logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cenniki Grupy RMF na kolejne dwa miesiące bez zmian

  PR 14.03.2023, przeczytano 170 razy

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na kolejne dwa miesiące. Pozostaną one bez zmian w stosunku do obecnie obowiązujących, nie będzie też żadnego okresu high season.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cenniki-grupy-rmf-na-kolejne-dwa-miesiace-bez-zmian,399292,artykul.html

Udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi aktualnie aż 36,4%, co stawia spółkę na pozycji niekwestionowanego lidera rynku radiowego. Druga w rankingu Grupa Eurozet (czyli stacje dotychczas należące do Eurozetu i Grupy Radiowej Agory) ma o ponad 10 pkt. proc. niższy wynik – 26,2%.

Na bardzo wysokich poziomach utrzymują się wyniki poszczególnych stacji Grupy RMF. RMF FM ma aż 30,2% udziału, co jest jednym z rekordów nie tylko tej rozgłośni, ale też całego polskiego rynku radiowego. Słuchalność RMF MAXX (z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,7%.

Nowe cenniki stacji i pakietów handlowych Grupy RMF będą obowiązywać od 1 maja do 2 lipca. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak obowiązujące obecnie.

- Chcemy, by nasze produkty były dostępne dla wszystkich klientów, nawet w obecnych czasach bardzo wysokiej inflacji. Oferujemy reklamodawcom bardzo korzystne kosztowo dotarcie do odbiorców zarówno w porównaniu z innymi grupami radiowymi, jak i innymi mediami. W naszym portfolio znajdują się najbardziej zasięgowe rozgłośnie i pakiety, dostosowane do praktycznie wszystkich targetów – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

W cenniku majowo-czerwcowym nie został też ogłoszony ani jeden okres high season wprowadzany w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.

Źródło: Grupa RMF Sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

Dodatkowe informacje:

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 12.2022-02.2023, wskaźnik: udział w czasie słuchania, target: wszyscy 15-75 lat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakdojade prezentuje nową odsłonę przeglądarkowej wersji popularnego planera podróży. Stronę przepisano od podstaw zgodnie z najnowszymi technologiami, aby zapewnić użytkownikowi doświadczenia zbliżone do korzystania z aplikacji.
Oscary przyciągają uwagę internautów
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.   
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i...
Onet Premium rozwija nowe partnerstwa i rozpoczyna kolejną współpracę z firmą vivo z obszaru telekomunikacji. W ramach współpracy Onet Premium będzie dostępny dla klientów marki vivo w specjalnej promocji. Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo.
Tylko w Polsat Box Go można obejrzeć specjalny odcinek „Świata według Kiepskich”, w którym dzięki technologii deepfake pojawili się Arnold Boczek i Marian Paździoch. Odcinek poświęcony pamięci aktorów grających te postaci Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa trafił do pakietu Polsat Box Go Premium, gdzie użytkownicy mogą obejrzeć wszystkie 31...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764