logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ceneo.pl ponownie stawia na Zosię

  PR 12.03.2019, przeczytano 280 razy
ilustracjastrzałka

Po rekordzie oglądalności świątecznej reklamy porównywarka powraca z nowym spotem. Tym razem serwis nawiązuje do początku swojego powstania. Obok słynnej bohaterki widzowie poznają też braci Komputerowców. Kampania ruszyła na początku marca i będzie prowadzona głównie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceneo.pl-ponownie-stawia-na-zosie,381599,artykul.html

Ceneo.pl w nowej kampanii przypomina, że jest najlepszym serwisem internetowym dla wszystkich kupujących w internecie. Daje nie tylko łatwy dostęp do milionów atrakcyjnych ofert, ale i możliwość porównywania produktów pod względem cen i wielu innych parametrów. Nowa reklama nawiązuje do historii powstania serwisu. W rolę łowcy okazji wciela się dobrze znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki sąsiedzkiej współpracy i pomocy powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl

- Nasz serwis od ponad 14 lat pomaga milionom kupujących wyszukiwać okazyjne oferty w sklepach internetowych i porównywać je ze sobą. Pracując nad wiosenną kampanią, chcieliśmy w zabawny sposób przypomnieć, że każdego dnia cały zespół dba o to, by w Ceneo.pl można było znaleźć tylko najlepsze i najciekawsze oferty zarówno z małych sklepów internetowych, jak i największych platform handlowych - wyjaśnia Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świątecznym spotem, który premierę miał w listopadzie ubiegłego roku.

Wiosenna kampania będzie prowadzona głównie w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 15-sekundowa wersja. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również bilboardy sponsorskie.

Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl można już oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764