logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ceneo.pl ponownie stawia na Zosię

  PR 12.03.2019, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Po rekordzie oglądalności świątecznej reklamy porównywarka powraca z nowym spotem. Tym razem serwis nawiązuje do początku swojego powstania. Obok słynnej bohaterki widzowie poznają też braci Komputerowców. Kampania ruszyła na początku marca i będzie prowadzona głównie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceneo.pl-ponownie-stawia-na-zosie,381599,artykul.html

Ceneo.pl w nowej kampanii przypomina, że jest najlepszym serwisem internetowym dla wszystkich kupujących w internecie. Daje nie tylko łatwy dostęp do milionów atrakcyjnych ofert, ale i możliwość porównywania produktów pod względem cen i wielu innych parametrów. Nowa reklama nawiązuje do historii powstania serwisu. W rolę łowcy okazji wciela się dobrze znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki sąsiedzkiej współpracy i pomocy powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl

- Nasz serwis od ponad 14 lat pomaga milionom kupujących wyszukiwać okazyjne oferty w sklepach internetowych i porównywać je ze sobą. Pracując nad wiosenną kampanią, chcieliśmy w zabawny sposób przypomnieć, że każdego dnia cały zespół dba o to, by w Ceneo.pl można było znaleźć tylko najlepsze i najciekawsze oferty zarówno z małych sklepów internetowych, jak i największych platform handlowych - wyjaśnia Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świątecznym spotem, który premierę miał w listopadzie ubiegłego roku.

Wiosenna kampania będzie prowadzona głównie w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 15-sekundowa wersja. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również bilboardy sponsorskie.

Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl można już oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764