logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CEO Streetcom poprowadzi telewizyjny program „Skuteczny marketing”

  PR 22.05.2023, przeczytano 352 razy
ilustracja

„Skuteczny marketing” to nowy program na antenie telewizji BIZNES24, którego prowadzącą została Matylda Szymalska, Prezeska Agencji Streetcom. Program emitowany będzie w każdy poniedziałek w telewizji BIZNES24, a pierwszy odcinek można będzie zobaczyć 22 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ceo-streetcom-poprowadzi-telewizyjny-program-_skuteczny-marketing_,400076,artykul.html

- Marketing jest nieodłącznym elementem biznesu – dlatego bardzo się cieszę, że na antenie znalazł się program, w którym będzie można mówić więcej, o tym, co często decyduje o skuteczności biznesu. Zamierzam przybliżać odbiorcom trendy i sprawdzone narzędzia oraz strategie, które tworzą dziś skuteczne działania marketingowe. W każdym odcinku będę rozmawiać w gośćmi, będącymi autorytetami i ekspertami w swojej dziedzinie próbując odnaleźć odpowiedzi na nurtujące nas dzisiaj pytania, np. o to, czy sztuczna inteligencja zabierze marketerom pracę? Zapraszam do oglądania telewizji BIZNES24 – mówi Matylda Szymalska, CEO Agencji Streetcom.

- Bardzo cenimy programy tworzone w BIZNES24 przez praktyków. Cieszymy się, że autorką programu o marketingu będzie Matylda Szymalska, która od lat z sukcesem prowadzi Agencję Streetcom i świetnie zna wszystkie >>ins and outs<< marketingu na najwyższym poziomie – dodaje Roman Młodkowski, twórca i prezes telewizji BIZNES24.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Podcasty 2023”
Moc podcastów nie słabnie, o czym świadczą wyniki badania przeprowadzonego w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Okazuje się, że PODCAST JEST DOSKONALE ROZPOZNAWALNĄ FORMĄ TREŚCI I ZETKNĘŁO SIĘ Z NIM 85 PROC. WSZYST- KICH UŻYTKOWNIKÓW INTERNETU. Co więcej, niemal dwie trzecie internautów deklaruje, że słucha podcastów, a prawie...
Grupa Play nabyła 100% udziałów operatora telekomunikacyjnego Syrion Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach. Transakcja ta przyczyni się do poszerzania zasięgu usług internetu światłowodowego i telewizji cyfrowej, zapewniając klientom indywidualnym, jak i biznesowym, najwyższą jakość usług i wolność wyboru.
IMM: RMF FM, Wirtualna Polska oraz Onet na podium rankingu
Po miesiącu przerwy na szczyt najbardziej opiniotwórczych mediów powraca RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), w kwietniu 2023 roku stacja była cytowana przez inne media ponad 2,2 tysiąca razy. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą tylko 17 odwołań mniej. Trzecią pozycję zajmuje Onet, na który powoływano się blisko...
Bazujący na sztucznej inteligencji program, przygotowany przez polskich naukowców, pomoże w pracy moderatorom, którzy czyszczą internet z nielegalnych treści. Program ma rozpoznawać wideo, obrazy i teksty o charakterze pedofilskim.
W czwartek, 1 czerwca o godz. 15:00, na stronie głównej Onet.pl ukaże się premierowy odcinek programu „Onet Europa”, którego autorką jest dziennikarka Dorota Bawołek. W cyklicznym programie poruszane będą ważne kwestie europejskie, istotne z polskiego punktu widzenia. Gośćmi programu będą europarlamentarzyści oraz unijni urzędnicy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764