logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centrum Odszkodowań DRB wybrało agencję Good One PR

  PR 26.08.2015, przeczytano 396 razy

Centrum Odszkodowań DRB w połowie sierpnia br. rozpoczęła współpracę z Good One PR. Zakres działań agencji obejmuje PR korporacyjny, produktowy, e-PR oraz media relations. Klient został pozyskany w wyniku działań new business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centrum-odszkodowan-drb-wybralo-agencje-good-one-pr,25784,artykul.html

Centrum Odszkodowań DRB od 2005 roku pomaga osobom poszkodowanym w wypadkach i ich bliskim uzyskać należne odszkodowania i świadczenia. Firma reprezentuje klientów w kontaktach z ubezpieczycielami i jest ich Partnerem w dochodzeniu roszczeń. Przedstawiciele DRB działają na terenie całego kraju, pomagając osobom poszkodowanym uzyskać odszkodowania zarówno na drodze polubownej, jak i na drodze sądowej - a to dzięki dysponowaniu własną Kancelarią Radców Prawnych DRB.

Z ramienia agencji za projekt odpowiada Marek Janota – Account Director w Good One PR. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764