logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CEO Grupy On Board Think Kong członkiem Rady Etyki Public Relations

  PR 26.07.2016, przeczytano 367 razy

Rada Etyki Public Relations (REPR), w skład której wszedł Norbert Ofmański, jest wynikiem reformy przeprowadzonej przez Związek Firm Public Relations (ZFPR) wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations (PSPR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceo-grupy-on-board-think-kong-czlonkiem-rady-etyki-public-relations,29398,artykul.html

Pierwszym etapem przeprowadzanych zmian jest opracowanie nowej wersji regulaminu funkcjonowania REPR, a następnie ustanowienie jej nowego składu. ZFPR powołał dwóch ekspertów niezależnych: dr Ewę Hope i prof. Jerzego Olędzkiego oraz jednego reprezentanta agencji członkowskich – Norberta Ofmańskiego. Pozostałych dwóch członków: Marcelinę Cholewińską i Rafała Czechowskiego nominował PSPR.

Mam nadzieję, że powołanie nowej Rady Etyki Public Relations będzie oznaczać jakościowe zmiany w obszarze etyki w naszej branży. Zamierzam godnie reprezentować agencje członkowskie ZFPR i w tym celu z pewnością wykorzystam swoje doświadczenie agencyjne, jak i to z pracy w strukturach związku – dodaje Norbert Ofmański, CEO Grupy On Board Think Kong.

Jednym z głównych zadań Rady, poza opiniowaniem zgłoszonych wniosków dotyczących potencjalnych naruszeń norm etycznych, będzie opracowanie nowego Kodeksu Zasad Etyki PR. Członkowie REPR powoływani są na dwuletnią kadencję z możliwością jednej reelekcji.

Źródło: On Board Think Kong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764