logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cenniki Grupy RMF od stycznia 2023

  PR 29.11.2022, przeczytano 202 razy

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cenniki-grupy-rmf-od-stycznia-2023,398174,artykul.html

W mijającym roku słuchalność wszystkich rozgłośni Grupy RMF utrzymywała się na bardzo wysokich poziomach. Udział w czasie słuchania RMF FM wynosił stale powyżej 30 proc., a w okresie maj-lipiec osiągnął rekordowe 32 proc. – najwięcej nie tylko w historii samej stacji, ale też w ogóle polskiej radiofonii komercyjnej. W tym samym czasie dwa rekordy osiągnęło RMF MAXX – pod względem udziału w rynku (4,4 proc) i średniego czasu słuchania (143 minuty). Systematycznie rośnie też słuchalność RMF Classic – wg najnowszych badań (sierpień-październik) stacja ma już 666 tys. słuchaczy dziennie i 1,5 proc. udziału – to jedne z najwyższych wyników w historii rozgłośni. (dane: Radio Track, Kantar Polska, target: wszyscy 15-75 lat).

Wprowadzając nowe cenniki Grupa RMF brała pod uwagę nie tylko rekordowe wyniki słuchalności, ale też popyt na reklamę radiową oraz dynamicznie zmieniającą się sytuację gospodarczą.

- Naszych cenników reklamowych nie podnosiliśmy od marca br., pomimo bardzo wysokiej w tym czasie informacji. Dodatkowo, do pakietu RMF 3D dołącza Radio Alex z Zakopanego – najstarsza, największa i najpopularniejsza stacja lokalna na Podhalu – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Średnie ceny spotów zimą 2023 roku wyniosą: w RMF FM – 18 226 zł (wzrost w porównaniu do cennika jesiennego o 7,9 proc., w RMF MAXX – 4 084 zł (wzrost o 7,6 proc.), a w RMF Classic – 1 715 zł (wzrost o 8,0 proc.).

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, którzy liczą na możliwość prowadzenia jakościowych kampanii na antenach Grupy RMF, wprowadzone zostaną do oferty handlowej nowe rozwiązania m.in.:

  • możliwość wyróżnienia ostatniej reklamy w bloku reklamowym specjalnym jinglem,
  • pozycjonowanie wskazania sponsorskiego (w przypadku, gdy audycja ma więcej niż jednego sponsora).

W obliczu dynamicznej rzeczywistości gospodarczej i rynkowej od przyszłego roku cenniki Grupy RMF będą ogłaszane zazwyczaj na okresy dwumiesięczne i będą publikowane z wyprzedzeniem około 4-tygodniowym.

- Pozwoli nam to lepiej reagować na kondycję rynku reklamy i zmiany inflacyjne, przy jednoczesnym zachowaniu dużej przewidywalności kosztów kampanii w naszych stacjach – tłumaczy Tomasz Ramza.

Grupa RMF wprowadza też możliwość bezkosztowego i prostego podpisywania umów drogą elektroniczną za pomocą systemu SimpleSign. Reklamodawcy, którzy chcą być bardziej eko, będą nagradzani dodatkowym rabatem za wybranie tej formy akceptacji umów.

W cenniku wiosennym dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Walentynkami, w dn. 6-14 lutego i wynosić będzie 3 proc.

Cenniki zimowe obowiązywać będą od 9 stycznia do 26 lutego 2023 i dostępne są na stronie gruparmf.pl.

Źródło: Grupa RMF

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764