logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centrum Posnania z rewolucyjnym systemem digital signage od SQM

  PR 02.12.2016, przeczytano 891 razy
ilustracjastrzałka

W otwartym w październiku Centrum Handlowym Posnania firma SQM Digital Signage zainstalowała ponad sto najnowocześniejszych nośników multimedialnych. Dostarczone rozwiązania to przede wszystkim spektakularne ekrany LED, w tym największy w Europie transparentny ekran eliptyczny. Na instalację składają się także interaktywne ściany video i tablety, a zarządzenie systemem Digital Signage odbywa się przy wykorzystaniu oprogramowania Scala.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centrum-posnania-z-rewolucyjnym-systemem-digital-signage-od-sqm,30732,artykul.html

Centrum Posnania to jeden z największych i najnowocześniejszych obiektów handlowo-usługowych w Europie Środkowo – Wschodniej. Dla klientów przygotowano kilkadziesiąt usług i udogodnień wykorzystujących nowe technologie, wśród nich znalazł się system ekranów wdrożony przez SQM Digital Signage.

Najbardziej wyjątkowym rozwiązaniem jest podwieszony w Atrium ekran eliptyczny LED o powierzchni niemal 100 metrów kwadratowych i transparentności na poziomie 90%. Jest to największa taka konstrukcja w Europie i jako jedyna posiada eliptyczny kształt i jasność pozwalającą zobaczyć wyświetlane treści ze znajdujących się nieopodal Posnanii domów studenckich.

W Rotundzie zastosowano półokrągły ekran LED tworzący efektowny łuk, zakończony wolnostojącym dwustronnym totemem multimedialnym. Synchronizacja wszystkich powierzchni ekranów pozwala na wyświetlanie treści obejmującej swoim zasięgiem dwa poziomy centrum i oferujących różnorodne doświadczenia w zależności od miejsca, w którym przebywa klient. Dodatkowo w totemie zostały umieszczone dwa ekrany dotykowe umożliwiające zrobienie zdjęcia, tzw. „selfie”, które po chwili może zostać wyświetlone na dużym ekranie LED.

W przedsionkach parkingów zainstalowano 7 ścian video wyposażonych w kamery kinect uzupełnione o kamerę pokazującą na ekranach ujęcia z Centrum Handlowego. Taka konfiguracja pozwala na uruchomienie rozszerzonej rzeczywistości wykorzystującej przestrzeń budynku. Instalacje SQM Digital Signage uzupełnia kilkanaście ekranów LCD oraz profesjonalne tablety pozwalające uzyskać dodatkowe informacje o ofercie Centrum podczas chwil odpoczynku.

System ekranów zarządzany jest zdalnie dzięki platformie SCALA, od niemal 30 lat lidera na rynku oprogramowania do obsługi sieci Digital Signage. Do instalacji zastosowano renomowane rozwiązania sprzętowe, takie jak monitory Public Display firmy NEC, komputery DELL, tablety ELO TOUCH czy urządzenia firmy KRAMER.

Posnania to nowe miejsce na mapie zakupów i lifestyle’u w Poznaniu. Cały koncept został przygotowany z myślą o ludziach i dla ludzi. Wdrożyliśmy tutaj całe spektrum najnowszych technologii, jedną z nich są ekrany i inne multimedialne nośniki. Wdrożeniem tychże ekranów zajmował się think tank APSYS LAB we współpracy z firmą SQM. Z dzisiejszej perspektywy możemy powiedzieć, że był to bardzo dobry wybór – powiedziała Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Centrum Posnania.

Instalacja w Centrum Handlowym Posnania jest jedną z największych realizacji multimedialnych w tej części Europy – podkreśla Grzegorz Góralczyk, Prezes Zarządu SQM Digital Signage, dodając, że niektóre z rozwiązań są tak innowacyjne, że ta część świata na pewno ich jeszcze nie widziała.

Źródło: SQM Digital Signage

www.digitalsignage.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764