logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centrum Praw Kobiet i Dziadek do orzechów mówią „Stop kobietobójstwu”

  PR 03.12.2020, przeczytano 193 razy

„Stop kobietobójstwu” - pod tym hasłem powstała kampania Centrum Praw Kobiet oraz agencji Dziadek do orzechów, która od ponad roku pro bono wspiera fundację w przygotowaniu działań marketingowych. To kolejna kampania realizowana wspólnie przez agencję oraz organizację w 2020 roku. Poprzednia powstała pod hasłem „Równość zaczyna się w domu” i podejmowała temat równego podziału obowiązków domowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centrum-praw-kobiet-i-dziadek-do-orzechow-mowia-_stop-kobietobojstwu_,389426,artykul.html

Kampania „Stop kobietobójstwu” powstała w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. Celem kampanii jest nagłośnienie tematu kobietobójstwa. Zgodnie z szacunkowymi danymi, którymi dysponuje Centrum Praw Kobiet wskutek przemocy domowej w Polsce ginie nawet 400-500 kobiet rocznie. Jednak niewykluczone, że takich kobiet jest zdecydowanie więcej. Temat kobietobójstwa nie jest wystarczająco zbadany. Kampania zachęca także do podpisania petycji „Stop kobietobójstwu” oraz pozyskanie wsparcia dla nowego projektu CPK „Obserwatorium ds. kobietobójstwa”.

W ramach kampanii powstał m.in. spot, który pokazuje, że dzięki niewydolnemu systemowi prawnemu w Polsce, kobiety chcące zgłosić przemoc, same czują się winne. Nie są napiętnowane tylko przez środowisko - rodzinę, znajomych, duchownych, ale także przez prawo, które nie zawsze staje po ich stronie. Spot będzie emitowany w mediach społecznościowych oraz w telewizji od 25 listopada, 16:00.

- Dzięki współpracy z Dziadkiem do orzechów i studiem filmowym OTO udało nam się stworzyć spot, który pokazuje matnię, w jakiej tkwią kobiety doświadczające przemocy oraz jak bardzo niewydolny jest polski system pomocowy. - mówi Joanna Gzyra, koordynatorka ds. komunikacji i PR z ramienia CPK.

Na kampanię będą składały się także działania w mediach społecznościowych - na profilu w serwisie Facebook, Instagram oraz YouTube. W ramach kampanii zostanie opublikowanych 16 postów pokazujących kolejne etapy koszmaru, przez który muszą przechodzić kobiety doświadczające przemocy domowej. Publikacja 16 dni będzie swego rodzaju odliczaniem kończącym się wraz ze śmiercią bohaterki. Celem publikacji jest uzmysłowienie odbiorcom tego, że podany łańcuch zdarzeń można było zatrzymać znacznie wcześniej. Publikowane w mediach społecznościowych treści będą zachęcały do wsparcia CPK. Będzie można wesprzeć także petycję podpisując ją na specjalnie przygotowanej formatce w stories na Instagramie.

- W kampanii jak w soczewce chcemy skupić problemy z jakimi spotykają się kobiety doświadczające przemocy domowej. Musimy pamiętać, że zazwyczaj do kobietobójstwa nie dochodzi w moment. Przed tym strasznym aktem kobiety są w problemie przez lata. Odbijają się od drzwi do drzwi szukając pomocy. W kampanii pokazujemy, że Centrum Praw Kobiet jest miejscem, które zapewni profesjonalną pomoc. - komentuje Albert Stęclik, planning director agencji Dziadek do orzechów, autor scenariusza i strategii dla kampanii

Kolejnym elementem kampanii będą podcasty opublikowane na platformach streamingowych. Kanały, na których pojawią się treści związane z tematem kampanii to m.in. Kryminatorium, Zabójcze opowieści, Prawdziwe Zbrodnie, Piąte Nie Zabijaj oraz Za Rubieżą.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764