą! Zwycięzca licytacji otrzyma ponadto od Ceneo.pl unikatowy certyfikat Właściciela Złotego Szołkejsu.
Ceneo.pl już po raz drugi wystawia na orkiestrową aukcję unikatowy produkt. W ubiegłym roku serwis przekazał kultowego Citroena 2CV w fantazyjnych pomarańczowo-niebieskich kolorach. Autko szybko stało się jednym z najpopularniejszych przedmiotów, a wylicytowana za niego kwota ponad 15 tys. zł dała mu 13. miejsce na liście najcenniejszych aukcji na rzecz WOŚP.
- Liczymy, że i tym razem nasz pomysł na wsparcie Orkiestry znajdzie się w czołówce, a konto fundacji zasili pokaźna kwota – podsumowuje Jakub Walczak.
Źródło: Ceneo.pl