logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ceneo.pl ponownie stawia na Zosię

  PR 12.03.2019, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

Po rekordzie oglądalności świątecznej reklamy porównywarka powraca z nowym spotem. Tym razem serwis nawiązuje do początku swojego powstania. Obok słynnej bohaterki widzowie poznają też braci Komputerowców. Kampania ruszyła na początku marca i będzie prowadzona głównie w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceneo.pl-ponownie-stawia-na-zosie,381599,artykul.html

Ceneo.pl w nowej kampanii przypomina, że jest najlepszym serwisem internetowym dla wszystkich kupujących w internecie. Daje nie tylko łatwy dostęp do milionów atrakcyjnych ofert, ale i możliwość porównywania produktów pod względem cen i wielu innych parametrów. Nowa reklama nawiązuje do historii powstania serwisu. W rolę łowcy okazji wciela się dobrze znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki sąsiedzkiej współpracy i pomocy powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl

- Nasz serwis od ponad 14 lat pomaga milionom kupujących wyszukiwać okazyjne oferty w sklepach internetowych i porównywać je ze sobą. Pracując nad wiosenną kampanią, chcieliśmy w zabawny sposób przypomnieć, że każdego dnia cały zespół dba o to, by w Ceneo.pl można było znaleźć tylko najlepsze i najciekawsze oferty zarówno z małych sklepów internetowych, jak i największych platform handlowych - wyjaśnia Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świątecznym spotem, który premierę miał w listopadzie ubiegłego roku.

Wiosenna kampania będzie prowadzona głównie w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 15-sekundowa wersja. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również bilboardy sponsorskie.

Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl można już oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi Packaging Innovations: Odpakujmy ekologię
Z tygodnia na tydzień coraz więcej mówi się o tym, co każdy z nas może zrobić, aby zmniejszyć zanieczyszczenie Ziemi. Każde nawet najmniejsze działanie jest ważne i cenne. Pójdźmy jednak o krok dalej i zastanówmy się co mogą zmienić firmy, które zajmują się produkcją opakowań – jednego z bardziej pożądanych produktów, których przecież głównym celem jest ochrona...
Wirtualny przewodnik po targach Remadays Warsaw 2019 – Remadays Online
Chciałbyś ponownie odwiedzić targi RemaDays i dotrzeć do swojego dostawcy? Już teraz na stronie internetowej targów reklamy i druku RemaDays Warsaw została uruchomiona zakładka RemaDays Online, która umożliwi Państwu odbyć wirtualny spacer po tegorocznych wystawcach warszawskiej imprezy branżowej. Jak działa to narzędzie?
21 marca: Dni Otwarte „Internal Design” z drukarkami Efi Pro
21 marca, w siedzibie Atrium  Centrum Ploterowe w Opolu będą miały miejsce tematyczne Dni Otwarte poświęcone druku dekoracji. Pośród kilkunastu maszyn do druku wielkoformatowego, największymi będą amerykańskiej produkcji drukarki LED – EFI Pro 16h i Pro 24f.
Cyfrowe oblicze PR - Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019
O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019.
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network
1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764