logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Centrum Szkoleniowe Studio FX rezygnuje ze współpracy z Avery Dennison

  PR 13.04.2007, przeczytano 2152 razy

Studio Plastyczne FX organizujące warsztaty poświęcone profesjonalnemu aplikowaniu folii samoprzylepnych, stawia na niezależność. Zakończenie współpracy z firmą Avery Dennison ma umożliwić znalezienie szerokiego wsparcia dla nowych pomysłów i nowej, bogatszej formuły szkoleń


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/centrum-szkoleniowe-studio-fx-rezygnuje-ze-wspolpracy-z-avery-dennison,5411,artykul.html

Zajęciom prowadzonym przez Studio FX od samego początku przyświecała idea zaproponowania programu znacznie ambitniejszego niż typowe prezentacje organizowane przez producentów i dostawców folii, mające zaspokajać przede wszystkim potrzeby marketingowe organizatorów. Doświadczenia kilkumiesięcznej współpracy z firmą Avery Dennison pokazały, że wiążąc przedsięwzięcia szkoleniowe z konkretną marką i producentem trudno uzyskać wsparcie dla formuły, która wykraczałaby wyraźnie poza te marketingowe potrzeby.

Mówi Krzysztof Wolski, szef firmy i główny instruktor w Studio FX: „Było nam bardzo miło współpracować z firmą Avery Dennison, jednak nasze koncepcje dalszego rozwoju Centrum Szkoleniowego zbyt się różniły. Postawiliśmy na niezależność co pozwoli nie tylko realizować nowe pomysły, ale także szukać dla nich znacznie szerszego wsparcia.”

Nowa, niezależna formuła szkoleń pozwoli uczestnikom na zdobycie bardziej wszechstronnych doświadczeń. Celem organizatorów jest wypracowanie obiektywnego i honorowanego w świecie reklamy standardu określającego zakres wiedzy i umiejętności.

To tylko jeden z pomysłów, jakie zrodziły się pod wpływem spotkań z uczestnikami dotychczasowych szkoleń. Zdaniem Krzysztofa Wolskiego, zajęcia w małych, kilkuosobowych grupach oparte na bezpośredniej pracy z instruktorem miały dla organizatorów dodatkowy walor: "Rozmowy i dyskusje odbywające się podczas tych spotkań zaowocowały zupełnie nieoczekiwanymi pomysłami, wykraczającymi poza tematykę szkoleniową. Mam na myśli działania na rzecz społeczności twórców reklamy, które ułatwiłyby nam wszystkim codzienną pracę. Opracowanie wiarygodnego i obiektywnego systemu oceniania jakości usług świadczonych w naszej branży to tylko jeden z przykładów takich działań.”

Dotychczasowe warsztaty prowadzone przez Studio FX odbywały się w ramach europejskiego cyklu szkoleń Avery Dennison. Od połowy 2006 roku wzięło w nich udział ponad 120 osób, które zapoznały się z teoretyczną i praktyczną stroną zastosowania mediów samoprzylepnych z oferty Avery Dennison Graphics & Reflective Division.

Źródło: Studio Plastyczne FX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764