logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centrum Medyczne Venamed klientem agencji Triple PR

  PR 23.01.2023, przeczytano 504 razy

Centrum Medyczne VenaMed to nowoczesna placówka medyczna zlokalizowana w sercu warszawskiego Żoliborza. VenaMed powstało z myślą o zaspokojeniu stale rosnących potrzeb z zakresu specjalistycznych usług medycznych. Misją właścicielki – dr Agnieszki Wolskiej, jest profesjonalna i jednocześnie życzliwa opieka medyczna. Agencja Triple PR odpowiada za działania komunikacyjne oraz rozwój kanałów Social Media dla warszawskiej placówki medycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centrum-medyczne-venamed-klientem-agencji-triple-pr,398722,artykul.html

Specjaliści VenaMed korzystają ze sprawdzonych i skutecznych metod leczenia, a jednocześnie nieustannie kształcą się i rozwijają, by wprowadzać nowoczesne rozwiązania w trosce o zdrowie Pacjenta. Placówka oferuje usługi w zakresie różnych dziedzin medycyny między innymi: chirurgii, flebologii, ortopedii, rehabilitacji, uroginekologii, podologii czy interny.

Agencja Triple PR od maja 2022 roku wspiera strategicznie i komunikacyjnie rozwój Centrum Medycznego VenaMed. Do zadań Triple PR należą między innymi: przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji zintegrowanej z biznesowymi celami firmy, doradztwo strategiczne, kompleksowa obsługa Public Relations, tworzenie strategii komunikacji i materiałów brandingowych wraz z aktualizacją strony internetowej, rozwój świadomości o placówce w Internecie (koordynacja działań SEO), Media Relations oraz contentu na Social Media.

Zadaniem agencji PR jest tworzenie interesujących treści dla dopasowanej grupy docelowej oraz dobór właściwych kanałów komunikacji. Agencja Triple PR specjalizuje się w content marketingu i tworzy dla Centrum Medycznego odpowiednio dopasowane do odbiorcy visuale oraz różnego typu materiały reklamowe, poradnikowe, edukacyjne oraz eksperckie.

Po stronie agencji za koordynację projektu odpowiedzialne są Anna Olkowicz (Partner) oraz Kinga Ostrowska - Senior PR Consultant ze wsparciem zespołu.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764