logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centrum Szkoleniowe Avery Dennison Graphics w Polsce

  S 02.09.2019, przeczytano 2615 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszej połowie roku odbyły się szkolenia aplikacyjne w nowo otwartym centrum szkoleniowym Avery Dennison w Polsce. Uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z produktami i doskonalenia techniki aplikacji folii Avery Dennison z segmentu oznakowania flot, jak i produktów wrappingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centrum-szkoleniowe-avery-dennison-graphics-w-polsce,383810,artykul.html

Kolejne szkolenia odbędą się we wrześniu, według harmonogramu:

  • 10.09.2019 – PPF Basic, szkolenie z ochony lakieru (1500zł brutto)
  • 11.09.2019 – Car Wrapping Basic, szkolenie podstawowe z folii samochodowych (950zł brutto)
  • 12-13.09.2019 – Car Wrapping Advanced, szkolenie zaawansowane z folii samochodowych (1850zł brutto)

Centrum szkoleniowe znajduje się na terenie nowej siedziby Avery Dennison w Brwinowie (Warszawa). Miejsce spełnia wszystkie standardy oficjalnego centrum szkoleniowego firmy Avery Dennison, wyposażone zostało w wysokiej klasy sprzęt umożliwiający praktyczny trening umiejętności aplikacyjnych. Jest to jedyne w tej części Europy oficjalne centrum szkoleniowe Avery Dennison.  

Avery Dennison oferuje szeroki zakres szkoleń, na różnych poziomach - od początkujących po zaawansowane, w różnych segmentach produktowych. Szkolenia są prowadzone w języku polskim. Na szkoleniach można się zapoznać z foliami graficznymi, ściennymi, solarnymi, zgłębić zasady aplikacji folii wrappingowych, PPF, w zakresie instalacji indywidualnej jak i flotowej. Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych Certyfikowanych Trenerów w całej Europy, na najwyższym światowym poziomie.

W centrum szkoleniowym można również przystąpić do egzaminów aplikacyjnych Avery Dennison Specialist Installer, które pozwalają uczestniczyć w sieci Certyfikowanych Aplikatorów Avery Dennison i dają dostęp do systemu gwarancji ICS Platinium Warranty.

Rejestracji na sesje szkoleniowe w dniach 10-13.09.2019 można dokonać przez stronę https://graphics.averydennison.eu/wrapping-courses.html Szczegółowe informacje: Dariusz Tondera dariusz.tondera(at)eu.averydennison.com +48 666 090 335

Źródło: Avery Dennison

www.graphics.averydennison.eu

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764