logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ceneo.pl ponownie stawia na Zosię

  PR 12.03.2019, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Po rekordzie oglądalności świątecznej reklamy porównywarka powraca z nowym spotem. Tym razem serwis nawiązuje do początku swojego powstania. Obok słynnej bohaterki widzowie poznają też braci Komputerowców. Kampania ruszyła na początku marca i będzie prowadzona głównie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceneo.pl-ponownie-stawia-na-zosie,381599,artykul.html

Ceneo.pl w nowej kampanii przypomina, że jest najlepszym serwisem internetowym dla wszystkich kupujących w internecie. Daje nie tylko łatwy dostęp do milionów atrakcyjnych ofert, ale i możliwość porównywania produktów pod względem cen i wielu innych parametrów. Nowa reklama nawiązuje do historii powstania serwisu. W rolę łowcy okazji wciela się dobrze znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki sąsiedzkiej współpracy i pomocy powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl

- Nasz serwis od ponad 14 lat pomaga milionom kupujących wyszukiwać okazyjne oferty w sklepach internetowych i porównywać je ze sobą. Pracując nad wiosenną kampanią, chcieliśmy w zabawny sposób przypomnieć, że każdego dnia cały zespół dba o to, by w Ceneo.pl można było znaleźć tylko najlepsze i najciekawsze oferty zarówno z małych sklepów internetowych, jak i największych platform handlowych - wyjaśnia Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świątecznym spotem, który premierę miał w listopadzie ubiegłego roku.

Wiosenna kampania będzie prowadzona głównie w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 15-sekundowa wersja. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również bilboardy sponsorskie.

Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl można już oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764