logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centra handlowe zachęcają ozdrowieńców do oddawania osocza

  PR 01.12.2020, przeczytano 460 razy
ilustracja

Westfield Arkadia, Galeria Mokotów i Galeria Wileńska łączą siły ze swoimi najemcami. W odpowiedzi na apele o oddawanie osocza kierowane do ozdrowieńców, z inicjatywy centrów handlowych ruszyła akcja Razem Pomocni. Ozdrowieniec, który po spełnieniu kilku warunków zechce honorowo oddać osocze w warszawskim, Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, otrzyma prezent w postaci vouchera do zrealizowania w wybranym centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centra-handlowe-zachecaja-ozdrowiencow-do-oddawania-osocza,389396,artykul.html

Dowiedziono, że ludzie którzy wyzdrowieli po zakażeniu koronawirusem, mają w organizmie przeciwciała, mogące wspomagać leczenie innych chorych na COVID-19. Zwłaszcza tych z ciężkimi objawami. Osoby w wieku od 18 do 65 lat, które przebyły chorobę i zostały uznane za wyleczone, czują się zdrowe lub przechorowały bezobjawowo, mogą podzielić się swoim osoczem, tym samym najprawdopodobniej ratując komuś życie.

- Nie możemy się biernie przyglądać problemom wynikającym z pandemii – mówi Emilia Załuska, dyrektor Westfield Arkadia. - Uznaliśmy, że działania mogące sprawić, by sytuacja chorych była choć trochę lepsza, są naszym obowiązkiem. Nasi najemcy myślą tak samo, więc zdecydowaliśmy o zorganizowaniu akcji pod hasłem Razem Pomocni. Chcemy docenić postawę osób, które chorobę mają już za sobą i honorowo oddadzą osocze – dodaje.

Na ozdrowieńców, którzy oddadzą swoje osocze w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Saskiej 63/75 w Warszawie czekają vouchery, które można wymienić w Westfield Arkadia, Galerii Mokotów i Galerii Wileńskiej. Na tę chwilę na liście najemców biorących udział w akcji znajduje się: Carrefour, Lindt, Czas na Herbatę oraz Five o’clock, ale ta lista cały czas się wydłuża. Sklepy w ramach akcji ufundowały specjalne prezenty, co należy szczególnie docenić, zwłaszcza w tym niełatwym dla branży handlowej czasie.

Zabieg pobrania osocza trwa około 30-40 minut. Jednorazowo pobiera się 600 ml tego składnika krwi. Zabieg można powtórzyć trzykrotnie, z tygodniowymi odstępami. Ważne, by minęło minimum 28 dni od ustąpienia objawów lub 18 dni od zakończenia izolacji. a chętny musi spełniać kryteria stawiane dawcom krwi i mieć przy sobie dokumentację medyczną potwierdzającą przechorowanie COVID-19 lub skierowanie na izolację.

Szczegółowych informacji o zabiegu pobrania osocza, a także o warunkach stawianych kandydatom na dawcę udziela Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. Informacje kontaktowe znajdują się na stronie RCKiK.

Akcja trwa w dniach 01-30.12.2020 lub do wyczerpania voucherów.

Źródło: Westfield Arkadia, Galeria Mokotów, Galeria Wileńska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764