logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centra handlowe zachęcają ozdrowieńców do oddawania osocza

  PR 01.12.2020, przeczytano 896 razy
ilustracja

Westfield Arkadia, Galeria Mokotów i Galeria Wileńska łączą siły ze swoimi najemcami. W odpowiedzi na apele o oddawanie osocza kierowane do ozdrowieńców, z inicjatywy centrów handlowych ruszyła akcja Razem Pomocni. Ozdrowieniec, który po spełnieniu kilku warunków zechce honorowo oddać osocze w warszawskim, Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, otrzyma prezent w postaci vouchera do zrealizowania w wybranym centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centra-handlowe-zachecaja-ozdrowiencow-do-oddawania-osocza,389396,artykul.html

Dowiedziono, że ludzie którzy wyzdrowieli po zakażeniu koronawirusem, mają w organizmie przeciwciała, mogące wspomagać leczenie innych chorych na COVID-19. Zwłaszcza tych z ciężkimi objawami. Osoby w wieku od 18 do 65 lat, które przebyły chorobę i zostały uznane za wyleczone, czują się zdrowe lub przechorowały bezobjawowo, mogą podzielić się swoim osoczem, tym samym najprawdopodobniej ratując komuś życie.

- Nie możemy się biernie przyglądać problemom wynikającym z pandemii – mówi Emilia Załuska, dyrektor Westfield Arkadia. - Uznaliśmy, że działania mogące sprawić, by sytuacja chorych była choć trochę lepsza, są naszym obowiązkiem. Nasi najemcy myślą tak samo, więc zdecydowaliśmy o zorganizowaniu akcji pod hasłem Razem Pomocni. Chcemy docenić postawę osób, które chorobę mają już za sobą i honorowo oddadzą osocze – dodaje.

Na ozdrowieńców, którzy oddadzą swoje osocze w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Saskiej 63/75 w Warszawie czekają vouchery, które można wymienić w Westfield Arkadia, Galerii Mokotów i Galerii Wileńskiej. Na tę chwilę na liście najemców biorących udział w akcji znajduje się: Carrefour, Lindt, Czas na Herbatę oraz Five o’clock, ale ta lista cały czas się wydłuża. Sklepy w ramach akcji ufundowały specjalne prezenty, co należy szczególnie docenić, zwłaszcza w tym niełatwym dla branży handlowej czasie.

Zabieg pobrania osocza trwa około 30-40 minut. Jednorazowo pobiera się 600 ml tego składnika krwi. Zabieg można powtórzyć trzykrotnie, z tygodniowymi odstępami. Ważne, by minęło minimum 28 dni od ustąpienia objawów lub 18 dni od zakończenia izolacji. a chętny musi spełniać kryteria stawiane dawcom krwi i mieć przy sobie dokumentację medyczną potwierdzającą przechorowanie COVID-19 lub skierowanie na izolację.

Szczegółowych informacji o zabiegu pobrania osocza, a także o warunkach stawianych kandydatom na dawcę udziela Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. Informacje kontaktowe znajdują się na stronie RCKiK.

Akcja trwa w dniach 01-30.12.2020 lub do wyczerpania voucherów.

Źródło: Westfield Arkadia, Galeria Mokotów, Galeria Wileńska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764