logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centrum Praw Kobiet i Dziadek do orzechów wspólnie z Anną Czuż w kampanii 1%

  PR 10.03.2022, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Praw Kobiet wystartowało właśnie z kampanią zapraszającą do przekazania 1% podatku na cele fundacji. Za przygotowanie akcji odpowiedzialna jest agencja kreatywna Dziadek do orzechów, która nawiązała współpracę z projektantką Annę Czuż. Specjalnie dla CPK opracowała dedykowany krój pisma wykorzystany na banerach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centrum-praw-kobiet-i-dziadek-do-orzechow-wspolnie-z-anna-czuz-w-kampanii-1procent,395048,artykul.html

Hasło główne kampanii brzmi „Przelej gniew na nasze konto”. Zespół kreatywny zaczerpnął inspirację z wieloznaczeniowości słowa „przelewać” i zestawił je zarówno z przelewaniem pieniędzy, jak i złości, gniewu. Na grafikach towarzyszącym postom i banerom zobaczymy zdjęcia z zeszłorocznych strajków kobiet, a także bulwersujące cytaty osób związanych z polityką i kościołem katolickim.

- Nasze tegoroczne kreacje przygotowane dla Centrum Praw Kobiet mają pokazywać sprzeciw i gniew powstały w wyniku ograniczenia praw kobiet w Polsce. Aby przekazać te emocje, zaczerpnęliśmy ze stylistyki streetartowej, która często agresywnie i głośno wykrzykuje swoje zdanie. Stylem graficznym, oraz symbolem pioruna wpisanym w kreskę znaku „%” pokazujemy nasz sprzeciw i zapraszamy do oddania 1% dla CPK, które od lat walczy o prawa kobiet w Polsce oraz udziela pomocy ofiarom przemocy domowej. - tłumaczy Albert Stęclik, founding partner w Dziadku do orzechów, agencji kreatywnej odpowiedzialnej za przygotowanie kampanii.

Niezwykle ważną rolę w procesie twórczym odegrała artystka i typografka Anna Czuż. Anna już wcześniej angażowała się w projekty profeministyczne, dlatego współpraca z Centrum Praw Kobiet świetnie wpasowała się w jej estetykę. Zadaniem Czuż było opracowanie logotypu i kroju pisma dla kampanii, a także stworzenie wspomnianego wcześniej „piorunocenta”. Ich charakter miał podkreślać gniew i niezgodę na działania rządu i kościoła, które odczuwają nie tylko założycielki i klientki CPK, ale i tysiące osób, które uczestniczyły w strajkach kobiet.

- Udział w kampanii na rzecz Centrum Praw Kobiet znaczył dla mnie bardzo wiele. Od niemal 30 lat CPK edukuje, udziela wsparcia, staje po stronie słabszych i przeciwdziała wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet. Obecna sytuacja w Polsce pokazuje, że działalność fundacji jest niezbędna, a nasze wsparcie finansowe jest kluczowe dla podtrzymania jej działalności i niezależności. - mówi Anna Czuż.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764